Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.10.2012, 14:04
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Turbiinia et siitä saa tyhjäksi. Orikinelli vaihtoväli on 50tkm eli öljyt vaihtuu pikkuhiljaa. Siellä öljypohjan sisäpuolella on sitte vielä magneetti joka luonnollisesti kannattaa puhdistaa. Öljyä menee varmaan jotain 3-4L. Tyhjän askin tilavuus oli muistaakseni 7L.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 24.10.2012, 09:33
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

automaattilootassa semmonen ongelma ettei kylmänä vaihda isommalle lämpimänä kyllä toimii moitteettomasti nyt pakkasten tultua alkoi koiriin. öljyt ja suodattimen vaihoin muttei ollut vaikutusta. Mikähän siinä tälläkertaa on hämminkinä?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.10.2012, 17:54
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Katoppas ettei kickdownin vaijjeri jumita kylmänä. Jos se jää puolitiehen niin ei vaihda isommalle.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.10.2012, 09:06
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

Miten se kickdown vaijeri säädetään tuntuu olevan helevetin löysällä vaikuttasko jos sitä kiristäis vähän ja kokeilis vain? Ja mihin kyseinen vaijeri vaikuttaa?

Viimeksi muokannut jakke350 : 25.10.2012 10:02
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 25.10.2012, 20:39
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Se kuuluu olla aika löysällä. KO. vaijjeri vaikuttaa pääasiassa vaihteiden vaihtoon, eli millä kierrosalueella vaihtaa isommalle. Jos haluaa että vaihtaa korkeammalla niin kiristää, ja jos haluaa että vaihtaa aikaisemmin niin löysää. Liian tiukalla oleva vaijjeri aiheuttaa askin luistamista joka taas kuluttaa pakat nopeasti loppuun. Helpoiten askin luiston huomaa mustista ja helevetin pahan hajuisista vaihteistoölpistä. Ja tietenkin sen tehtävänä on kovassa kiihdytyksessä vaihtaa tarvittaessa pienemmälle kun kaasu on ihan pohjassa.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 30.10.2012, 21:03
jakke350 jakke350 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.04.12
Sijainti: tornio,suomi
Viestit: 49
Perusasetus

tais tuo vaiheloota alkaa värkkään tuon hammaskehän vaihdon jälkeen kun lootaa käytettiin irti ja raotettiin sen verran että sen hammaskehän sai pois. oisko tuo kickdown vaijerin ottanut siipeensä vai voisko olla jokin muu syy??? Vaikka lämpimästä tallista lähtee ajaan niin ei vaihda vaihdetta isompaan ennen ko n.1km ajon jälkeen jonka jälkeen toimii pirun hyvin.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 31.10.2012, 11:33
Tomppaa_ Tomppaa_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 21.09.11
Sijainti: Tuusula
Viestit: 992
Perusasetus

Onhan sulla riittävästi öljyä askissa? Sitä saa olla mittatikun puolesta liikaakin ei ole haittaa.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
pajero


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
pajero( vm 99,turbo diesel,2,8l) nostelee lämpöjä vedätettäessä sinikka Tekniikka & Jutustelu 22 09.07.2011 10:36
Ostettu diesel +automaatti tiku83 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 19.03.2011 11:52
Myydään KIA SORENTO 2004, automaatti, diesel 14700€ Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 11.09.2010 12:42
diesel kone bensa automaatti pajeroon pecu Tekniikka & Jutustelu 4 21.07.2009 18:11
M: Pajero lyhyt Turbo Diesel Intercooler -89 O/M/V Ajoneuvot 6 22.01.2006 19:02


Sivu luotu: 19:48 (GMT +2).