![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Esim 235/85-16 koko löytyy kuorma-auton renkaista, eli osasto L. Ja multakin löytyy m+s omista Insoista, vaikkei sillä ole mitään tekemistä talvirenaiden kanssa. Tai no, jos pakkaslunta on 30-40 cm niin siinä aika hyvä. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#2
|
||||
|
||||
![]()
eikös se m+s meinaa mud and sand.
ite ritkuttelin yhen talven mutiaisilla en kyllä enää viitis nyt all terrain saippauksella ja nastoilla ja on hyvät.
__________________
hulluilla on halvat huvit mulla ne on ilmasia |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Se on mud and snow.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ja se M+S merkintä löytyy likimain kaikista jenkkirenkaista, sekä likimain kaikista maasturirenkaista. Ja se tyypittäminen on kiinni siitä, viittiikö valmistaja/pinnoittaja paistaa moisen merkinnän kylkeen.
Osapuileen kaikki jenkkien leveet katurenkaat on M+S merkattu, koska joissain osavaltioissa on vaan oltava :P Myöskin joitani Camacin 4x4 renkaita on jääny ilman M+S merkintää... :P |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#6
|
|||
|
|||
![]() M+ S olikin kyljessä rintattuna
No niin..... Sorry tyhmät kysymykset.... Siellähän se M+S olikin renkaan kyljessä vaikkei kylläkään tuossa STROn luettelossa. Asia on siis kunnossa. Saa nähdä onko tuo sitten millainen ajaa kun on liukasta ja jäätä...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tietämättä mitkä kumit kyseessä, niin veikkaampa silti että paskat luistimet...
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Pitäminen riippu aika paljon pinnotusmateriaalista, pehmeä kumiseos saattaa jotain pitääkin.
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sovittamalla tilanne nopeutesi oikein. Mäkiin vähän pohjavauhtia ja tasasella riittävän rauhallisesti ja tarpeeksi ajoissa hidastetaan risteyksiin. simple as that. "hyvin" pärjäs venäjän reissun mutikoilla, vaikka oli oikeasti tosi liukas keli (jää ja vesi päällä, syvät urat) Tietysti jos on aina "kiire" niin sitten jotkin "oikeat talvirenkaat" |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Mulla on kyllä varastossa rengasmyyjän kehumat erikoispehmeät Bridgestone kitkarenkaat, mutta kun ne on niin kapeat, ettei ne nyt mee alle, mutta onpahan varalla.
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Ajelin insa saharoilla kesät-talvet muistaakseni 4 talvea ja se viimeinen oli selkeästi liikaa.
Kun ajeli maantiet takavedolla niin muisti kuinka liukasta oli, välillä joutui risteyksessä käymään kääntämässä napalukot päälle kun jäi jumiin. Kilometrin turvaväli oli sopiva ja vain kerran sattui läheltäpiti tilanne kun hatanpään valtatiellä pökkäsin bussin perään. Oli oikein kunnolla sudittu tie liukkaaks.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
![]() |
Luokat |
mutarengas, stron, talvirengas |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Lunastus vai ei | battis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 18.02.2008 12:52 |
Takuuseen vai ei? | Nerd-O | Chit-Chat | 33 | 31.10.2007 20:55 |
ohjausiskari vai ei?? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.06.2005 10:49 | |
Astinlauta vai ei | Kupla | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.03.2004 19:38 |
Vetokoukku vai ei? | Modified | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 08.02.2004 11:06 |