![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ei vaan ilmastoinnin kompuran jalan sisältä.Siitä hihnapyörän takaa.Tuulettajan laippa pultataan tuon akseli/laakerin laippaan kiinni.Tuossa mun kuvassa sitä laippaa ei ole kun naputtelin sen pois että pääsi lukitusrenkaaseen käsiksi ja siten naputtelemaan sen pois siitä kompuran jalasta
__________________
J E E P just empty every pocket Viimeksi muokannut Limite : 24.11.2012 17:57 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sähköflektillä olisi sekin etu että toisen ohjaus pysyisi edelleen lämpöreleen perässä niin halutessaan, toinen vaikka koko ajan päällä ja erillisestä napista hytissä saisi molemmat pois jos ajaa syvemmästä lätäköstä -> ei ole paskaa konehuone täynnä ja pysyy syylarikin paremmin ehjänä ![]() edit: Niin ja yksi vaihtoehto on tietysti konvertoida Renix- version kompurakiinnikkeestä HO- koneisen kompurakiinnikkeeseen ja laittaa sellaisen AC- kompura jos vielä aineet pysyy muuten sisällä (Renix- vehkeisiin muutenkaan taida enää R12 aineita viilennykseen saada kun ei ole sallittuja).. HO- aikakauden pidikettä on edelleen saatavana kun konetta tehtiin aina 2006 asti, ja jos et tartte ilmastointia niin kompuran tilalle saa erillisen hihnapyöränkin.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 24.11.2012 19:25 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Viskoflektin laakeri oli myös aivan finaalissa joten se jäi jo tämän päivän rempan yhteydessä pois.Vähän oli koeajolla jäähdytys puutteellinen pelkällä omalla sähköflektillä mut alle sadan asteen lämmöt jäi.Tämä tietty ihan vaan maantieoloissa. Mä oon jo pidempään suunnitellut juurikin tuollaista kahden sähköisen tuulettimen pakettia just tuon kuraveden lentämisen takia.On konehuone kokolailla kurjan näköinen joka ikinen kerta kun vähän kahlailee kun visko oikein vatkaa paskavettä ympäriinsä.Ilmastointikompuran paikalle meinasin siirtää laturin et olis sekin sit vähän korkeammalla eikä uisi aina siellä kuravellin seassa.Täytyypi huomenissa vähän suunnitella ja tutkia hihnan reittiä ja laturin paikkaa..
__________________
J E E P just empty every pocket |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko jeep miehillä kokemuksia etuakselille asennettavista palalukoista.
Puskeeko miten paljon talvella? Onko ylipäätään mitään positiivista ja negatiivista sanottavaa. Saisin nimittäin hyllystä uudet "ulos kanto hintaan". |
#7
|
||||
|
||||
![]()
liikkeelle lähtiessä kylmänä ei meinaa saada pyöriä ekakerralla kääntyyn millään, täytyy pihasta lähtiessä ottaa kerran pakkia että saa vekslattua tielle, loppupäivän pelaa sitte ilman ongelmia, onkohan vain pumppu tulossa tiensä päähän (kun kesällä vähä pääsi ilman öljyjä pyörähtämään) vai jumittaako tuolla joku venttiili...
mitäs sinne vaihtais tilalle, ei ainakaan vakiopumppua... |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kait sinne voisi vaikka PSC:n tehokkaamman pumpun survoa tilalle jos on tilillä riittävästi katetta, tai ainakin orkkispumputin + pienempi pyörä niin saa vähän enemmän tehoa. Siinä vaiheessa tosin jo olisi ohjauksen öljyjäähylle käyttöä, vai jokos sulla sellainen oli? edit: pahuksen "u"- ja "i"- kirjaimet on liian lähekkäin, tarkoitin kyllä kysyä naukuuko pumppu ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Paljonkas tuon öljynpaine mittarin pitäs näyttää jotta on hyvät lukemat?
jeep cherokee xj 4.0 vm.-91 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
mistäköhän kannattais lähteä etsimään vikaa kun Jeepissä ei lämmönsäätö vipu tunnu tekevän mitään vaikka kuin kääntelis, pysyy vaan kylmällä puolella? kyseessä -00 2.5 Tdieseli
__________________
...legendaarista... |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Miullakin on vielä tallissa myyntipaketissaan oleva "eväsloota" odottamassa asentajan inspistä... joten ei ole vielä kehuja jaettavaksi.
__________________
Jeep ISORY |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Huomenna olis tarkotus suunnata motonet:n enkä tiedä paljonka tuo 4l imasee öljyä sisäänsä?
vm.-91 Mitäs öljyä tuohon kannattas talveks työntää,10w-30? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hilux LN65 jousitusmurheita...pikaisia vastauksia toivoen. | 754 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 17.09.2010 09:10 |
Taasen jeep xj kysymyksiä | NORT | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 11.12.2009 09:09 |
Jeep Grand Cherokee (kysymyksiä) | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 13.09.2008 11:40 |
Boorittamista (kysymyksiä/vastauksia/kuvia) | SuurSyömäri | Tekniikka & Jutustelu | 24 | 23.11.2005 19:59 |
Jeep Wrangler kysymyksiä | Tepa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.01.2004 14:13 |