![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Pakko kysäistä, ettei tule tehtyä itselle lisää hommia.
Vinssiä kun sovitellaan syylarin alle, niin muistaako kukaan käykö kallistuksenvakaaja runkoaisojen välissä missään ajateltavissa olevassa ajotilanteessa ylempänä kuin kampiakselin siivapyörä? Meinaan kun vinssin saisi sommiteltua petinsä kanssa lähes siivapyörään kiinni, mutta kun nostelin kallistuksenvakaajaa hollille alkoi näyttämään pahalta.....etuakseli kun on maannut tallin nurkassa irrallaan jo kohta puol vuotta, niin ei muista millään missä asennossa vakaaja oli "pienenä" ![]() EDIT. mahtuuhan se sinne hienosti, kun ensin asenteli kokeilumielessä akselin paikoilleen ja jumppasi sitä ees-taas sivuille viereen kallistuksenvakaajan kanssa ja lopuksi repi akselin jälleen tallin nurkkaan pois muiden hommien tieltä ![]() Viimeksi muokannut piippu : 07.11.2012 00:42 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |