![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Luuleksää että mä niitä rangen osiakaan ostaisin
![]() |
#178
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ei noi oikeatkaan maksa yhtää enempää kun ne hytikkapäät ku rupeat vaan ebaytä selaan... |
#179
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#180
|
||||
|
||||
![]()
Noniiin. Nivellaakereita tuli ostettua 8kpl , 124€ maksoi , 25mm reikä.
Hyvin on liikevaraa kun löyty tollasia sopivia holkkeja sisään ja sopii 16mm pulttiki suoraan. Akseli irti autosta. Olikin mukavasti hommaa ku siisti ton vanhan tukivarren ja kaikki korvat irti akselista ![]() |
#181
|
||||
|
||||
![]()
Runkoo ja akselia putsailtu.
Vois kameranki hommata ku nokialla saa niin huonoja kuvia. |
#182
|
||||
|
||||
![]() Korvia puuhasteltu, tuli jo heppailtua paikoilleenki ,mutta ei ole kuvia siitä. Ylätukivarsien toiset korvat tuli putkesta. Ylätukivarsista tulee joku 10cm lyhyemmät , joku väitti joskus että olis ihan hyvä olla erimittaset. |
#183
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
tossa lontooksi ohjetta http://www.therangerstation.com/Maga..._link_tech.htm ja tossa 4 linkki laskentaohjelma juttu http://www.pirate4x4.com/forum/gener...uest-help.html |
#184
|
||||
|
||||
![]()
Ei ku summis oon tehny
![]() Alavarret 35mm ja 6mm seinämällä. Ylävarret vähä ohkasempaa ja niihin tuli 24mm pulteista säätö niin saa pinjonin kulman kohdilleen. Viimeksi muokannut jampeli : 21.11.2012 18:11 |
#185
|
||||
|
||||
![]()
Huonoja kuvia :
Ylä asennossa :: ja alhaalla Kaariakin piti leikata taaksepäin että renkaat mahtuu elään. Tankki sai lekaa ku meinas ottaa kiinni. Pakoputkikin pitää vielä muuttaa kun ei sekää mahdu tukivarsien takia. 218 cm on nyt akseliväli , vakiona 203 cm. Viimeksi muokannut jampeli : 24.11.2012 17:17 |
#186
|
||||
|
||||
![]() Piti vaimennin pönttö vaihtaa tollaseen pienempään. Tänään sain valmiiksi ja vähä tuli jo kokeiltuakin, onhan toi ny huomattavasti parempi kuin se edellinen ykslinkki systeemi. Ennemmin perä nousi ainakin 20cm kiihdytyksessä tai jarrua vaste ruopuuttaessa. Nykyään perä pysyy aikalailla korkeudessaan tai vähä laskeekin ja nokka nousee ennemminkin. |
#187
|
||||
|
||||
![]()
Kevyt metsän kiertolenkki ja tuohon lakkasi veto.
Ei oo enää todellista ................ |
#188
|
|||
|
|||
![]()
Oonki jo miettiny et mitä tälle kuuluu! Oon meinaa sukisukin edellinen omista! Hieno nähdä et o viä hengissä!
![]() ![]() |
#189
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Laakereis ei ollu mitään vikaa :O rattaat vaan murusina ja kuoret halki. Jokohan pitäis uskoo ettei se vaan kestä kun on kolme laatikkoo ja yhdet rattaat murusteltu. Tosin noista saisi ehkä vielä koottua yhen toimivan.. Viimeksi muokannut jampeli : 28.12.2012 13:30 |
#190
|
||||
|
||||
![]()
Tiheämmät perävälitykset varmanakin helpottaisi jakiksen ja kardaanienkin kestävyyttä..
__________________
KYM#5 |
#191
|
||||
|
||||
![]()
Niinhän se tietty olis ,mutta on vaan jo nyt vähä liian tiuhat välitykset. Paras olis tietty normi päälaatikko ,jakikseen 6.5 välityssarja ja tiuhemmat perävälitykset.
|
#192
|
||||
|
||||
![]()
Patrollin laatikot haettu , kiitos jarelle.
Jakiksesta pitäisi erillinen rakennella , laakeroinnin tarttee sisääntuloakselille ainakin. Jos tää loota ei kestä niin..... ![]() ![]() |
#193
|
|||
|
|||
![]()
suosittelen käyttämään tota patrollin omaa kardaanijarrua sitten käsijarruna, toimii ja pitää varmasti vaikka olis rumpu täynnä paskaa.
näkyy olevan 4-vaihteisen jakis, viisvaihteiseen olis saatavilla n.3.3:1 välityksiä. vakio on 2.2:1 ja pitkäpuoli suora. |
#194
|
||||
|
||||
![]()
Juu se on hyvä että on käsijarrukin valmiina.
Katkasin päälaatikosta päädyn, siinä on sitte laakerin paikka. Laakerin vaihdan suojattuun versioon kun se jää ulkopuolelle . laakeri on 35x80 , löytynee helposti. keskimmäisen ratasparin neulalaakereiden väliholkki oli aika pahassa kunnossa :O pitänee sorvailla uusi tilalle. |
#195
|
||||
|
||||
![]()
laita laippa ja stefa, suojattu laakeri ei pdä öljyä 100% takanaan.
|
#196
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#197
|
||||
|
||||
![]()
ajattelin taas loppuun ja moi...
|
#198
|
||||
|
||||
![]()
Laippoja sorvailtu ja porailtu.
Siinä olisi suht kestävä erillinen jakis valmiina. Vielä kun jaksais sovittaa suzukiin sen. |
#199
|
||||
|
||||
![]()
Armottoman rälläköimisen jälkeen loota sopi jo paikallensa : D
Pari senttiä tulee lattiapinnasta ylöspäin. |
#200
|
||||
|
||||
![]()
Teillä on kyllä hieno tekemisen meininki. Hyvä hyvä.
__________________
PäHäMa MMC Slck |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki projekti (Uutta konetta?? Flippikeula? ja purettu..) | fopa | Maasturiprojektit | 215 | 02.04.2013 21:08 |
Myydään Suzuki Sj Projekti | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.09.2008 21:41 |
vihree vessa eli 1973 Range Rover | sippis | Maasturiprojektit | 24 | 07.04.2008 09:31 |
Suzuki projekti | ZeiZei | Linkit | 5 | 04.06.2004 15:44 |
M: Suzuki projekti | uni | O/M/V Muut | 0 | 18.03.2004 21:35 |