![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]() sain yv:n :DMy name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too. I hope to hear back from you. Thanks Elizabeth hahaa ![]() ![]()
|
|
||||
|
||||
![]()
Google vääntäjä kertoo näin:
"Nimeni on Eliz Moore., Näin sinut profiilin ja kiinnostuin, minä haluan olla pitkän aikavälin suhdetta kanssasi, Voimmeko vaihtaa myös Yahoo sähköpostiosoitetta, jotta voimme keskustella messenger? tässä on minun sähköpostiosoite (elizabethmoore421@ymail.com) voit kirjoittaa minulle sähköpostia liian. Toivon kuulla takaisin sinulle. Kiitos Elisabet hahaa mitähä ne täältäki hakee" Eli pitkän aikavälin suhdetta tietty. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Pitäiskö bannata käyttäjä vai haluatko ensin tavata tulevan vaimosi?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Elisapeetti on iskenyt silmänsä komeisiin suomalaisiin ja niitten vehkeisiin... siis noihin off-road kulkineisiin... ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Onks kuvia elizabetistä?
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Mulla taas kävi kaamee mäihä. Mä saan omaisuuden.
Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Sama täällä, otsikolla "hi dear"
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
On Eltsu erehtynyt kun kutsuu sua peuraksi..., vai onks mun saksankieli ruastunut?
|
||||
|
||||
![]()
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Miten se edes voi luulla että me offarit oltais noin pervoa porukkaa?!
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Levotonta juttuu,mut väliäkö sillä, ei kukaan viitteis kysyy kuvaa et olisko niinku miss world vai miss pig?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joku vois tietysti lähteä mukaan tähän vedätykseen niin saatais tietää koska ja kuinka paljon pitää lähettää wester unionin kautta "myötäjäisiä" että tämä prinsessa pääsee matkustamaan finlandiaan tapaamaan sulhoa... näin kai se menee kuitenkin.....
![]() Viimeksi muokannut MakeO : 21.08.2012 21:01 Perustelu: perkeleen näppis.. |
|
||||
|
||||
![]()
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaan jos ms. mutaränni ehdottaa tapaamista ni vaatikaa ainaskii kuvia kehiin.... ![]() ![]() ![]()
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]()
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jouni on julmuri ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Tälläisen sain aikaiseksi | sisua45 | Chit-Chat | 53 | 24.08.2011 19:02 |
Hj60, kun halvalla sain | AteV8 | Maasturiprojektit | 32 | 17.10.2009 20:57 |
O/V Suzuki SJ 410-413 Sain uuden "kikottimen" | jambo72 | O/M/V Muut | 4 | 02.07.2005 20:55 |
sain hj61:sen | Kela | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 03.03.2005 18:09 |
Sain bannit #muropaketti | TiMMo | Bullshit | 0 | 26.04.2002 16:35 |