Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.09.2012, 13:47
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Ottaako pahastikin kiinni noi renkaat? Ku ei näytä hesari enää väliin sopivan:

Edit: vai hämääkö kuvakulma?
Nyt mahtuu vaikka puhelinluettelokin

__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.09.2012, 21:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Nyt mahtuu vaikka puhelinluettelokin
Nono... nythän saattaa vaikka tilatut Kobratkin mennä pyöränkoteloon, tai sit ei. Nimittäin taitaa tuo alempi kuva kusta silmään, eikös tuossa ole jotkut 14" kumit?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.09.2012, 10:55
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Renkaat kutistuivat pesussa
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.09.2012, 07:37
offitapio offitapio ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.09.12
Sijainti: Pohjanmaa
Viestit: 18
Perusasetus

Hiano projekti...
Kutistettava ne pesemällä oli.
edellinen kuvassa näkyy, isompien hankaus jälet maalista,
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.09.2012, 07:57
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Sisään joustossa nastat raapaisivat alareunassa olleisiin levikkeisiin, ne kun poisti ja nyppi nastat renkaista, ei enää ollut moista "ongelmaa". levikkeiden poiston jäljiltä kaaressa oli jossain vaiheessa alkuperäinen valkoinen sävy näkyvissä.

Tarkoitus laittaa 16" levikkeet tai sitten niiden mukaan tehdyt lasikuitukopiot, niin voi tarvittaessa silpoa peltiä reilumminkin alta pois.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 14.09.2012, 18:24
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

205R16

215/85R16

Loppui tuossakin kohdassa koliseminen.

Eturenkaat ottavat sisään joustossa kiinni lokasuojan yläreunaan, mutta se saattaa korjaantua ensi viikolla korotuspaloilla...


Takatukivarsia pitää "avartaa" vielä lisää, nyt tilaa on noin 1 mm ops: Olisi pitänyt vaan ottaa TT:n tarjoama mallirengas mukaan hitsailureissuun.

Nyt etenemistä rajoittaa väännön puute, pyörä pitää tämän päiväisen testilenkin perusteella hyvin ainakin 3,6 bar paineilla (nostan 4,0 bar kunhan ehdin käydä huoltsikalla 8-) )


Pakko saada lisää maavaraa, tuossa pohjapanssari raapi maata ja etupuskurin päällä oli reissun jälkeen hiekkaa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.

Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.09.2012, 18:43
offitapio offitapio ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 14.09.12
Sijainti: Pohjanmaa
Viestit: 18
Perusasetus

Eturenkaat ottavat sisään joustossa kiinni lokasuojan yläreunaan, mutta se saattaa korjaantua ensi viikolla korotuspaloilla...


Laittaa sama kuva pyörät ihan linkkussa?
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 14.09.2012, 21:01
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Nyt etenemistä rajoittaa väännön puute, pyörä pitää tämän päiväisen testilenkin perusteella hyvin ainakin 3,6 bar paineilla (nostan 4,0 bar kunhan ehdin käydä huoltsikalla 8-) )
Minkä ihmeen tähen? Eiköhän pari kiloo piisais tommosen keijukaisen alla (paina ees lähellekkään kahta tonnia).
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 04.10.2012, 13:44
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.068
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Nyt etenemistä rajoittaa väännön puute, pyörä pitää tämän päiväisen testilenkin perusteella hyvin ainakin 3,6 bar paineilla (nostan 4,0 bar kunhan ehdin käydä huoltsikalla 8-) )
Eikös tommosen 1Z:n (vai mikä liene) pumpusta saa annosteltua ruokaa lisää? Jaksais kiivetä pi(tkällä)kkuykkösellä nyppylät kohtuudella.

Ja kompura autoon että saat renkaat edes vähä joustamaan lepikon puolella ja taas maantielle tarpeeks monta kehää ilmaa.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 26.10.2012, 06:04
T3Syncro:n Avatar
T3Syncro T3Syncro ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 10.09.11
Sijainti: Pks
Viestit: 625
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
205R16

215/85R16

Loppui tuossakin kohdassa koliseminen.
Korotuksen jälkeen:



Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja T3Syncro Näytä viesti
Eturenkaat ottavat sisään joustossa kiinni lokasuojan yläreunaan, mutta se saattaa korjaantua ensi viikolla korotuspaloilla...
Korotuksen jälkeen:




Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Millä sä oot tuota hitsannu? Toivottavasti nuo sakkelien T-kappaleet on saatu poltettua vähän paremmin kiinni. Ei oo kiva saada ottaan semmosta, tuli vaan tuolta linkkisivulla olevasta tapauksesta mieleen.

Vetopiste tuli testattua edellisessä "takapihalla" käynnillä, kun etupyörät kaivoivat poterot allensa. Ainakin kesti taljalla vetää tuosta vasemman puoleisesta kiinnikkeestä auto ylös etupyörien kaivamista poteroista.
Koitin tietty aluksi nostaa auton niistä ylös ja laittaa alle jotain kantavampaa täytettä, mutta kun kerta toisensa jälkeen peruuttaessa kaivautui uudestaan, alkoi epäilykset vahvistua etuvetoiseksi muuttumisesta, niin ei auttanut kuin ottaa talja tavaratilasta ja repiä auto sillä kovalle maalle.

Vaihteeksi vetonivelet antoivat periksi, mutta eihän tuota huomannut tasaisella ajaessa ennen kuin hiekka "petti" alla


Vasemmalta puolelta oli sisempi ja oikealta puolelta ulompi rikki. Saattoi toinen mennä tuossakin, kun lukot päällä koitin pois peruuttaa. Aluksi vaikutti että kúskin puoleinen takarengaskin olisi sutinut, mutta lopulta auto oli totaalisen etuvetoinen.

Auto pitäisi saada kasaan lumisateessa huomista Tölkkisafaria varten, nyt taka-akselille tulee kaikki nivelet käytetyistä Löbroista, joita on onneksi kertynyt nurkkiin jo jokunen kpl, kunnes löydän rakenteeltaan vastaavan uuden nivelen tai jotain vahvempaa.

Vuosi sitten 205/75R14


Nyt 215/85R16 korotussarjan kanssa
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee.


Viimeksi muokannut T3Syncro : 27.10.2012 19:34
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Syncro Caravelle koppis Tekniikka & Jutustelu 23 12.09.2011 16:05
T3 syncro Heegi Linkit 6 11.09.2011 11:55
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 0 19.03.2010 21:46
Myydään G60 Golf Syncro MBG O/M/V Ajoneuvot 6 26.02.2009 10:22
O: Vw Transporter syncro 16" 2d4wd O/M/V Ajoneuvot 5 22.03.2007 16:06


Sivu luotu: 08:38 (GMT +2).