Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli
Jakopään kilut kannattaa vaihtaa samalla. Tarkista kampikoneiston kunto huolellisesti, noissa on tyyppivikana kannen huono voitelu (liian ahtaat öljykanavat). Itellä meni aikanaan nokka-akselia myöten kaikki vaihtoon. Merkkiliikkeestä tuli osat hankittua mutta ulkomaisista tarvikekaupoista saa varmaan halvemmalla. Niin ja osan kiluista saa moponetistä.
|
Eipä ole suzukilla ollut mitään ruudinkeksijöitä inssit,kun moottorikin hieman huono verrattuna vaikka toyotaan tai hondaan. Olis kyl hieno laittaa tollaseen honda civicin ruiskukone,mutta kun nekin on kaikki etuvetoisia tai miksei kaasari konekin,kun aikoinaan oli sellainen niin kyl se toimi todella hienosti ja ajettukin oli lähes 300th.km.

Eikö niitä kannen öljykanavia vois hieman avartaa..?
Ihmetyttää vaan suuri öljyn kulutus et selviäiskö pienemmällä rempalla,kun saattaa olla et suikka menee myyntiin..?