![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Vähemmän kuin vanhan moottorin kunnostus ja viritys ton tehoseks. Ainakin jos vanhan ois silti halunnu pitää ruiskuna, ni toi oli suorastaan halpa. Mutta jos tollasia motteja havittelee järkihintaan, niin ebaystä vaan chevyn LQ4 ja LQ9 motteja ettimään, rautalohkolla noin puolen hintaisia vs LS alulohkot. Semmosen mäkin oisin tilannu ellei tää olis tullu vastaan sopivasti.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Vähän koneen korvakkeille hai tek adapterilattaa:
Ja siellähän se sitte lepää: Myös pakosarjat näytti sopivan paikalleen sellaisenaan, mutta veten öljypohja vaatii koneen aluspalkin modauksen. Onkos lukijoilla ideaa sähköisestä imevästä pensapumpusta. Eli sillä täyttäis vaan tota välisäiliötä ja painepumpulla sitten siitä koneelle. Mutta moni sähköpumppu on vain työntävä, ei imevä. Vanhassa versiossahan orkkis mekaaninen pensapumppu oli ton välisäiliön täyttäjänä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on tuossa harrastepirssissä Huco kalvopumppu, taisi olla jotain pari kymppiä motonetistä. Eikä oo ilmasta millänsäkään, tosi nopeasti suputtelee aineet kaasarille vaikka tankki on päässyt ihan kuiviin asti ja pyöritetty niin kauan että sammuu
![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joku tommonenhan se vois olla. Onko tietoa paljonko on pumpun tuotto? välisäiliö tasannee hetkellisiä kulutuspiikkejä, mutta kait toiki motti jotain höräsee jos jossain hangessa pääsee/joutuu poraamaan pidemmän aikaa. Joitain huco pumppuja kattelin motonetin sivuilta, mutta hintaa oli heti 70 egee... Painepumpuks pitäis sentään kelvata tuo mikä mulla oli tossa edellisessä versiossa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Komiaa! Hyvän mjoottorin olet valkannu
![]()
__________________
Tanner RMX LS2 Jeep CJ7 V8 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Johdotusta
http://www.painlessperformance.com/w...&Submit=Search
...Valmiita johto settejä ls1:sen asentamiseen vanhempaan autoon.Ja moniin muihinkin kombinaatioihin.... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
p.s. sori, meni ketju ihan ohi silmien, rupesin vasta nyt katsomaan että mihinkäs sitä tuli vastattua... ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tältä näyttää tälle hetkellä, eli tulipelti saatu maalattua ja jotain pikkuaskaretta suoritettua. Pakoputkia rakenneltu mutta vaimentimia ei vielä oo. Kait se on ensisavut aikanaan otettava ilman niin saa fiilikset kattoon!
tällä tahdilla auto valmistuu jouluks, muttei tänävuonna. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tollanen siirtopumppu tuli ny hommattua, eli mallia biltema ja imevä. Testailin imukykyä ja tuottoa pumppaamalla tankista kamaa jerrykannuun ja mittamalla kauan menee ja tuotto todettiin riittäväksi, koska vastapainetta ei käytännössä ole muuta kuin letkut ja suodatin. Ja tuossa on lisäksi tuo välisäiliö tasaamassa kulutushuippuja. Sit kokeilin puhaltaa linjan tyhjäksi ja senjälkeen pumppu käyntiin, näpsäkästi tuli pensat taas pumpulle muutamassa sekunnissa.
Tossa näkyy esisuodatinta, välisäiliö, painesuodatin ja paineensäätöhässäkkä. Paineensäädin muuttaa kyllä johonkin kauemmas tosta pakosarjan päältä kunhan saa keulan peltejä paikalleen, mutta nyt kasailin tuohon alustavasti. Askartelin myös ohjaustehostimen letkua, ei okein passannu suoraan mutta hydromarketissa tehtiin uus letku noiden päiden väliin ja helmiliitoksella kiinni putkeen: Ohjaustehostimen paluupiirissä oli aikasemmin samanlainen suodatin kuin toi polttoainepuolen painesuodatin, mut lienee ollu liian tiuha kun oli pääty melkein pullahtanu auki. ![]() Sitten rakennettiin pökäleputki osista IMU-TÖRSÄ! Ja tehostajan pumpun kahluusyvyyttä lisättiin parikyt senttiä ja voihan tohon vetästä päälle vielä jonkun aistikkaan kumihanskan jos oikein syviä ojan ylityksiä tulee. Mut en mä kyllä sellasiin aio ajella muutenkaan. Semmoista tälläkertaa! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |