![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Vituttaa mika vituttaa ja silleen! Kiitos kuitenkin avustustamisestasi! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Terveisien ajossa olevan kuorma -auton osien hinnat!
vesipumppu 568e nelipiirisuoja´venttiili 760e Korjaussarja vesipumppuun 250e. No pitää katella vielä löytyskö muualta edullisemmin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Käyttöautossa vuotaa kannentiivisteen välistä öljyä ulos, ei kestä kauan että tulee lorona, taitaa olla tyyppi vika 93 lancerissa, ei ole ensimmäinen mitsun 1.6 kone joka tekee saman....
KYM#5 |
|
||||
|
||||
![]()
Perkeleen katkeavat pultit,voi sa...na kun käy hermoon!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kaks päivää kuumetta. Reilu 38 näyttää mittari, ja mulla kun on jo tasan 37:ssä taju pois.
Kyllä se huomiseksi hellittää että to pääsee yövuoroon, virmanmies nääs... ![]()
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
||||
|
||||
![]()
Volkkarin akunnapojen kiinnitys...vimpaimet.
Mikä vitun älynväläys se sekin on insiRöörillä ollut kun on pitänyt tyssätä kierteenpäät pilalle jottei saa pulttia auki. Menee perkeleen vaikeaksi niinkin yksinkertainene asia kuin ylläpitolaturin päiden kiinnitys akunkenkiin kun ei saa mutteria pois edestä ja lenkkiä mutterin alle kun mutteri ei tule pois... Tämänkin sitten huomasin vasta kun alkoi mutterin kiristys ahdistamaan ja sitten pyörähtikin läpi koko helahoito, teräksinen vastakappale söi lyijykenkään pesän jossa pyöri tyhjää ja mutteri jauhoi kierteet pas2... Perinteinen 6 mm pultti johon tuplamutterit, old school on toiminut jo pitkään hyvin niin perkelettäkö sitä uudestaan ruutia pitää keksiä. |
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda ne kengät?
|
||||
|
||||
![]()
Ei niissä akunkengissä mitään vikaa ole, vaan siinä että ne tehtaalla laitetut kiristimet ovat ihan perC:stä kun pultin kierre on tyssätty pilalle jolloin mutteria ei saa kokonaan pois joten lenkkipäisen liittimen asennus on mahdotonta. Volkkari on caddy ja vm. on -11
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänään taas vituttaa olla köyhä kun olis harvinaista herkkua tarjolla! Yks isäntä tarjos HJ60 lavamalli 6x6 ja KILVISSÄ...voihan sanonko mikä!!!
|
|
|||
|
|||
![]()
Toissapäiväinen kaverin teko joka on todella raukkamaista
![]() Ensin teloittaa ex-vaimonsa ja sit itsensä..... vihaa ja surua (PERKELE) ......mikä tässä maailmassa mättää.... |
|
|||
|
|||
![]()
Kiinteistövälittäjät, kuntotarkastajat, ja muut vailla vastuuta toimivat syöpäläiset.
*rahtijampat, joiden, vittu, pitää lähteä veivaamaan sitä vitun yhdistelmää liikenneympyrään, risteykseen, tms yhdellä kädellä siinä onnistumatta, kun se saatanan kännykkä pitää sillä toisella kädellä pitää päässä kiinni!!! Eikö se ny, vittu, olis paljo helpompaa se elämä handsfreen kanssa? Sen saa vähentää verotuksessa! Eikö voi länkyttää ne lätinät siellä parkissa ennen liikkeelle lähtöä. Älkää jauhako paskaa, puhukaa ytimekkäästi, niin ei kulu oma eikä toisten aika liikenteessä! "Kuljetusalan ammattilaiset", PAH!
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Luultavasti jälkimmäistä.
|
||||
|
||||
![]()
Paskaapuhuvat tyypit, mitkä kaatavat omien tekosiensa syyt toisten niskoille.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit; niin mikäkö vituttaa? Tilasin rockautosta grand voyageriin uudet valot, sillä aikaa kun maksu siirtyi täältä sinne olivat myyneet ne alennuksessa olleet muualle ja tarjosivat mulle sitten niitä tilalle, tietysti lisämaksusta. Eihän toi paljon ollu lisää mut ihmetyttää että jos mä varaan ne lamput, eli teen niistä kaupat niin kuin ne voi sitten olla edelleen myynnissä? Rockauto itsessään muuten ei vituta, sieltä on oltu useasti sähköpostitse yhteydessä ja pahoiteltu asiaa yms. Alennusta eivät kuitenkaan antaneet, tulis vaan ne valot että vois ehkä ajaa pimeälläkin Viimeksi muokannut pahapaimen : 25.10.2012 19:50 |
|
||||
|
||||
![]()
Minä itse.
Siinäpä vasta vitutuksen aihe
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
tokaankin kolahti. Onhan mulla iVeco! ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ääääh lumi ja talvi ja sitä riittää taas kuukausia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ilmastoo pitää saada lämmitettyä vielä ihan pirun paljon, että täällä pohjolassakin sais puuhastella lämpimässä ulkoilmassa ympäri vuoden ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ite oon pyrkiny juomaan sen sään lämpöseks, esim. Jallupullon kun kurlaa alas aamupäivän aikana niin iltapäivällä onkin heti sen 25-30 astetta lämpösempää.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Hitto ku joutuu oleen iltavuoros ja kerrankin olis ihan kotipihalla tienannu enemmän ku työmaalla. (Kuulemma olis hinaushommia muutama ja sais ihan omalta pihalta vetää)
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Kämpäs on 17 astetta lämmint ja huoltoukot kerkee vast ensviikol tulla kattomaa et miksei patterit lämpee..
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mikä oli syynä ettei kerkee?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Muija oli sinne soittanu ja sielt oli vastattu et ei enää tänään kyl ehi, menee johonki ens viikkoon.. Ja oli vaan sanonu et kait siel nyt sen verran tarkenee.. Ja seinänaapurit valittaa kun on liian kuuma. Viime talven oli ihan sama homma..
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |