Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #32  
Vanha 25.10.2012, 20:39
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Se kuuluu olla aika löysällä. KO. vaijjeri vaikuttaa pääasiassa vaihteiden vaihtoon, eli millä kierrosalueella vaihtaa isommalle. Jos haluaa että vaihtaa korkeammalla niin kiristää, ja jos haluaa että vaihtaa aikaisemmin niin löysää. Liian tiukalla oleva vaijjeri aiheuttaa askin luistamista joka taas kuluttaa pakat nopeasti loppuun. Helpoiten askin luiston huomaa mustista ja helevetin pahan hajuisista vaihteistoölpistä. Ja tietenkin sen tehtävänä on kovassa kiihdytyksessä vaihtaa tarvittaessa pienemmälle kun kaasu on ihan pohjassa.
Vastaa lainaten
 

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajero( vm 99,turbo diesel,2,8l) nostelee lämpöjä vedätettäessä sinikka Tekniikka & Jutustelu 22 09.07.2011 10:36
Ostettu diesel +automaatti tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.03.2011 11:52
Myydään KIA SORENTO 2004, automaatti, diesel 14700€ Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 11.09.2010 12:42
diesel kone bensa automaatti pajeroon pecu Tekniikka & Jutustelu 4 21.07.2009 18:11
M: Pajero lyhyt Turbo Diesel Intercooler -89 O/M/V Ajoneuvot 6 22.01.2006 19:02


Sivu luotu: 11:49 (GMT +2).