![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Vähän alempanahan oli jotian momentteja jo nähtävissäkin... Eli alakeeran ainakin ois;
Noniin. Kiertokanki 1.vaihe 16Nm 2. 41+-4Nm ei pulttien vaihtoa. Runkolaakerit 1. 40Nm 2. 73+-4Nm. ei pulttien vaihtoa. Siis RD2.8T 115hv -92-98 malliin. Kannen ei muistissa, mutta varmaan 12-14Nm:nia sopivasti (itellä Pajerossa 14Nm kiritty ja ohjeessa tais olla 12,5). Mut vanhoja korjareista kuulleena on et 1Nm per pultin milli ois sopivaa luokkaa... Ja vähän sit yli vielä dsl:ssä ainakin. Ukko ja ite vedetään aina vähän ylitte ohjeiden, eikä oo porsinut. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
patrol 3.3TD öljypohjan muttereitten kiristysmomentit | matruusi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 27.08.2010 12:31 |
Patrol 3.3td kansipulttien kiristysmomentit v86 | Anttikan | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 22.11.2009 10:42 |
2L kiristysmomentit? | las-c | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.10.2009 15:00 |
Suzuki SJ 410 kiristysmomentit? | Mappe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 13.03.2009 10:20 |
BJ:n perän kiristysmomentit | suohirviö | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 09.11.2006 17:06 |