![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Suomessa poliitikot ovat pääosin keskittyneet kakun jakamiseen sen sijaan, että miettisivät kakun leipomista. Yritystoiminta lisää työpaikkoja. Jos yritystoiminnalle ei ole toimintaedellytyksiä niin ei ole töitäkään. Tilanne on aivan sama Egyptinkorvessa, Porvoossa kuin missä tahansa avoimessa taloudessa toimivassa paikassa. Suljetussa taloudessa, jollainen mm. Neuvostoliitto oli, on kaikki järjetönkin mahdollista. Suomalaiset poliitikot eivät ole vieläkään tajunneet että vain yritystoiminnalla ja työllä syntyy jotain sosiaalitukina jaettavaa. Kaikki muu on harhaa. Kun mietit harmituksissasi muiden palstalaisten tarinoita, niin mietipä mistä kaikki johtuu. Jos edes osa noista rahoista jota nyt veroina kerätään, päätyisi yritystoiminnan kehittämiseen, niin töitä olisi ihan eri lailla. Kyllä mua harmittaa ihan kybällä se, että Suomessa ei ole ihmisillä töitä. Mä teen omalta osaltani joka arkipäivä töitä avoimella sektorilla tuottaen vientituloja ja maksan veroni tänne. Mä en ole koskaan saanut mitään tukia yhteiskunnalta oon aina vain tehnyt duunia ja oon **ttu itte rakentanut omaa osaamistani kehittäen sen mitä mulla on. Mä en ole mikään sankari, mä oon vaan ihan tavallinen sekatyömies. Tossa mun allekirjotuksessa lukee: katse tulevaisuuteen, sitä mä oon toteuttanut. Tän harvinaisen purkauksen tarkoitus oli vain ja ainoastaan kertoa, että työttömyys on politiikan keinoin korjattavissa ja vieläpä kestävällä tavalla. Pannaan tohon vielä toi peukku niinkuin kannustuksena sulle ja muillekin. Älkää antako periksi!
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Onneksi sentään Metso veti takaisin lisäosingonmaksunsa, kun samalla on laittamassa pihalle porukkaa. No tähän varmaan vastataan, mikseivät kaikki osta osakkeita, että saisivat osinkoja. Kaiketi siksi, että palkasta ei jää mitään ylimääräistä. Lehtiä lukiessa on nähtävissä, että laskukausi on alkanut. Joka päivä saa lukea yt-neuvotteluista. Mikä lie takana tässäkin. Työttömäksi joutuville taitaa olla aika ikävät ajat tulossa, jos vielä käy niin, että perheen molemmat joutuvat työttömäksi. Samalla koko maalle taitaa käydä köpelösti. Syydetään rahaa vaan näille EU:n välistävetäjille. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Työttömyys puoliksi hetkessä! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 14:18 |