Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #26  
Vanha 14.10.2012, 07:18
-paso:n Avatar
-paso -paso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 34
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ei oo kyllä lämmin kone siinä vaiheessa, ei ollenkaan. Taas tuossa käyttelin tovin, kävi taas n. 5 min sammutuksen jälkeen, sit hyytyi. Taitaa ongelma juontua jonnekkin pa-puolelle, polttoääni on humppaavan kuulosta, pumpun tahdissa humputtaa. Pa-putkena 5/2 mm (se paksumpi), pituus n. 3 m ja tosiaan paluupuolelta ryöstetty. Jostain näyttää ryystävän ilmaa mukaan, käynnissä ollessa sitä ei näy.

Voisko olla joku ongelma että paluupuoli vetää väärin päin tai jotain, eli siis tankista päin?
Ainakin eberi on aika tarkka tuosta polttoaineen saannista, mullakin teki tuota samaa kun asentelin pajeroon eberin pariviikkoa sitten. Useampaan kertaan piti nollailla ja hakea oikeaa asentoa polttoaineputkelle.. Se polttoaineputki pitäs olla nouseva mahdollisimman paljon sinne lämmittimelle päin ja kannattaa tarkistaa että liitoskohdissa ohuemmat putket on toisissaan kiinni siinä paksumman "liitos"putken sisällä. Jos ei ole niin liitoksessa muodostuu kuplia..
Vastaa lainaten
  #27  
Vanha 14.10.2012, 10:06
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -paso Näytä viesti
Se polttoaineputki pitäs olla nouseva mahdollisimman paljon sinne lämmittimelle päin ja kannattaa tarkistaa että liitoskohdissa ohuemmat putket on toisissaan kiinni siinä paksumman "liitos"putken sisällä. Jos ei ole niin liitoksessa muodostuu kuplia..
Onko noin tarkkaa? Mistä se liitos sinne ilmat ottais vaikka ei ihan linjassa oliskaan, meinaat siis että putken päällä oleva kuminen liitosletku on väännyksissä sen verran ettei sisällä oleva putki vastaa toiseen tai vaikka pa-pumpun lähtöön? Eipä siellä tosin ylimääräisiä liitoksia ole, pa-pumpulta lämmittimelle on yhtenäinen putki, joka tosin käy n. 20 cm ylempänä ennen lämmitintä.

Ja toi vesipumppuhan on siis tälläsessa asennossa, taitaapa tosin olla ylin osa koko järjestelmässä eli voihan tuolla kupla varmaan pyöriä sisällä:


Pitänee käydä ajamassa jossain rinteessä keula kohti taivasta ja pyöritellä siinä pumppua.
Vastaa lainaten
  #28  
Vanha 14.10.2012, 11:12
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

vieläkään en asiasta mitään tiedä, mutta jos pa putki käy 20 cm ylempänä kääntymässä, luulisin vian olevan just siinä... ei varmaan tykkää / kykene poistamaan ilmoja sen takia
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #29  
Vanha 14.10.2012, 12:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
vieläkään en asiasta mitään tiedä, mutta jos pa putki käy 20 cm ylempänä kääntymässä, luulisin vian olevan just siinä... ei varmaan tykkää / kykene poistamaan ilmoja sen takia
Ei oo vika siinä, kuplat menee hienosti ite laitteelle asti, mutta tuo aikaisempi ajatuksesi takaiskuventtiilin tarpeesta taitaa olla oikee syy. Jostain tulee imupuolelta pientä kuplaa pumpun jälkeiseen putkeen, mikä nyt ei käyntiä juuri haittaa. Mutta n. 5 min käytön jälkeen ennen pumppua alkaa horimaan ilmaa putken täydeltä, eli paluupuolen putki on tyhjä ja laite sammuu. Sinänsä ihme homma kun otto on tosiaan samalla lailla toteutettu kuin LC120:n asennusohjeissa (tosin toi paluuputki oli 8 mm eikä 6 mm niinkuin ohjeessa):

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 19:59 Perustelu: kuva ei näkyny enään
Vastaa lainaten
  #30  
Vanha 14.10.2012, 12:21
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.912
Perusasetus

...voiskos se kaasutuslaitteisto nyt kiusata ? meneekö bensan tulolinja jollain tukkoon / sulki jossain moodissa ? kaasulla ? ajonestolla ?
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #31  
Vanha 14.10.2012, 12:26
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pee Näytä viesti
...voiskos se kaasutuslaitteisto nyt kiusata ? meneekö bensan tulolinja jollain tukkoon / sulki jossain moodissa ? kaasulla ? ajonestolla ?
Ei oo mitään muutoksia bensapuolella eli ei vaikuta.
Vastaa lainaten
  #32  
Vanha 14.10.2012, 13:13
HANE HANE ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 30.03.08
Sijainti: Wehmersalmi, KUOPIO.
Viestit: 454
Perusasetus

Tämäkin asennetaan varmaan lämppärin kennon putken väliin? Onko lämppärinkennon hana täysin auki?
Onko mekaaninen vai alipainetoiminen (sulkeeko kierron kun ei alipainetta saatavissa) ja sitten kuumuu?

Bensan saannissa.. miten täysi on tankki, joissakin autoissa paluuputki ei mene pohjalle saakka... tuo pumppu jos samanlainen kun diesel... pitäis toimia takaiskuna itekseen....

Dieselissä tuo on yllättävän hyvä ilmautumaan. ainakin vanhemmat mallit mitä oon laitellu.

Edit. eihän tuo polttoaine pumppu ole moottorille tulevassa linjassa? (ei varmasti jaksa imeä auton pumpun läpi. ja kun paineet....)

Viimeksi muokannut HANE : 14.10.2012 13:18
Vastaa lainaten
  #33  
Vanha 14.10.2012, 13:25
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HANE Näytä viesti
Tämäkin asennetaan varmaan lämppärin kennon putken väliin? Onko lämppärinkennon hana täysin auki?
Onko mekaaninen vai alipainetoiminen (sulkeeko kierron kun ei alipainetta saatavissa) ja sitten kuumuu?

Bensan saannissa.. miten täysi on tankki, joissakin autoissa paluuputki ei mene pohjalle saakka... tuo pumppu jos samanlainen kun diesel... pitäis toimia takaiskuna itekseen....

Dieselissä tuo on yllättävän hyvä ilmautumaan. ainakin vanhemmat mallit mitä oon laitellu.
Unohdetaan vesikierto, se on ookoo. Letkut ja ite laite on samanlämpönen sammuessaan, eli ei sammu ylikuumenemisen vuoksi. Kyllä se tää bensansaanti on ite ongelma.

En tiedä sitten onko nää jenkkimallit erilaisia kuin euroversiot, tällasenkin tarinan bongasin FJ-palstalta tosin toiseen asiaan liittyen: "Vehicles in the US went to a "returnless" fuel system for gasoline engines, to cut down on evaporative emissions". Mutta kyllä tässä paluulinja on, ja äkkiseltään samankaltainen kuin LC120:ssä. Bensapumppu on tosin eri osanumerolla, joten toimintatavassa saattaa olla jotain eroa.

Kertoisko tää kuva jollekkin "alan miehelle" onko normaalin tapainen pumppu/imu/paluu:


Ja ihan jos vielä perusasioita kerrataan niin onko tarkoitus että bensa tulee tankista päin takaperin vai sitten moottorista päin ryystettynä pyörimättömän bensapumpun läpi ja bensasuuttimien tukkien kautta takaisin?

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 20:01 Perustelu: kuva oli kadonnut
Vastaa lainaten
  #34  
Vanha 14.10.2012, 16:36
Nosferatu Nosferatu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.12
Sijainti: Tampere
Viestit: 31
Perusasetus

Tutkin itsekkin tuota FJ:iin PA-systeemiä ja sellainen hämärä muistikuva että paluuletkun päässä olisi vastaventtiili. En kyllä saanut varmistettua äkkiä... Toimiiko systeemi paremmin jos laitat bensaa lasiin ja syötät siitä suoraan webaston bensapumpulle?

Viimeksi muokannut Nosferatu : 14.10.2012 16:38
Vastaa lainaten
  #35  
Vanha 14.10.2012, 16:51
-paso:n Avatar
-paso -paso ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.08.11
Sijainti: Savonlinna
Viestit: 34
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Onko noin tarkkaa? Mistä se liitos sinne ilmat ottais vaikka ei ihan linjassa oliskaan, meinaat siis että putken päällä oleva kuminen liitosletku on väännyksissä sen verran ettei sisällä oleva putki vastaa toiseen tai vaikka pa-pumpun lähtöön? Eipä siellä tosin ylimääräisiä liitoksia ole, pa-pumpulta lämmittimelle on yhtenäinen putki, joka tosin käy n. 20 cm ylempänä ennen lämmitintä.

Ja toi vesipumppuhan on siis tälläsessa asennossa, taitaapa tosin olla ylin osa koko järjestelmässä eli voihan tuolla kupla varmaan pyöriä sisällä:


Pitänee käydä ajamassa jossain rinteessä keula kohti taivasta ja pyöritellä siinä pumppua.
Juuri tuota tarkoitin, alkaa muodostamaan kuplaa siinä liitoksessa jos putket ei vastaa toisiinsa. Näin tuossa eberin ohjeessa ainakin sanottiin.
Vastaa lainaten
  #36  
Vanha 14.10.2012, 19:54
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nosferatu Näytä viesti
Toimiiko systeemi paremmin jos laitat bensaa lasiin ja syötät siitä suoraan webaston bensapumpulle?
En oo kokeillu, mutta varmastikin toimii. Homma toimii niin kauan kunnes paluupuolen linja tyhjenee. Suhahtaa oikein kun ottaa letkuliitoksen irti, eli sieltä ei vaan saa imettyä sitten. Alkaa siis tulemaan pelkkää ilmaa, bensaa vaan "kuplina" seassa kun imupuolen pa-putkea katsoo, siis Webaston putkea ennen pumppua.

Pitänee tehdä tankkiin oma otto.

Mut mites tän kanssa siis on?
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ja ihan jos vielä perusasioita kerrataan niin onko tarkoitus että bensa tulee tankista päin takaperin vai sitten moottorista päin ryystettynä pyörimättömän bensapumpun läpi ja bensasuuttimien tukkien kautta takaisin?

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 20:04
Vastaa lainaten
  #37  
Vanha 14.10.2012, 20:22
Nosferatu Nosferatu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.12
Sijainti: Tampere
Viestit: 31
Perusasetus

Eiköhän se takaperin tule paluulinjaa. Aika usein tuo imupuoli halutaan pitää mahdollisimman lyhyenä pumppujärjestelmissä.
Vastaa lainaten
  #38  
Vanha 14.10.2012, 21:21
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nosferatu Näytä viesti
Eiköhän se takaperin tule paluulinjaa. Aika usein tuo imupuoli halutaan pitää mahdollisimman lyhyenä pumppujärjestelmissä.
Joo, niin mäkin nyt järkeilin. Alkuun ajattelin vaan toisinpäin, syystä että paluulinjan päässähän ei varmasti voi olla mitään suodatinta eli bensa imetään ilman suotimia Webastolle asti.

Eli tilanne varmaan seuraavanlainen: paluupuolen päässä takaiskuventtiili, ei anna takaperin nousta mitään (syynä Kalifornia-päästömääräykset). Korjauksena joko oma linja suoraan tankkiin hyvin tiivistäen tai sitten bensapumppu pöydälle ja tuo takaiskuventtiili hevon kuikkaan toivoen ettei sytytä mitään bensahuurujen talteenottoon liittyvää vikakoodia.

Onko parempia ehdotuksia/ajatuksia asiasta?

Edit: Ei mut hei, onko tuossa nyt mitään venttiiliä päässä? Eikö tuo paluulinja olla möllötä aika vapaasti tuossa?

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.10.2012 21:26
Vastaa lainaten
  #39  
Vanha 14.10.2012, 21:26
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

Oma tankki lämmittimelle.
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #40  
Vanha 14.10.2012, 21:44
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JJ90 Näytä viesti
Oma tankki lämmittimelle.
No voisko sitä enää epäkäytännöllisemmin toteuttaa. Eli ei tule kuuloonkaan.
Vastaa lainaten
  #41  
Vanha 15.10.2012, 00:37
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Bensa ja alipaine:


Tuolla bensalla on semmoinen ominaisuus, että pyrkii höyrystymään herkästi, ja jos alipainetta, niin tuo webaston bensapumppu ei pysty imemään bensahöyryä( siis sykäyspumppu, ja tuo webaston sammuttava bensakaasukupla voi syntyä jo imusykäyksen aikana)

Ja tuo kiertovesipumpun sijoitus on myös riski: jos kiertovesipumppu pumppaa vaikka 1/1000 osan normaalista, niin pumpun molemmin puolin letkut yhtä lämpimät: oliko jossain keskustelua k.o lämpötiloista?, mutta jos webaston imu- ja poistoletkujen lämpötilat n. 20c erolla, niin silloin kierto toimii (ainakin minulla, 5.2kw D termotop C)

Minä ottaisin bensaa 1/2 litran mukiin tms. ja kokoeilisin toimiiko.

p.s minä olen kytkenyt omiin kulkuneuvoihin webaston vesikierron 2 kertaa väärin päin, ja kysymys ei ollut arvauksesta
Vastaa lainaten
  #42  
Vanha 15.10.2012, 05:49
karisa:n Avatar
karisa karisa ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 31.08.11
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 664
Perusasetus

Välisäiliö mistä webasto ottaa polttoaineen, esim. tälläisestä: http://www.bjorkmotorsport.com/index...ct=45963&from=
Monesti helpoin tapa saada toimimaan.
Valmistakin löytyy näköjään:http://www.bjorkmotorsport.com/index...ct=45824&from=

Viimeksi muokannut karisa : 15.10.2012 07:11
Vastaa lainaten
  #43  
Vanha 15.10.2012, 09:44
Nosferatu Nosferatu ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 11.09.12
Sijainti: Tampere
Viestit: 31
Perusasetus

Näkyvät myös tietävän FJ palstoilla että PA säiliö ei saa korvausilmaa mikäli auto ei ole käynnissä (EVAP järjestelmän takia suljettu). Olisikohan tuo syy? Helppo ainakin testata, senkun ruuvaa täyttökorkin auki ja kokeilee auttoiko.
Vastaa lainaten
  #44  
Vanha 15.10.2012, 11:12
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja karisa Näytä viesti
Välisäiliö mistä webasto ottaa polttoaineen
Ei huono ajatus, mutta korvausilman saanti voi olla ongelma, kun tosiaan tankin paluuputkesta päin sitä ei saa. Huohotinta ei voi laittaa kun sen pitää sietää pieni painekin sisällä täynnä ollessaan. Takaiskuventtiili purkin kanteen jeesais, mutta vetääkö se nyt sitä kautta sitten ilmat tankkiin ja vikavalo päälle. No toinenki semmonen vielä tähän välikannuun johtavaan letkuun niin sittenhän se jo varmastikin toimisi.

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nosferatu Näytä viesti
Näkyvät myös tietävän FJ palstoilla että PA säiliö ei saa korvausilmaa mikäli auto ei ole käynnissä (EVAP järjestelmän takia suljettu). Olisikohan tuo syy? Helppo ainakin testata, senkun ruuvaa täyttökorkin auki ja kokeilee auttoiko.
Kokeilin tätäkin, mutta ei auttanut.

Edit: ai niin muuten, siellä on alipaine seisoessa koko ajan tankissa (aktiivihiilipurnukassa alipainepumppu), joten eipä se pitkään kävis vaikka olis suora linja suoraan tankista.
Tankinkorkissakin tällaset tekstit (helekkarin kalifornia-saastelaitteet ):


Eli laitetaan välisäiliö takaiskuventtiileillä.

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 15.10.2012 13:24
Vastaa lainaten
  #45  
Vanha 15.10.2012, 13:47
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Niin no eiköhän se kuitenkin ihan sillä tankkiottimella toimi,
Tosin noihan on tehneet sen tankin alipaineistuksen ehkä erillisellä pumpulla ja sit sitä alipainearvoa verrataan johonkin vertailuun ja kun heittää, niin syttyy vikavalo.

On ollu meillä muutamassa jenkkituontilaitteessa ongelmaa noissa systeemeissä.

Paljonko siellä sitä alipainetta sit on??, onhan kaikissa uusissa autoissa nykyään suljettu ja alipaineistettu tankki muutenkin eli luulis webaston imun riittävän kukistamaan sen.

Meiltä löytyy sit hyllystä noita tankkiottimia...
Vastaa lainaten
  #46  
Vanha 15.10.2012, 14:27
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Niin no eiköhän se kuitenkin ihan sillä tankkiottimella toimi,
Totta turiset, eihän se maksimissaan muutaman desin häviäminen tankista kovin paljoa alipainetta nosta, varsinkaan tankin ollessa jotain muuta kun piripintaan täysi. Ja jaksaa tosiaan ryystää täydestäkin tankista.

Onko nuo tankkiottimet aina tarkoitus laittaa ylhäältä päin vai onnistuisko hyvin tuikata sivusta läpi?
Muovitankki kyseessä.
Vastaa lainaten
  #47  
Vanha 15.10.2012, 20:51
bj45lava bj45lava ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Viestit: 2.390
Perusasetus

Päältähän noi ja yleensä tankkilaitteesta läpi, tais olla siihen tankkausputken letkuunkin sovitusta olemassa, mut hinta nousee heti... Vois olla helpois kuitenkin se 90 kulmamalli tankkilaitteeseen, onks tossa luukku lattiassa vai tarviiko ottaa tankki pois??

Nii ja muistithan et se pa-linja ei saa olla letkua, hukkuu pumpun painesyke siihen aika lyhyelle matkaa. Eli oltava sitä kovaa ohutta pilliä+letkupalat vaan liitoksiin.
Vastaa lainaten
  #48  
Vanha 15.10.2012, 21:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.066
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja bj45lava Näytä viesti
Päältähän noi ja yleensä tankkilaitteesta läpi, tais olla siihen tankkausputken letkuunkin sovitusta olemassa, mut hinta nousee heti... Vois olla helpois kuitenkin se 90 kulmamalli tankkilaitteeseen, onks tossa luukku lattiassa vai tarviiko ottaa tankki pois??

Nii ja muistithan et se pa-linja ei saa olla letkua, hukkuu pumpun painesyke siihen aika lyhyelle matkaa. Eli oltava sitä kovaa ohutta pilliä+letkupalat vaan liitoksiin.
On siinä joku luukku, mut ei siitä saa kun bensapumpun johto-/putkiliitokset irrotettua. Ja siitä kohtaa ei pysty meneen läpi kun siellä on pumpun rojut alla:


Joo, kyllä se sitä 5/2 mm läpinäkyvää muoviputkea tulee suoraan pumpulle.

Pitää tulla hakemaan ens viikolla sulta tollain 90° tankin pilli ja käyttää tankki alhaalla. Eiköhän se siitä.
Vastaa lainaten
  #49  
Vanha 18.10.2012, 18:51
JNaukki:n Avatar
JNaukki JNaukki ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 07.08.11
Sijainti: Alavieska,suomi
Viestit: 482
Perusasetus

jaahah,kukahan osais etäkorjata mun webaston...kellosta ku painaa sitä liekkinappia ni näyttöön tulee liekin kuva,kiertovesipumppu alkaa pyörimään,lämmitin puhaltaa ilmaa mut ite webasto ei sano mitn...??mallia ei tietä mut vm.2000 c mallin 200cdi mesen alkup. webasto johon jälkiasennettu toi kello...
Vastaa lainaten
  #50  
Vanha 20.10.2012, 02:10
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JNaukki Näytä viesti
jaahah,kukahan osais etäkorjata mun webaston...kellosta ku painaa sitä liekkinappia ni näyttöön tulee liekin kuva,kiertovesipumppu alkaa pyörimään,lämmitin puhaltaa ilmaa mut ite webasto ei sano mitn...??mallia ei tietä mut vm.2000 c mallin 200cdi mesen alkup. webasto johon jälkiasennettu toi kello...
...Sammuu hetken päästä?

Käytönesto päällä mahdollisesti... Eli joku toistuva vika kyseessä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty 5 kw webasto jame80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 25.07.2010 21:23
Ostetaan Webasto tms. rhm O/M/V Muut 3 18.11.2008 21:43
Webasto nana Tekniikka & Jutustelu 9 13.10.2008 17:05
Abt 10000 12V vinssi edelleen mykkänä"TOIMII TAAS" korbimotors Tekniikka & Jutustelu 11 31.05.2007 10:37
webasto Tekniikka & Jutustelu 9 05.01.2005 14:04


Sivu luotu: 16:09 (GMT +2).