![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Auton kontissa olevan tavaran paino on ollut enimmillään n. 200 kg. Yleensä siellä on suunnilleen joku lapio ja hanskat. Jarrun pumppaaminen on alkanut sen jälkeen kun on menny risteyksiä pitkäksi. Ekan kerran kotoa lähtiessä jarrua tarvii 1,5 km päässä. Siinä ja seuraavassa n. 5 km päässä olevassa risteyksessä on tullut eniten näitä paniikkeja kun ei pysähdy. Soralla on kyllä luistanut vielä ainakin 10 km ajon jälkeen. Vaunulassa ei kuulemma voida ruveta osia vaihtamaan ennen kuin tiedetään missä osassa vika on. Minulla olis varaa vaihtaa noita osia jos Fordilla ei kerta ole. Mutta kun ei tiedä mitä vaihtas.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jätä se ransu sinne jollekkin asentajalle ajettavaksi niin se vika saattaa löytyäkkin. Ei noita tommosia ite korjailla.
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
|
||||
|
||||
|
se vika lukee siinä keulassa. alkaa F kirjaimella
|
|
|
|||
|
|||
|
No minä olen oikeastaan ihan samaa mieltä. Mutta. On tää nyt sentään parempi kuin mikään ranskalainen tai italialainen. Mersua olin menossa ostamaan. Pyörin lasten kanssa mersun liikkeessä n. 5 minuuttia. Siellä oli myyjillä joku keskustelu menossa autojen välissä. En halunnut häiritä joten menin viereiseen liikkeeseen. Minulla on lievä puhevika ja pukeudun vaatimattomasti. Ehkä näiden takia ei oteta vakavasti. Ensi keväänä on tarkoitus mennä ostamaan takapotku Subaru. Täytyy varmaan ottaa isä mukaan. Voishan tuon transitin viedä johku muuallekkin korjattavaksi. Kokeilen tota abs sulakkeen irrottamista. Mulla oli V70 Volvossa absin hammaskehän tunnistusanturin pultti irti. Sillon tais olla vähän samanlaisia oireita, tosin niitä oli joka jarrutuksessa. Vikaa on ollut useilla renkailla.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty Transitin vanteet | Flugfiske | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 21.04.2010 15:35 |
| Myydään Transitin vanteet | Gravedigger | O/M/V Renkaat ja vanteet | 10 | 09.02.2010 07:48 |
| Jarrut katosivat, apuva! | Stihl | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 03.12.2007 21:33 |
| O: Transitin moottori | Kartsa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 21.06.2007 10:55 |
| "jarrut" -> Jarrut? (kuvia) | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 12.12.2005 15:21 |