![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
2011-02Tuota syylärin asemointia ajatellen ripustettiin konepelti vähän korkeammalle. Ei ole kuulemma kaunis ratkaisu, mutta ei tässä esteettisiä arvoja muutenkaan ole ajateltu. Välillä jatkettiin taas putkitöitä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Heh, toivottavasti toi oranssi piponen vatipää ei jää tohon keulakoristeeksi
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Olisikohan tämä ollut sitten maalis-huhtikuu 2011. Huuppi pysynee ryhdissä ja keulaputket muutenkin pientä vaille valmiina.
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Takajousisysteemi on suurinpiirtein tuossa... muttei ihan. Tuota putkea leikattiin vielä myöhemmin ettei ota sisäänjoustossa kiinni.
Iskarien alapäät siirty tuohon akselin päälle. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Sullon jarruputki poikki
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Jonkinaikaa erilaisia takaiskareiden yläpäiden kiinnitysjuttuja pyöriteltyämme, päädyttiin tekemään ns. yksinkertainen ratkaisu. Rasiaporalla kontin pohjaan reiät, sopiva palkki vaateriin ja iskarit kiinni. Jonkinlaiset kortongit pitää virittää reistä iskareiden varsiin jotta pysyy "sonta" ulkopuolella.
Tuohon tulee vielä jokunen putki täydentämään systeemiä, jonka jälkeen voitte sitten kommentoida notta eihän tuo mitään kestä
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
iskarin suojaksi yleismallin vetarin suojakumi! olisi omasta mielestäni hyvä ratkaisu, ja kustannustehokas
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |