![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() pussihousujen mieliks revitty kojetaulun pehmustus pois ja poltettu ![]() alta paljastuu 50 luvun pyöreetä muotoa.. joka sekin pilkotaan Calmarin suunnistus läppärin tieltä ![]() ![]() enää kytkin linkku ja kiihdyttely vaijeri + korin pultit sit alkaa ite rakentelu! ![]() patterit loppu kamerasta ja nogian kuvia ei kehtaa ees laittaa ![]() saatana että mikä määrä tuota turhaa roinaa irtookaan ku purkaa FS jooppia ![]() ![]() sähköjä sen verta kopeloinu et taitaa taas olla mielenterveydellisesti helpompaa ku tekee metritavarasta kokonaan uuven ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eiks riittäis jos ne sulakkeet nostais vaa kojelaudalle? Vai kuin syvää ajattelit mennä?
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
no joo sulakkeet vois olla vaik siellä mut sain Ammattilais (tuolt itä naapurist) offareilta suorat ohjeet laittaa ne kattoon
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
no ei sitä kojetaulun pehmustusta oo poltettu
![]() ![]() 42 tai 35 cm lähtee turhaa peltiä välistä pois. vähä viel auki tarkka mitta enneku saa akseleita ja pyöriä mallattua. ylimäärästä roinaa ja jotai säilytettävääkin. oville pitää jotai jännää keksiä ![]() ekat osat kävi hiekotuksessa. konepeltiin tulee vähä jotai pientä muutosta, valojen taustasta jää pelkät rillien reunat ja lukko pellistä jää pelkkä ylä reuna et saa naitettua viel joteki konepellin kiinni. pikkuhiljaa se siitä etenee ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
kopan vois nostaa pois mut ouger mannissa on pientä hitsuuta ennen sitä.. iteksee käsi pelissä tuo ei oikee nouse, vaikka oonki uskomattoman vahva ja komea..
![]() vaikka en miesten välisestä hinkutuksesta nii perustakkaan ni on tuo puhvelin kairaaja aika komea.. ![]() ![]() koje taulun "alta" A- pilareitte juuresta löyty kuppaa aika mahtavasti, lasin ala nurkissa tiiviste+tiiviste ura pers kaatonen ja sieltä päässy vesi mylläämään. muuteki kattelin A-pilareita vähä sillä silmällä. perkele et on rimpulat. noh. sehän johtaa taas siihen että hiekotuksen ja lyhennyksen jälkee teen sisälle turvakaaret. exo:a mietin melkee hetken mut hylkäsin täysin toimimattomana ideana muuteki näi isoon autoon.. pää kaari + A- pilareille putket ja taka tuet. en muistanukkaa kui perseestä on repiä bitumi mattoja pois. alkup. lähtee kyl mut tähä on lisitty uutta iha huolella. tulipellis ei onneks ollu yläreunoissa ku alkup. lasivilla matto hommelit. riipukkeen takaa runko pois + aisojen nosto riipun kääntö yms normi FS hommia ![]() jotaki pitää kehitellä kopan pois saamiseks.. dead linekin on nyt tiiossa. ens Heinäkuu... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei hemmetti. Tolla menollahan tää jo liikkuu vielä tän vuoden puolella.
Me muut kaikenmaailman tuumailijat lamaannutaan ihan kokonaan, kun tällasta toimintaa näkee... |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs sillon heinäkuus on? Vai joku maksanräjäytysreissu itärajan taakse?
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |