Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 07.09.2012, 17:02
Tollukka:n Avatar
Tollukka Tollukka ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 31.07.03
Sijainti: Leppävirran saarivaltion, mantereen puoli
Viestit: 427
Perusasetus

Voi jäädä etukardaani aika lyhyeksi jos tunkee LJ:n lootan semmoisenaan 65:n alle, ja voi joutua koloamaan runkoa vänkärin puolelta että edes mahtuu sinne alle. Kotosalla oli joskus kymmenkunta 110 hiluskia, 89-97 ikähaitarilla, ja kaikissa oli G58 laatikko.

__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 07.09.2012, 20:58
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.245
Perusasetus

Kas kummaa.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tollukka Näytä viesti
Voi jäädä etukardaani aika lyhyeksi jos tunkee LJ:n lootan semmoisenaan 65:n alle, ja voi joutua koloamaan runkoa vänkärin puolelta että edes mahtuu sinne alle. Kotosalla oli joskus kymmenkunta 110 hiluskia, 89-97 ikähaitarilla, ja kaikissa oli G58 laatikko.
Joo,tätäkin vähä eppäilin,mul oli tossa pari lootaa ln110 ja vuosimallit oli-92 ja -94 sekä loota yn110-89 hiluksista joka oli G52. Loodat näyttivät identtisiltä ja välitykset oli samat,ainut ero jonka löysin et koko laatikon hammaspyörät oli aavistuksen erilaiset hammastukseltaan. Olisikohan G52 ja G58 erot juurikin hampaan koneistuksessa? Hatara muistikuva että olisi ollu semmonenkin kun G54,no siihen -92 lootaankin otin pakkivaihteen välipyörän -88 2wd hiasen laatikosta,oli tasan sama.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 07.09.2012, 22:16
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tollukka Näytä viesti
Voi jäädä etukardaani aika lyhyeksi jos tunkee LJ:n lootan semmoisenaan 65:n alle, ja voi joutua koloamaan runkoa vänkärin puolelta että edes mahtuu sinne alle. Kotosalla oli joskus kymmenkunta 110 hiluskia, 89-97 ikähaitarilla, ja kaikissa oli G58 laatikko.
Aski tosiaan jo paikoillaan... Etukardaani jää tosiaan noin 40 senttiseks mutta kulmat jää inhimilliseks koska kyseessä lähinnä tieauto. Nelivedon alipainehässäkällä saa heittää kuikkaa kun ei mahdu, mutta tilalle tulee hj:n mekaaninen keppiratkaisu. Takakardaani noin 15-20cm nafti mutta ei sekkää ole mikhää... hj:sta varaosia... Lootan palkille piti tinata uudet kiinnikelätkät. Ei mahoton homma...
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
LJ laatikot vs LN65 laatikot Tekniikka & Jutustelu 20 23.12.2015 19:02
Myyty L200 vm-91 laatikot 1Chevy80 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 17.10.2009 14:32
M: SJ410 -85 laatikot LaaLaa O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 3 01.08.2006 20:01
Rockyn laatikot Daidai Tekniikka & Jutustelu 1 24.04.2006 13:13
M: Hiluxin laatikot -MYYTY- IironSika O/M/V Muut 29 19.08.2005 14:34


Sivu luotu: 00:50 (GMT +2).