![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pakoputken kolmastoista ja viimeinen versio mikä tulee alapuolelle. Jos ja kun tämä turaus tipahtaa niin sitten annan periksi ja teen pystyputken tai jotain muuta tosi virtaviivaista... ![]() Varmistusvaijeri. ![]() Ja siiiiistejä saumoja ydinpaskakenkälaatikolla kun "isot" koneet oli lakossa. ![]() Ei malttanut olla pyyhkäisemättä maaleja pois tuosta kierrätysvaimentajasta, tyyninkiä kö ka? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Nyt ois sitten menossa sisäinen kamppailu että lyhentäiskö akseliväliä kääntymisen helpottamiseksi, kun on niin saatanan kömpelö.
Jakolaatikkokin on aina kivessä kun vähän innostuu kikkailemaan... Akseliväli on vakiona 330cm ja takakardaani näyttäis että 50 cm vois siirtää ilman suuria murheita. Mielipiteitä tai kokemuksia voi esitellä oikein mielellään kun itse ei osaa päättää. ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Höh.. no toine kääntyvä äxeli taakke?
![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ois kyl toinen kääntyvä akseli tuolla maailmalla...
Mut pallorenkailla ei mahdu enää ovesta sisään. ![]() ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() mut jos lyhentämää käyt ni ilmota. miul on vanhoja kaunoja yhen ford fargon kans mikä meni pilkkeiks... ![]() ![]() ![]() ![]()
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ei mitään Krazin 1350х550-533 palloja, vaan Я-170А, kokoa 1140x700. ![]()
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Mistäs näitä löytäs? Itsekkin himoinnu.
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Laitetaas välillä vissypullon korkkia vähän pienemmälle ja avaimia auki asentoon..
![]() Parina päivänä jumpannut noita päällirakenteita pois edestä ja kohta jo pääseekin siirtämään akselia. Joku oli tehny vaan kauhean painavia osia edellisessä remontissa kun meinasi ihan lammin tulla, vai mistäköhän hikoilu taas sitten johtuikaan. ![]() Rungon välissä tilaa mellastaa. Ja jousen kiinnikkeethän on samanlaiset pakan kummassakin päässä. Sivulta: Ja alapuolelta: Näyttää olevan halkeamakin tuossa yhdessä ainakin. Ja tuikitärkeät muistiinpanot runkoon lyijykynällä. ![]() Joku päivä "vähän" niittien hiontaa ja porailua.. Päivitystä sitten lisää että mikä meni pieleen. ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Eilen porailin akselin jousineen irti ja ajelin sitä 40 cm eteenpäin.
Kuvassa ei näytä niin töpöltä kuin luonnossa. Kardaanikulma vaatii vähän erikoishuomiota ennenkuin lopullisia päätöksiä tekee. Mutta onhan tuossa vähän säätövaraa, kunhan jaksaa mittailla tarkemmin. |