Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 05.09.2012, 18:57
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Se mitä olen jenkkipalstoja seurannut niin vähän oudosti momentonmuuntimen lukko jokatapauksessa toimii.. ihme juttu, kun muuten on hyvä laatikko.

Osia en vielä tilannut, ilmoittele jos tarviit jotain niin katotaan samaan pakettiin.

Jäähdyttimen meinasin laittaa itsellekin, ja öljynlämpömittarin. Mittari mallia perushalpa, jäähyksi varmaan joku B&M:n sopivankokoinen alumiininen.. veikkaan että joku 15 x 25cm tai kokoinen tai vähän isompi riittää aika hyvin.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 05.09.2012, 19:14
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Tarviitko Timo etuvetareita, mulla olis tosta -96:sesta nyt ehjät vetarit irrallaan!!??
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 05.09.2012, 19:55
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Tarviitko Timo etuvetareita, mulla olis tosta -96:sesta nyt ehjät vetarit irrallaan!!??
Olikos nuo CV:t siis? Niille ei kiitos vain ole käyttöä, on tullut testattua jo riittävän monta kappaletta
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 06.09.2012, 09:30
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT on kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.073
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Olikos nuo CV:t siis? Niille ei kiitos vain ole käyttöä, on tullut testattua jo riittävän monta kappaletta
Jep, just semmoiset!! No, laitetaan jollekkin toiselle...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.09.2012, 19:52
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Se mitä olen jenkkipalstoja seurannut niin vähän oudosti momentonmuuntimen lukko jokatapauksessa toimii.. ihme juttu, kun muuten on hyvä laatikko.

Tuotaa, tästä syystä en pidä sitä pööföömäncx-nappia alhaalla. Kilpikonnamoodissa laatikon käytös on jotakuinkin ennakoitavaa ja D-asennossa saa muuntimen lukkoon kolmosellakin pakottamatta.

En myöskään oo huomannu kulutuksessa tai suorituskyvyssä juuri mitään ihmeempää eroa, paitsi että superasennossa häiriintyy yönäkö merkkivalon tuulilasiheijastuksesta ja kuuloelimiä rassaa kuminauhan perässä ajelu kun tc ei pysy lukittuna sitten millään.

Enemmän suorituskykyyn vaikuttaa että ennen kiihdytystä kiskoo kepin kolmoselle ja antaa muuntimen lukita. Näin voi noin puoleenkaasuun saakka pitää muuntimen lukossa.

Askin kickdownkäytös on hämmentävää: täyskaasulle polkiessa se ensin lukitsee muuntimen, huomaa että vääntöä on tarjolla enemmän kun rauhallisesti ja vaihtaa sitten pienemmälle muunnin auki.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 05.09.2012, 19:59
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja temmi_hoo Näytä viesti
Tuotaa, tästä syystä en pidä sitä pööföömäncx-nappia alhaalla. Kilpikonnamoodissa laatikon käytös on jotakuinkin ennakoitavaa ja D-asennossa saa muuntimen lukkoon kolmosellakin pakottamatta.

En myöskään oo huomannu kulutuksessa tai suorituskyvyssä juuri mitään ihmeempää eroa, paitsi että superasennossa häiriintyy yönäkö merkkivalon tuulilasiheijastuksesta ja kuuloelimiä rassaa kuminauhan perässä ajelu kun tc ei pysy lukittuna sitten millään.
AW4:n lukitsee kolmosella ja OD:llä, mutta jos haluaa että lukitsee kolmosella niin laatikosta pitää olla valittuna "3". Grandissä ei lukitse Mopairin loota kolmosella vaikka olisi OD- off nappi pohjassa

Tuota performance nappia itse asiassa kandee pitää aina pohjassa, uudempiin XJ:hin se on ohjelmoitu pysyvästi performance moodiin koska se lähinnä tekee vain hyvää laatikon toiminnalle ja kestolle. Omastakin mielestä vaihtoi siinä asennossa paljon paremmin; jos laatikko temppuilee niin tosiaan se TPS usein on syynä tai sitten jotain muuta..

Lainaus:
Askin kickdownkäytös on hämmentävää: täyskaasulle polkiessa se ensin lukitsee muuntimen, huomaa että vääntöä on tarjolla enemmän kun rauhallisesti ja vaihtaa sitten pienemmälle muunnin auki.
Pitäisi vaihtaa suoraan pienemmälle jos pedaalin lataa pohjaan ja kierroksia riittää pikkuvaihteellakin. Osakaasulla taas menee lukko päälle... Mutta kieltämättä AW4:n käytös on hieman omintakeinen, varsinkin jos vertaa johonkin modernimpaan eurolaatikkoon
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 06.09.2012, 04:53
temmi_hoo temmi_hoo ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 28.01.11
Sijainti: Jokikunta, Vihti, Suomi
Viestit: 553
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
AW4:n lukitsee kolmosella ja OD:llä, mutta jos haluaa että lukitsee kolmosella niin laatikosta pitää olla valittuna "3". Grandissä ei lukitse Mopairin loota kolmosella vaikka olisi OD- off nappi pohjassa
Lukitsee se kolmosella epäperformancemoodissa ihan vaan ajelemalla Ja muutenkin käytös on fiksumpaa, mitä nyt vaihtopisteet aavistuksen alhaalla, mutta sekin sopii tämmöselle hipsuttelijalle kun ajelen pintakaasulla muutenkin. Vedätyshän ei ole vedätys lainkaan jos kaasua on vähän.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Pitäisi vaihtaa suoraan pienemmälle jos pedaalin lataa pohjaan ja kierroksia riittää pikkuvaihteellakin. Osakaasulla taas menee lukko päälle... Mutta kieltämättä AW4:n käytös on hieman omintakeinen, varsinkin jos vertaa johonkin modernimpaan eurolaatikkoon
Joo tässä kohtaa performancemoodi toimis fiksummin mutta epäperformance tosiaan vetelee puolen sekunnin mietin-eiku-eiku-eiku -vatvomiset ennenkun päästään eteenpäin. Kaasua rauhallisesti pohjaan painamalla se kerkee päästellä lukoista irti ja vaihdella pienemmälle normaaliin tapaan. Jostain syystä siis ohjelmoijien mielestä lappu lattiassa pitäis ajella tc lukittuna koska x.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 06.09.2012, 07:24
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.457
Perusasetus

..juuri tuon takia se power/ comfort- nappi sieltä joskus poistettiin ja on ohjelmoitu pysyvästi power- moodille uudemmissa XJ:ssä. Se power- moodi toimii oikein hyvin rauhallisessa ajossa myös, mutta sitten jos tarttee vähän reilummin polkea niin loota ei jää arpomaan.

Ovat siis tehtaallakin huomanneet sen comfort- moden turhaksi millä lailla käytös on mielestäsi comfort- moodissa fiksumpaa?
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Grand cherokee WJ Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 4 15.03.2010 22:29
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 20.02.2010 18:48
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. 454SS O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 16.02.2008 17:49
cherokee tai grand cherokee kokemuksia Chit-Chat 8 16.05.2007 18:55
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet O/M/V Muut 5 16.12.2005 21:50


Sivu luotu: 18:15 (GMT +2).