Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.09.2012, 14:32
HaKu HaKu ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.12.03
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 527
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lalli bj40 Näytä viesti
Asiasta on katsastusmiehen kanssa keskusteltu vuoden 52 mallin avo mallisen nuffieldin pohjalta kertoi ettei silloin ollut mitään säännöksiä jousitus olisi silloin ollut lähinnä iso + eikä sen asentamista missään ole kielletty ja moni on aikoinaan tehnyt hyttejä päälle muovista pellistä/puusta jopa nostettu kupla volkkarin ohjaamokin päälle


Lähinnä tarkoitus olisi ottaa jo kilvissä olevasta runkopalkillisesta traktorista runko johon volvon akselit ja suzukin tekniikka


tässä on ainut asia johon voi homma kariutua on jos poliisi liikenteessä tämän pysäyttää se voi vaatia traktorin muutos katsastusta jolloin periaatteessa pelkäävä katsastus mies voi jättää katsastuksen tekemättä/hyväksymättä mutta aikoinaan on vaihdettu traktoreihin 4-veto akseleita yms 6-sylinterisiä moottoreita 4-sylinterisen tilalle ja ei ole tarvinut muutoskatsastaa koska nopeus ei saa ylittää 40km/h:ta ei voida vaatia tehokkaampia jarruja ja vanhoihin traktoreihin aikoinaa ei ole vaadittu kuin 40km/h nopeus ja nostolaite/vetokoukku
mulla oli tollanen nuffiedi-57 ,kulki 60km/h tai siis niin kovaa kun tie riitti.
mutta ei siinä runkoa ollut muutakuin edessä 60cm palkit missä etupainojen paikka.

eli tuollaisesta tyyppikilpi ja kilpi ja 40km/h varoituskolmio taakse? ja runkopalkkia pätkä ,mikä nyt voi olla mitä rautapalkkia tahansa.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.09.2012, 15:47
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.334
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja HaKu Näytä viesti
mulla oli tollanen nuffiedi-57 ,kulki 60km/h tai siis niin kovaa kun tie riitti.
mutta ei siinä runkoa ollut muutakuin edessä 60cm palkit missä etupainojen paikka.

eli tuollaisesta tyyppikilpi ja kilpi ja 40km/h varoituskolmio taakse? ja runkopalkkia pätkä ,mikä nyt voi olla mitä rautapalkkia tahansa.
Onhan siinä takanakin runko. Sen muodostaa taka-akseli-vaihdelaatikko valurauta möykky.

Sen kun joku säilyttää offi-auto/traktorissaan, niin painava tulee.

Työkoneeksi rekisteröity unimog/proto/yms kuulostaa helpommalta ratkaisulta.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 19.09.2012, 17:07
Lalli bj40:n Avatar
Lalli bj40 Lalli bj40 ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.08.10
Sijainti: Alajärvi Finland
Viestit: 605
Perusasetus

traktoreitakin on aika monenlaisia ettei ehkä kannata alkaa valitsemaan rungoltaan hankalaa voi tulla aika painava muuten


Viimeksi muokannut Lalli bj40 : 19.09.2012 17:14
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
BJ:n koppa HJ:n rungolle lepoantti Tekniikka & Jutustelu 21 21.08.2010 20:54
Myyty offi auto Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 26.09.2009 19:12
o: offi auto O/M/V Ajoneuvot 8 06.11.2007 13:23
ostetaan offi auto O/M/V Ajoneuvot 5 21.09.2007 15:53
Tehdasvalmisteinen OFFI auto -juhani- Linkit 11 10.07.2005 11:14


Sivu luotu: 19:08 (GMT +2).