![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Kyllä varmaan yhtä Hummer H2 kuskiakin korpesi,kun pikkuhiljaa mateli minun ohi Tampere-Helsinki moottoritiellä. Mulla oli henkilöautossa kärry perässä ja navigaattorin mukaan 90 lasissa. Nyky kuorma-autoja on muuten todella helppo ajaa: Liikkeelle lähtiessä lappu lattiaan,luistonesto hoitaa maksimaalisen kiihtyvyyden Maantiellä pidetään lappu lattiassa,nopeudenrajoitin hoitaa maksiminopeuden Mutkat mennään täysillä,ajonvakautus hoitaa tiellä pysymisen Jarrutuksessa vaan poljin pohjaan,abs hoitaa maksimaalisen pysähtymisen
Viimeksi muokannut Racingrabbit : 24.10.2012 12:03 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Kaikkein jännintä on se että kun sulla on kuormana 4000 kiloa pahvilaatikoita niin et saa kuitenkaan ajaa kuin 80km/h tai tyhjänäkään sen kovempaa (edes tollasella kevyt ka:lla). Kuorma pitää olla sidottu vaikka kyydissä olisi vain tusinan verran kananmunia. Mutta otappas kyytiin 4000kg ihmisiä niin ei tarvii kuormaa sitoa ja saat ajaa 100km/h. Eli ei perhana mene mun jakeluun miksi ihmeessä kuitenkin bussit saa ajaa 100km/h. Mut kyl mun ducato ainakin jaksaa kulkea jopa pienessä yli kuormassa traikun kera sen mitä laki sallii. Huippuja kerää helposti sen 140-150km/h. Noi ylikuorma ja ylinopeus juttut perustuu urbaaneihin legendoihin! Enhän mä koskaan sellaisiin ole syyllistynyt. ![]() just my five cent again. -sami- |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty pois menee. | metsienmies | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 04.02.2012 14:17 |
Myydään Maxi Ducato | PutKari | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 11.05.2011 13:27 |
Ostetaan Ducato karjarauta | rhm | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.02.2009 09:01 |
Autokaupassa sitä hermo lepää | AVRO | Chit-Chat | 5 | 05.08.2007 12:40 |
kohta menee hermo! | Repro | Chit-Chat | 2 | 23.04.2005 19:01 |