![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Puottaa sen tankin alas, uusii/paikkoo ne märäntyneet lähdöt, joista sulla varmaan horii ilmaa,poistaa ja tulppaa siitä päältä ne ylimääräset putket ja hitsailee reijät umpeen ja maali päälle. Mulla ainaki oli tankki ihan hitsauskelposta tavaraa. Vesihuuhtelu pariin otteeseen ennen hitsausta niin tuloo hyvä.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Rengashommista vielä niin ainakin mulla on Gen1 otteessa 32",en tierä sitte kuinka on saatu mut kuitenki.
Tankin hitsoo olis kans edessä ja vieläpä Bensa. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kyllä se 33" renkailla jaksaa mennä, mää ainaki ajelin semmosten kans eikä ollu ees mikään erityisen laiska. siihen leimahommaan en sano mitään, ei mun pajerossa niitä lue otteessa.....
|
|
#4
|
|||
|
|||
|
Nonoiin tankki on irrotettu ja sitten suunnitella mitä sille tekee. Mitä ihmeen letkuja siinä tankin päälä on niin pirusti kestääkös ne poistaa kokonaan?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Noniin käväsin katsastusmieheltä perjantaina kysäsemässä renkaista niin 31x10.5 ne isoimmat oli mitä se pajeroon lupas. 32x11.5 oli jo liian korkeat mutta leveydestä ois ne menny.
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Hommaa 31x11,5 renkulat vaan otteeseen,sitä leveyttä haluaa kuitenkin äkkiä lisää kun käy metsässä vähän möyrimässä.
|
|
#7
|
|||
|
|||
En tiiä...
En tiiä, että onkohan katsurit miten tarkkoja... Mulla yhdessä (kolmesta Pajerosta) tuon kokoset kumet alla ja ei oo ilmeisesti haitannut katsastusta. En itte oo kyllä käynyt leimaan sitä vielä, kun ei oo pihaan asti saanut sitä tuotua keski-Suomesta.
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
Onko jääny pajero vieläkin petäjävedelle? Naapuri pitäjään siis. No mutta tosiaan riippuu ihan katsurista nuo renkaat. Omaan king cabbiin sain 32"x11,5" 15 ihan muutoskatsastuksella, maksimihan niissäkin tais olla tuo sama 31" kun pajerossa. Tosin harvassa on varmaan nämä suikka insinöörit jotka kattoo vaan että mahtuu se pyörimään eikä välitä muusta.
|
|
#9
|
|||
|
|||
|
Noniin tankki tuli sitten hitsattua kuntoon ja ne letkut poistettua siitä päältä ko olivat niin ruostuneet puhki. Ja ne letkujen lähöt tosiaan oli ihan puhki kans niin ne tuli kunnostettua niin on nyt käynnistys ongelmat korjattu. Kotelot ja runko tuli kotelosuojattua ja massattua. Eilen sitten maalattiin pajero ja pitää laittaa tässä kuvia ko saan otettua. Nyt sitten pitäs kasata ja kokeilla leimalle.
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Nyt on sitten pajero leimattu huomauksitta
Ja renkaatki tuli hommattua katsastuksen jälkeen 33x12.5 15 hercules trail digger.
|
|
#11
|
|||
|
|||
|
Härskin näköne mitsu
|
|
#12
|
|||
|
|||
|
Noniin tuli pajerolla käytyä käsivarressa kiikkumassa tuntureissa ja uskomattomiin paikkoihinhan sillä kiikkuu. Automaatti laatikosta ei tullu ko positiivista sanomista tuolla kivikossa mönkimisestä.
|
|
#13
|
|||
|
|||
|
Paljonkohan on pajerossa normaali lämpö kun pajeron oma lämpömittari jää hieman alle puolleen ja mulla on alavesiletkussa liitettynä mittari joka näyttää noin 80-90 ja nyt ko kärröä vedin niin nousi mäkeä ajessa lähes sataan. Ja jos oikein ilman kärröäkin ajaa yli sataa niin tuntuu lämmökki nousevan. Ilman tota lisämittaria en lämpöjen noususta ees tietäs mitään. Onko normaalia vai mikähän on vikana? Vai valehteleeko tuo lisämittari sitten?
|
|
#14
|
||||
|
||||
|
Ärmäkällä vaan sutaset pois ja paikka päälle vaikka kemiallisella metallilla, jotain bentsiinivehkeeseen liittyviä hommia ne kai on.. Turhia kuitenkin.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Kyllä niistä kannattaa ainakin yks jättää auki,kun pelkän korkin varaan ei huohotusta kannata laskea. Itse laskin ja aika kova alipaine tuntuu olevan kun tankki ajetaan tyhjilleen,talvella tarkoitus tehdä huohotusreikä vielä tankkiin. Ja itse suosittelen tekemään joko kokonaan uuden tankin tai ainakin kunnon panssarin sinne alle jos aikoo käydä metsässä,vakio kun roikkuu niin alhaalla ja on sellainen kantoharava että.... Se panssari on nätti tehdä kun tankki on lattialla.
|
![]() |
| Luokat |
| pajero |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| pajero( vm 99,turbo diesel,2,8l) nostelee lämpöjä vedätettäessä | sinikka | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 09.07.2011 10:36 |
| Ostettu diesel +automaatti | tiku83 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 19.03.2011 11:52 |
| Myydään KIA SORENTO 2004, automaatti, diesel 14700€ | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 11.09.2010 12:42 |
| diesel kone bensa automaatti pajeroon | pecu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.07.2009 18:11 |
| M: Pajero lyhyt Turbo Diesel Intercooler -89 | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 22.01.2006 19:02 | |