![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Laitetaan tänne kun tuolla yleistä jorinaa suzukeista topicissa ei kukaan tunnu vastaavan ja sinne se kysymys uppoaa muun offi keskustelun sekaan ja ei vastausta taida saada. Huomasin et suikan konepelti hikoilee aikast tavalla,kun siinä ei ole mitään eristystä ja auto ulkona. Suorastaan satoi pisarat alas, kun konepellin aukaisin,oli vähän kostea keli. Mitä eristettä olette käyttänyt tuollaisessa..?
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
ei mitään
tai sit motonet biltema hyllystä jtn ääni eristys mattoa mallia veden kestävää
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Anna pisaroiden tippua ja keskity olennaiseen
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Palaan taas suikan huonoon liikkeelle lähtöön. Kävin taas pihalla kokeilemassa paremman pidon vuoksi,kun lumet sulaneet. Kytkin ottaa todella ylhäällä kiinni ja töksähtää, kun polkimesta nopeesti päästää ja jos kaasua ei paina kunnolla vehje sammuu. Onko siinä kytkimen säätö pielessä vai mitä mieltä te kokeneet olette..?
![]() Kytkin on vaihdettu jokin aika sitten niin kun tuolla jo mainitsinkin ja moottorissa kyl tuntuu tehoa piisaavan,myös kaasu on aikast herkkä,kun sitä tutkiskelin. Viimeksi muokannut Landrooveri : 30.10.2012 19:18 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jos täälläpäin ajelet niin poikkea testaamassa tuota mun suzukia (413) niin saat jotain vertailupohjaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Mielestäni tuo likkeelle lähtö ei kyl ole normaalia, eli vitsit vähissä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
käykö se kaikilla pytyillä? laahaako jarrut? tyhjäkäynti noin 800 -900 rpm tuolle välille... kytkimensäätö löytyy vänkärinpuolen moottori korvakon alta. tarkista kaasuttimen kaikki ulkopuoliset liikkuvat osat.nivelet kaasusta ja ryypystä. onko kytkimessä yhtään väljää kun kokeilee vaihelaatikon kyljestä siitä vivusta mihin tulee vaijeri?
__________________
LaMaas offroad Pohjois-suomen offroad Offroad Oulu Www.Suzuki4x4club.fi www.laplandtrophy.com Perkele! Meni lunta kenkään, Nyt kyllä lähteee !! |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Kiihdytyspumpun käyttöakselin jousi kannattaa tarkistaa,jousi kuluu ajanmyöten siitä vivusta läpi ja kiihdytyspumppu ei toimi laisinkaan,näin oli mun suikassa käynyt ja liikkeelle lähdöt oli melkosta kengurun loikkaa.
__________________
Hämeen Off-Road Kerho HOK Maplehill Productions http://www.pajakallio.fi/ http://www.ipefix.fi/ |
![]() |
| Luokat |
| kysymyksiä, suzuki |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
| suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
| SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
| Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
| Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |