![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
tänää purin EVO:sta akselit pois. vähä haikea tunnelma oli mut ei tuota nyt sentään iha kokonaa kuopata jotkut isot suorat akselit siihen ehkä joskus..perkele ku joku oli tiukasti laitellu käikäleitä noihi kiinni, kauheee homma siivota ![]() 2 akseli pukkia väsäsin kans. korkeus säädöllä ja fillaritki löyty niihi velipojalta. eli otan akselit talliin ja rupeen opettelee porttaali akselin purkua.. ja kasausta ![]() kaik vanha shaiba ja rikkinäinen menee uusiks. sit hiekkaa ja joku kiva väri. traktion baarit jäi evosta ylimääräseks katotaas voiks niitä hyödyntää. tämmöne pikku lasti millisiä + tuumasia pultteja, muttereita, prikkoja + vaikka ja mitä lätkähti tallin lattialle. 14 laatikkoa öbaut 500kg... pitäs riittää kimppa talli käytössäkin aika pitkälle![]() huomen jos vaa kerkee auto sisälle sulamaan shiitä she lähtee!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
||||
|
||||
|
tänää jopa kerkesin tallille vähä alottelee rojektia. keulan pellit, ovet yms helposti irtoova läks. laseja sit pitäs ruveta pullauttelee seuraavaks..
ehjänä kiitos![]() semmone hassu juttu tuli huomattua et miteköhä mahtuu pokkeri pyörimään sisään joustossa tuotanoiniin.. tässähän kävi nyt nii että keulaan ei jää orkinaali peltiä muutaku soirot loka siipiä ja pala kone peltiä maskinkin saa kiinnitellä jollai ihan muulla ku orkkis lukko pellillä..sen verta on ruoste haukannu 36 vuodessa että ( nooh.... ei oikeesti oo ees pahat, hyvä syy vaa vääntää kaik uuvestaa mieleiseks ) menee uusiks kaikki.tuo on kanssa metka tuo perä osaston lyhennys siinä voi tulla viel pieniä pulmia mut eiköhä niistäki selvitä![]() kamera perkele jäi kotia.. kauhia matka hakee no huomen sitte.
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
pussihousujen mieliks revitty kojetaulun pehmustus pois ja poltettu
![]() alta paljastuu 50 luvun pyöreetä muotoa.. joka sekin pilkotaan Calmarin suunnistus läppärin tieltä ![]() enää kytkin linkku ja kiihdyttely vaijeri + korin pultit sit alkaa ite rakentelu! ![]() patterit loppu kamerasta ja nogian kuvia ei kehtaa ees laittaa ![]() saatana että mikä määrä tuota turhaa roinaa irtookaan ku purkaa FS jooppia ei enää muistanukkaan... pari kuorma lavallista tulee parissa tunnissa turhia käikäleitä helposti![]() sähköjä sen verta kopeloinu et taitaa taas olla mielenterveydellisesti helpompaa ku tekee metritavarasta kokonaan uuven tässä on kyl ihmeen siiti johto sarja mut onpaha sit kaik uutta. lisä haasteen tuo koko sulake arsenaalin + releitten siirto kattoon suojaan uitoilta.. tarkotus ois ihan oikeesti tehä uiton kestävä joop, saas nähä kui käy
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Eiks riittäis jos ne sulakkeet nostais vaa kojelaudalle? Vai kuin syvää ajattelit mennä?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
no joo sulakkeet vois olla vaik siellä mut sain Ammattilais (tuolt itä naapurist) offareilta suorat ohjeet laittaa ne kattoon
luvassa ilmeisesti kosteahkoa menoa? tai suun kautta nautittuna ainakin![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#6
|
||||
|
||||
|
no ei sitä kojetaulun pehmustusta oo poltettu
arvelin et joku ois ees ruvennu saarnaamaan mut.. tuolla se on tallessa ja voi hyvin.42 tai 35 cm lähtee turhaa peltiä välistä pois. vähä viel auki tarkka mitta enneku saa akseleita ja pyöriä mallattua. ylimäärästä roinaa ja jotai säilytettävääkin. oville pitää jotai jännää keksiä ekat osat kävi hiekotuksessa. konepeltiin tulee vähä jotai pientä muutosta, valojen taustasta jää pelkät rillien reunat ja lukko pellistä jää pelkkä ylä reuna et saa naitettua viel joteki konepellin kiinni. pikkuhiljaa se siitä etenee
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#7
|
||||
|
||||
|
kopan vois nostaa pois mut ouger mannissa on pientä hitsuuta ennen sitä.. iteksee käsi pelissä tuo ei oikee nouse, vaikka oonki uskomattoman vahva ja komea..
![]() vaikka en miesten välisestä hinkutuksesta nii perustakkaan ni on tuo puhvelin kairaaja aika komea.. ... koje taulun "alta" A- pilareitte juuresta löyty kuppaa aika mahtavasti, lasin ala nurkissa tiiviste+tiiviste ura pers kaatonen ja sieltä päässy vesi mylläämään. muuteki kattelin A-pilareita vähä sillä silmällä. perkele et on rimpulat. noh. sehän johtaa taas siihen että hiekotuksen ja lyhennyksen jälkee teen sisälle turvakaaret. exo:a mietin melkee hetken mut hylkäsin täysin toimimattomana ideana muuteki näi isoon autoon.. pää kaari + A- pilareille putket ja taka tuet. en muistanukkaa kui perseestä on repiä bitumi mattoja pois. alkup. lähtee kyl mut tähä on lisitty uutta iha huolella. tulipellis ei onneks ollu yläreunoissa ku alkup. lasivilla matto hommelit. riipukkeen takaa runko pois + aisojen nosto riipun kääntö yms normi FS hommia eli sama ku tuos lättä lavassa.jotaki pitää kehitellä kopan pois saamiseks.. dead linekin on nyt tiiossa. ens Heinäkuu... WTF!![]() .. tuleeko kiire? KYLLÄ!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
| KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
| KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
| Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
| Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |