![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juuri sitä varren ympärillä olevaa tarkoitin, sillä noissa mc-personeissa ei yleensä ole muuta pohjauskumia.
Onhan pohjauskumit niin tiukat että pysyvät ylhäällä iskarin varressa? Iskareiden keston kannalta nuo suojakumit olisivat hyvät, kuten itse totesitkin. Ainakin joissain tolpissa, missä vaihdettavat patruunat, tuo iskarin varren tiiviste jäi niin syvälle mutterin sisään, että keräsi kaiken lian tiivisteen päälle. Kerran tein corollaan uudet kumit jostain isosta raidetangon suojakumeista, puukolla sopivan mittaiseksi ja sikafleksillä ja nippusiteellä kiinni tuohon pohjauskumiin. Mutta vastaus alkuperäiseen kysymykseen: sitä vaatiiko katsuri niitä, ei tietoa. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä säätö 86 vetteen Koni-iskareihin ( punaiset) | finvalp | Vuosimallit 1984-1996 | 0 | 15.08.2006 10:36 |
Kertokaahan pitääkö paikkansa? | Jeepster | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 22.12.2005 18:19 |
Pitääkö "snorkkeli" leimata? | jeeppi-eki | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 17.11.2004 09:16 |
Pitääkö paikkansa? | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.08.2004 12:53 |