![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Laita siihen ylimpään kohtaan mihin saa, semmonen automaatti ilmaus käikäle mitä käytetään talon patteri verkossa. Vaan mites se paisuntasäiliön / syylärin korkki?? Eli onko varmasti kunnollinen että se systeemi ylipaineistuu lämmitessään tarpeeksi.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Asiasta en mitään tiedä, mutta tuli mieleen, että toimiiko lämppärinkennolle menevän veden venttiili satunnaisesti? Olettaen että sellainen siinä on.
Tietysti jos lämppärin säädin ollut koko ajan kuumalla, niin silloin se vika tuskin tuossa on. Jotenkin on mielessä sellainen, että jäähdytysnesteestä pystyisi tutkimaan onko sekaan päässyt pakokaasuja... Ja eikös tojotalta saa huoltohistoriaa kysymällä? Sulkisi pois itsetehdyt korjaukset kannentiivisteen osalta. Kaikki kun ei osaa kiristää kantta oikein, vaikka avaimet käsissä pysyy ja mekaanisesti muuten osaakin (näin omasta kokemuksesta). |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Lainaus:
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
mulla ainakin toitsun huoltokirjan loppupäässä on semmonen lista mihin kirjotettu mitä osat vaihettu huolto-ohjelman ulkopuolelta.
|
#6
|
||||
|
||||
![]() Lämppärin kenno???
Aamukahvipyödässä tuli puheeksi palaneet kansipahvit ja yksi ukkeli omassa mazdassaan tehnyt huomion että lämppärin kenno oli kasattu O-renkailla muovipäätyihin ja ne renkaat kovettuivat ajastaan ja se rupesi sieltä hörimään ihan pikkuisen ilmaa mutta se riitti siihen että kierto häiriintyi ja pahveja meni kuin leipää.Kennon vaihdon jälkeen oli ruvennu kansipahvitkin kestämään.
En tiiä miten tuossa on ko. osa kasattu mutta jos se on mitenkään irroitettavissa niin sekin olisi kai viisasta koeponnistaa. Mitä jos sinne pistäisi hieman paikkaus ainetta?? Toisaalta jos se kenno on kerran ylhäällä ja vuotaa ilmaa niin tuo kyllä sitten tukkii sen kennon koska ilmahan tuossa sen reaktion aikaan saa...Tai jotain.
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Nuo paikka-aineet kannattaa laittaa sitten kun mikään ei enää auta ja haluaa auton pois käsistään... Tukkii lämppärinkennon tai siis huonontaa lämmönjohtavuutta niin paljon että kyllä huomaa.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
12ht alakerta remppaa | Leca | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 29.06.2012 18:12 |
HJ60 akseli remppaa... | Ticru | Maasturiprojektit | 7 | 11.12.2007 16:48 |
Sauna palaa! (remppaa pukkaa) | SamiN | Chit-Chat | 23 | 27.01.2007 15:58 |
Pientä remppaa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.02.2005 19:54 |
Että semmosta remppaa... | Dojo | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.10.2004 20:03 |