![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
taiatte olla melkosia perä miehiä ku noi isoja periä tostanoinvaa hiplailette!
__________________
Offroad Team KeTTu TyTöT/ Lauri Full Size Jeep Master Fabricator VALMET = Rerentless reliability |
|
#2
|
|||
|
|||
|
suoraastaan perä(ssä)hiihtelijöitä
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Auto toimi hyvin, mitä nyt pakoputki tipahti taas kerran ja muuta pientä kosmeettista säröä siellä täällä.
Kuvat kertokoon lisää, jumissa ja jumissa ja jumissa ja ju... Onneksi edes joillain oli vinssejä autoissa, itellä kun ei ole. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Vetopistettä tosiaan joutui vähän kokeilemaan, kesti kahdella vinssillä repimisen, ja oli melko tiukalla välillä kuvasta päätellen kun jäi tuollein valmiiksi vetoasentoon.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Voi JEESUS se on ollu syvällä
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Pakoputken kolmastoista ja viimeinen versio mikä tulee alapuolelle.
Jos ja kun tämä turaus tipahtaa niin sitten annan periksi ja teen pystyputken tai jotain muuta tosi virtaviivaista... ![]() Varmistusvaijeri. ![]() Ja siiiiistejä saumoja ydinpaskakenkälaatikolla kun "isot" koneet oli lakossa. ![]() Ei malttanut olla pyyhkäisemättä maaleja pois tuosta kierrätysvaimentajasta, tyyninkiä kö ka?
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nyt ois sitten menossa sisäinen kamppailu että lyhentäiskö akseliväliä kääntymisen helpottamiseksi, kun on niin saatanan kömpelö.
Jakolaatikkokin on aina kivessä kun vähän innostuu kikkailemaan... Akseliväli on vakiona 330cm ja takakardaani näyttäis että 50 cm vois siirtää ilman suuria murheita. Mielipiteitä tai kokemuksia voi esitellä oikein mielellään kun itse ei osaa päättää. Ettei alkais kaatuilemaan jos lyhentää? |