![]() |
sain yv:n :D
My name is Eliz Moore., i saw you profile and became interested, i will like to have a long term relationship with you, Can we exchange our yahoo e-mail address so we can chat in messenger? here is my email address (elizabethmoore421@ymail.com) you can write me an email too.
I hope to hear back from you. Thanks Elizabeth hahaa :D mitähä ne täältäki hakee :D |
Google vääntäjä kertoo näin:
"Nimeni on Eliz Moore., Näin sinut profiilin ja kiinnostuin, minä haluan olla pitkän aikavälin suhdetta kanssasi, Voimmeko vaihtaa myös Yahoo sähköpostiosoitetta, jotta voimme keskustella messenger? tässä on minun sähköpostiosoite (elizabethmoore421@ymail.com) voit kirjoittaa minulle sähköpostia liian. Toivon kuulla takaisin sinulle. Kiitos Elisabet hahaa mitähä ne täältäki hakee" Eli pitkän aikavälin suhdetta tietty. |
Lainaus:
|
Pitäiskö bannata käyttäjä vai haluatko ensin tavata tulevan vaimosi? ;)
|
Lainaus:
Elisapeetti on iskenyt silmänsä komeisiin suomalaisiin ja niitten vehkeisiin... siis noihin off-road kulkineisiin...:D |
Onks kuvia elizabetistä? :D
|
Lainaus:
https://www.google.fi/search?hl=fi&s...w=1247&bih=595 |
Mulla taas kävi kaamee mäihä. Mä saan omaisuuden.
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
jos se haluu kimppa kivaa offareitten kaa :D:D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Levotonta juttuu,mut väliäkö sillä, ei kukaan viitteis kysyy kuvaa et olisko niinku miss world vai miss pig? :D
|
Joku vois tietysti lähteä mukaan tähän vedätykseen niin saatais tietää koska ja kuinka paljon pitää lähettää wester unionin kautta "myötäjäisiä" että tämä prinsessa pääsee matkustamaan finlandiaan tapaamaan sulhoa... näin kai se menee kuitenkin..... :)
|
Elizabeth on lähestynyt myös meitä itärajan komeita urhoja...
Äkkiseltään vaikuttaisi aika työläälle tavalle kalastella sähköpostiosoitteita, vai sitten mikä lieneekään motiivi.:rolleyes::cool: |
Lainaus:
:rolleyes: |
Lainaus:
|
Lainaus:
Vaan jos ms. mutaränni ehdottaa tapaamista ni vaatikaa ainaskii kuvia kehiin....:D:D:D |
Ellu päätyi nyt bannattujen listalle, joten nyt joudutte ikävä kyllä etsimään seuranne jostain muualta.
|
Lainaus:
Jouni on julmuri ! ;) |
Lainaus:
:D |
Lainaus:
|
mulle tuli ellulta vielä yv:tä jounin bannauksen jälkeen...
|
Sivu luotu: 09:51 (GMT +2). |