Offipalsta.COM

Offipalsta.COM (https://forums.offipalsta.com/index.php)
-   Chit-Chat (https://forums.offipalsta.com/forumdisplay.php?f=172)
-   -   sain yv:n :D (https://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=100532)

0ltzi 21.08.2012 06:11

sain yv:n :D

My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.

I hope to hear back from you.

Thanks

Elizabeth

hahaa :D mitähä ne täältäki hakee :D

farmari 21.08.2012 06:43

Google vääntäjä kertoo näin:

"Nimeni on Eliz Moore., Näin sinut profiilin ja kiinnostuin, minä haluan olla pitkän aikavälin suhdetta kanssasi, Voimmeko vaihtaa myös Yahoo sähköpostiosoitetta, jotta voimme keskustella messenger? tässä on minun sähköpostiosoite (elizabethmoore421@ymail.com) voit kirjoittaa minulle sähköpostia liian.

Toivon kuulla takaisin sinulle.

Kiitos

Elisabet

hahaa mitähä ne täältäki hakee"

Eli pitkän aikavälin suhdetta tietty.

..Reetu.. 21.08.2012 06:45

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 908259)
My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.

Thanks

Elizabeth

Mulle tuli toi ihan sama :D Viisaampi ku tollasiin ei vastaile..

offroadjouni 21.08.2012 07:30

Pitäiskö bannata käyttäjä vai haluatko ensin tavata tulevan vaimosi? ;)

Porvoon Hilma 21.08.2012 07:36

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ..Reetu.. (Viesti 908264)
Mulle tuli toi ihan sama :D Viisaampi ku tollasiin ei vastaile..

Elisapeetti on iskenyt silmänsä komeisiin suomalaisiin ja niitten vehkeisiin... siis noihin off-road kulkineisiin...:D

sisua45 21.08.2012 15:46

Onks kuvia elizabetistä? :D

Jeeper 21.08.2012 15:58

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 (Viesti 908346)
Onks kuvia elizabetistä? :D

:D:D

https://www.google.fi/search?hl=fi&s...w=1247&bih=595

-MAKE- 21.08.2012 17:51

Mulla taas kävi kaamee mäihä. Mä saan omaisuuden.
Lainaus:

Alkaen alueellinen projektipäällikkö British petrokemian Oyj, me tunnustamme, että nimesi todettiin ja allekirjoitettu erotuomari yksi urakoitsija urakkasopimukset asiakirja vuonna 2008.

Urakoitsija jätti projektin sivusto erittäin huono terveydentila ja koskaan palannut saattamaan työnsä tai vastaanottamaan hänen maksu vähän työtä hän teki ennen hänen sairaus.

Hanke on täydennetty muiden urakoitsijoiden vuonna 2009 ja maksu jaettiin kaikille urakoitsijoille niiden tuotantopanosten mutta suhteellinen ei ole hakenut oman osan maksu, joka on jo hyväksytty.

Hän ei ole vastannut meidän sähköpostimme vuodesta heinäkuu, 2008 ja hänen puhelinlinja lakkasi toimimasta jälkeen. Uskomme, että hän kuoli hänen huonosta terveydentilasta, ota vastaan ​​meidän surunvalittelut.

Voit saada hänen ominaisuutensa, Contact (rouva Alex Branson) meidän taloussihteeri heti läpi hänen sähköpostin ja toteavat seuraavaa: Aihe: maksupyyntöjä.

Mail body: VAATIMUKSIA ominaisuuksia erotuomari teidän myöhään urakoitsijan, laita nimesi ja puhelinnumerot. Lähetä se: >>> (alexbpc@yahoo.ie)

HUOMAUTUS: Sinun ei tarvitse maksaa mitään lahjuksia jollekin henkilökuntamme ennen kuin saat hänen omaisuutensa.

Terveisin,

R.Winifred Marcurly.
(Regional Project Manager)
British Petrochemical Corporation.
Osoite: James aukio, SW1Y 4Pd, Lontoo Iso-Britannia
e-mail: (rwmarcurlysec@hotmail.com), OR (rwmarcurly@bpetroccor.org)
Tele:. +447778055641

-MaTTi- 21.08.2012 18:26

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ..Reetu.. (Viesti 908264)
Mulle tuli toi ihan sama :D

Sama täällä, otsikolla "hi dear" :p Mitäköhän on Elisapetin taka-ajatuksena?

