![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() kyllä siellä kytkinvaijerin päässä on säätö
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Eilen kokeillessa oli lumi suojan puolella ja kokeilin pihassa liukkaalla nelikon toimivuutta ja kytkin kyl otti hyvin kiinni tai ei ainakaan ollut mitään luistamisen merkkejä, kun pyörät niin hyvin pyörivät tyhjää ja kun sai hieman pitoa auto ampaisi pikkuhiljaa eteenpäin. Juu tosiaan vaikuttais et se kaasu on säädetty poskelleen,kun kaasu hieman myöhästelee. Suikkaa ei ole vielä katsastettu joten ei oikeen kauheesti pysty ajaan maantiellä, kun tämä tiheähkö asuinalue,enkä tunne ketään suikka tyyppiä, mutta jos jotain offi/suikka tyyppiä Turun läheisyydestä kiinnostaa tulla kokeileen niin saa tulla.
Tuli vielä kaasusta mieleen et tyhjäkäynti mielestäni aikast hiljainen, jonka johdosta auton kaasu hieman myöhästelevä. Pysyy kuitenkin tyhjäkäynnissä hyvin paikoillaan, eikä sammu. Mikä mahtaa olla normalit tyhjäkäynti kierrokset tuollaisessa,kun ajatuksena laittaa kierrosluku mittari tuohon..? |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaan tänne kun tuolla yleistä jorinaa suzukeista topicissa ei kukaan tunnu vastaavan ja sinne se kysymys uppoaa muun offi keskustelun sekaan ja ei vastausta taida saada.
Huomasin et suikan konepelti hikoilee aikast tavalla,kun siinä ei ole mitään eristystä ja auto ulkona. Suorastaan satoi pisarat alas, kun konepellin aukaisin,oli vähän kostea keli. Mitä eristettä olette käyttänyt tuollaisessa..? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
ei mitään
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Anna pisaroiden tippua ja keskity olennaiseen
![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Palaan taas suikan huonoon liikkeelle lähtöön. Kävin taas pihalla kokeilemassa paremman pidon vuoksi,kun lumet sulaneet. Kytkin ottaa todella ylhäällä kiinni ja töksähtää, kun polkimesta nopeesti päästää ja jos kaasua ei paina kunnolla vehje sammuu. Onko siinä kytkimen säätö pielessä vai mitä mieltä te kokeneet olette..?
![]() Kytkin on vaihdettu jokin aika sitten niin kun tuolla jo mainitsinkin ja moottorissa kyl tuntuu tehoa piisaavan,myös kaasu on aikast herkkä,kun sitä tutkiskelin. Viimeksi muokannut Landrooveri : 30.10.2012 19:18 |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Jos täälläpäin ajelet niin poikkea testaamassa tuota mun suzukia (413) niin saat jotain vertailupohjaa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
kysymyksiä, suzuki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki SJ410 -84 kokemuksia ja kysymyksiä. | JariM | Maasturiprojektit | 88 | 15.09.2010 15:48 |
suzuki sj kysymyksiä | tuke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 21.12.2009 20:21 |
SJ410 projekti alkumetreillä - muutamia kysymyksiä | ruxu | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 18.11.2009 17:08 |
Suzuki SJ410 -82 kysymyksiä/ongelmia | Sampza | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.11.2008 20:34 |
Suzuki Vitarasta kysymyksiä | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 02.06.2007 19:58 |