![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Paskaapuhuvat tyypit, mitkä kaatavat omien tekosiensa syyt toisten niskoille.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Edit; niin mikäkö vituttaa? Tilasin rockautosta grand voyageriin uudet valot, sillä aikaa kun maksu siirtyi täältä sinne olivat myyneet ne alennuksessa olleet muualle ja tarjosivat mulle sitten niitä tilalle, tietysti lisämaksusta. Eihän toi paljon ollu lisää mut ihmetyttää että jos mä varaan ne lamput, eli teen niistä kaupat niin kuin ne voi sitten olla edelleen myynnissä? Rockauto itsessään muuten ei vituta, sieltä on oltu useasti sähköpostitse yhteydessä ja pahoiteltu asiaa yms. Alennusta eivät kuitenkaan antaneet, tulis vaan ne valot että vois ehkä ajaa pimeälläkin Viimeksi muokannut pahapaimen : 25.10.2012 19:50 |
|
||||
|
||||
![]()
Minä itse.
Siinäpä vasta vitutuksen aihe
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |