Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.11.2012, 01:46
piippu piippu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 31.05.05
Sijainti: Härmä & Jokioinen
Viestit: 316
Red face

Pakko kysäistä, ettei tule tehtyä itselle lisää hommia.

Vinssiä kun sovitellaan syylarin alle, niin muistaako kukaan käykö kallistuksenvakaaja runkoaisojen välissä missään ajateltavissa olevassa ajotilanteessa ylempänä kuin kampiakselin siivapyörä? Meinaan kun vinssin saisi sommiteltua petinsä kanssa lähes siivapyörään kiinni, mutta kun nostelin kallistuksenvakaajaa hollille alkoi näyttämään pahalta.....etuakseli kun on maannut tallin nurkassa irrallaan jo kohta puol vuotta, niin ei muista millään missä asennossa vakaaja oli "pienenä"



EDIT. mahtuuhan se sinne hienosti, kun ensin asenteli kokeilumielessä akselin paikoilleen ja jumppasi sitä ees-taas sivuille viereen kallistuksenvakaajan kanssa ja lopuksi repi akselin jälleen tallin nurkkaan pois muiden hommien tieltä

Viimeksi muokannut piippu : 07.11.2012 00:42
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. 754 Tekniikka & Jutustelu 9 17.09.2010 09:10
Taasen jeep xj kysymyksiä NORT Tekniikka & Jutustelu 2 11.12.2009 09:09
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 6 13.09.2008 11:40
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) SuurSyömäri Tekniikka & Jutustelu 24 23.11.2005 19:59
Jeep Wrangler kysymyksiä Tepa Tekniikka & Jutustelu 8 12.01.2004 14:13


Sivu luotu: 03:43 (GMT +2).