Porvoon Hilma 21.08.2012 18:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- (Viesti 908381)
Sama täällä, otsikolla "hi dear" :p Mitäköhän on Elisapetin taka-ajatuksena?

On Eltsu erehtynyt kun kutsuu sua peuraksi..., vai onks mun saksankieli ruastunut?

Aaltonen 21.08.2012 19:48

jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D

..Reetu.. 21.08.2012 20:24

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Aaltonen (Viesti 908420)
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D

Miten se edes voi luulla että me offarit oltais noin pervoa porukkaa?! :D :D

Bj Andy 21.08.2012 20:28

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja ..Reetu.. (Viesti 908434)
Miten se edes voi luulla että me offarit oltais noin pervoa porukkaa?! :D :D

Jaa en tiä,mutta jos sillä Lisbetillä on joku naispuoleinen kaveri niin meitsi on mukana...:D

..Reetu.. 21.08.2012 20:33

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Bj Andy (Viesti 908440)
Jaa en tiä,mutta jos sillä Lisbetillä on joku naispuoleinen kaveri niin meitsi on mukana...:D

Just just! :D Itte ei tulis ekana mieleen lähetellä tollasia viestejä... Tai no onhan tuokin jonkiilainen lähestymistapa :D

Aaltonen 21.08.2012 20:45

Levotonta juttuu,mut väliäkö sillä, ei kukaan viitteis kysyy kuvaa et olisko niinku miss world vai miss pig? :D

MakeO 21.08.2012 20:57

Joku vois tietysti lähteä mukaan tähän vedätykseen niin saatais tietää koska ja kuinka paljon pitää lähettää wester unionin kautta "myötäjäisiä" että tämä prinsessa pääsee matkustamaan finlandiaan tapaamaan sulhoa... näin kai se menee kuitenkin..... :)

-Jarkko- 21.08.2012 21:41

Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool:

Porvoon Hilma 21.08.2012 21:48

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja -Jarkko- (Viesti 908491)
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool:

hiukka käy kateeks. Teille tulee tollaista Ameriikan missi-Elisapetin postia, ties mitä perintöjö ja jalokivennäisiä olisi tiedossa. Mitä jos kaikki vastaisi sille ja pyytäis sen Suomeen johonkin mutakylpyoffroad-tapahtumaan. Näkisi Elisabyytti sitten koko sulhokaartin kerralla. Voishan sillä olla Antsalle joku hehkeä lyyli mukana, vaikka joku miss Missisippi, mutaisen joen kaunein nainen. Mä en voi vastata kun en saanut kutsuakaan.
:rolleyes:

Rompe1 21.08.2012 21:51

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja 0ltzi (Viesti 908259)

Thanks

Elizabeth

Mulle tuli ihan sama tänne privaviestinä, ja vielä s-postiinkin...

Bj Andy 21.08.2012 22:17

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma (Viesti 908496)
hiukka käy kateeks. Teille tulee tollaista Ameriikan missi-Elisapetin postia, ties mitä perintöjö ja jalokivennäisiä olisi tiedossa. Mitä jos kaikki vastaisi sille ja pyytäis sen Suomeen johonkin mutakylpyoffroad-tapahtumaan. Näkisi Elisabyytti sitten koko sulhokaartin kerralla. Voishan sillä olla Antsalle joku hehkeä lyyli mukana, vaikka joku miss Missisippi, mutaisen joen kaunein nainen. Mä en voi vastata kun en saanut kutsuakaan.
:rolleyes:

Joo. Vaikuttaa siltä että kaikesta huollimatta oon onnistunu välttämään nuo hämärimmät kontakti pläjäykset...

Vaan jos ms. mutaränni ehdottaa tapaamista ni vaatikaa ainaskii kuvia kehiin....:D:D:D

offroadjouni 21.08.2012 22:50

Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.

pee 22.08.2012 06:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 908522)
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.

Jouni on julmuri ! ;)

Repro 22.08.2012 07:32

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni (Viesti 908522)

Sydänten rikkoja!
:D

Porvoon Hilma 22.08.2012 07:37

Lainaus:

Alkuperäinen kirjoittaja Repro (Viesti 908570)
Sydänten rikkoja!
:D

Juu, julmaa on :D :D

-JoNe- 22.08.2012 12:06

mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...

Sivu luotu: 09:51 (GMT +2).