Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 15.09.2012, 19:42
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Vähän alempanahan oli jotian momentteja jo nähtävissäkin... Eli alakeeran ainakin ois;
Noniin.
Kiertokanki 1.vaihe 16Nm 2. 41+-4Nm ei pulttien vaihtoa.
Runkolaakerit 1. 40Nm 2. 73+-4Nm. ei pulttien vaihtoa.
Siis RD2.8T 115hv -92-98 malliin.

Kannen ei muistissa, mutta varmaan 12-14Nm:nia sopivasti (itellä Pajerossa 14Nm kiritty ja ohjeessa tais olla 12,5). Mut vanhoja korjareista kuulleena on et 1Nm per pultin milli ois sopivaa luokkaa... Ja vähän sit yli vielä dsl:ssä ainakin. Ukko ja ite vedetään aina vähän ylitte ohjeiden, eikä oo porsinut.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
patrol 3.3TD öljypohjan muttereitten kiristysmomentit matruusi Tekniikka & Jutustelu 1 27.08.2010 12:31
Patrol 3.3td kansipulttien kiristysmomentit v86 Anttikan Tekniikka & Jutustelu 5 22.11.2009 10:42
2L kiristysmomentit? las-c Tekniikka & Jutustelu 3 17.10.2009 15:00
Suzuki SJ 410 kiristysmomentit? Mappe Tekniikka & Jutustelu 2 13.03.2009 10:20
BJ:n perän kiristysmomentit suohirviö Tekniikka & Jutustelu 0 09.11.2006 17:06


Sivu luotu: 06:10 (GMT +2).