![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
....
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 14.11.2012 14:38 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() ![]() Mutta kirjoita HAKU kenttään suzuki ruisku , niin tulee monennäköistä juttua ruiskun asentamisesta sekä projektiosiosta sekä tekniikkapuolelta. esim tuo tulee ekalle sivulle http://forums.offipalsta.com/showthr...=suzuki+ruisku
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 14.11.2012 14:42 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Juu thanks ruisku jutuista.
Mites tuota kun ovien ikkuna pielissä on sellaista U-mallista listaa, jossa ikkunalasi liukuu niin se on jotakin pehmeetä materiaalia eli ei kumia,mutta se murenee hieman sielt täält. Onko teil muilla ollut vastaavaa ongelmaa ja mitä sille vois tehdä ettei rapistu kokonaan..? |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
-Pauli- |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Njoo sama vikaa "huopakourussa" ja vanhan patrolin vastaavan mutta kumisen sai pientä väkivaltaa käyttäen sopimaan. Hiukan tahmeasti ikkuna siinä liukuu mutta ajaa asiansa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Laittelen kuvia kun saan asennettua loputkin.
__________________
Land Rover Adventure Never Stops. Viimeksi muokannut Landrooveri : 07.09.2013 23:27 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Heipähei kaikille. Pientä ongelmaa pukkaa oman -91 1.6 8v vitaran kanssa. Käynnistettäessä kierrokset kohoavat heti noin 4000 rpm:n paikkeille josta muutaman sekunnin päästä laskeutuvat normaalille tasolle. Tämä ei käsittääkseni ole normaalia. Kun siitä moottorin vierestä kiskaisen sen punaisen johdon irti (joku lämpötunnistin?) loppuu tämä ongelma ja motti hyrrää tasaisesti heti käynnistyksen jälkeenkin. Mikä osa täytyisi todennäköisimmin uusia ja onko suuri homma. En ole näiden vehkeiden kanssa asiantuntija joten tällainen kysymys tällä kertaa. Toivottavasti joku sai selvää mitä tarkoitan.
![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
edelliseen laitoin swiftin 8valve mallin ja nykyiseen 16valve mallin. 16valve ihan hauska mutta jotenkin suosin 8valvea. Kummatkin 1.3 koneita.
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
![]() |
Luokat |
kysymyksiä, suzuki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |