![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tuossa minun c-tek 7000 multi: on se ongelma, että sekä lataus- että verkkojohdot tuppaa murtumaan pakkasessa; kun tuo laturi oli n.3-4 vuotta, niin kuulin, että takaisin kutsu noista; soitin "kaha"??? ja kysyin, että tuo minunkin laturin piuhat murtuneet, niin antoivat ohjeet postiin, että saa ilmaiseksi lähettää "päivitettäväksi", mutta jäi optio käyttämättä, oli syksyllä niin tärkeä kapine, että ei kerennyt lähettää (Itse sähköpuolen....) Mutta se ihmetytti; uusille luvataan pakkasta jotain -20, ja minun laturi toimii hyvin yli -30c, toivottavasti tuo tilauksessa olevakin toimii... P.S tuo minun C-tek 7000 multi jaksaa ladata 7.02A 13.8V volttiin venesatamassa, missä verkkojännite jotain 180v (ulkomuistista) Ja tuo einhel elektro ei latannut amppeeriakaan! ja mitattuna minun fluke 79:llä Ja tuo ctek lataa -15 asteen pakkasessa pakkasasennossa tuon 7 amppeeria samaan 13,8, mutta yli 6 amppeeria 14,5v, verkkojännitteellä 230v
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Osta C-tek niin loppuu ne huolet ![]() *EDIT*: Ctek MXS 5.0 näyttäisi olevan ehkä vieläpä parempi vaihtoehto sekakäyttöön, TÄÄLTÄ katsottuna ainut laturi joka käy perseestä perämoottoriin ![]()
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke Viimeksi muokannut Nostokurki : 05.10.2012 06:48 Perustelu: Lisätty tietoa |
|
||||
|
||||
![]()
joku kauppaa huutonetissä uusia 7.0 ctekkejä alta 60 €
HUOM!!! en tiedä mikä huijari on, eli älkää syytäkö mulle vastuuta kaupasta !!!
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on pari pienempää Ctek ylläpitolatureina ja yks isompi pari vuotta vanha Ctek olisko joku 25A versio vielä akkujen latailuun ja elvyttelyyn.
Kaikki olleet hyviä ja toimivia kyllä. En voi kun suositella.
|
|||
|
|||
![]() Huuto
Tilasin tolta huutonetin myyjältä kokeeksi ton 7 amp ctekin. Katotaan mitä sieltä tulee..
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Uusi oli, tosin ilman pakettia ja kuittia. Mut sinänsä ihan rehtin oloinen myyjä. Sanoi saaneensa työpaikaltaan aina sillon tällön eriä joissa on sattunu jotain fibaa paketoinnissa tai jotain. Näytti menneen jo noi kymmenkunta mitä oli tällä erää, uusia tulee kuulemma aina silloin tällöin myyntiin. |
|
|||
|
|||
![]()
Juu kiitoksia vinkistä. Kävin kanssa hakeen seiska ctekin ja hyvin näyttää toimivan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kuumavesipesuri harrastekäyttöön | tepa78 | Chit-Chat | 24 | 15.04.2012 19:48 |
Harrastekäyttöön kompura. Tietoutta tarvitaan. | Hessu888 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.12.2009 17:02 |
Ostetaan Tie/harrastekäyttöön, hintaa n2000e | Hipsu | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 25.11.2009 14:49 |
Ostettu O:Hydrauliprässi harrastekäyttöön | Racingrabbit | O/M/V Muut | 35 | 07.01.2008 22:25 |
M: Akkulaturi 24 V 15 A | pasikj | O/M/V Muut | 4 | 11.02.2007 14:21 |