Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.08.2012, 23:14
Mikki:n Avatar
Mikki Mikki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 14.06.05
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.462
Perusasetus

Miteköhä pärjäis orkinaali luokas tolla G:n AMG versiolla???

Mutta on ne pelejä! Ei paljoo muuta pysty sanomaan. Toisaalta sitte "viripajat" kun alkaa oikeesti ottamaan pakkuja noista (esim. Brabus), niin silloin on hommasta leikki kaukana kuten ed. mallin SL V8 Brabus. Autostahan poistettiin luistonesto sen tehon takia, kun woimaa oli niin paljon, jotta edes luostonesto ei saanut "jarrutettua" auton luistoja pois koska voimaa oli vain niin sairaasti ja vähä päälekkin vaermuuden vuox!!!

Olix tässä ryhmässä diaknoosi porukoita vai pelkästään JM porukkaa???

Keli näköjään samaa kuin alkuviikosta kun pois tultiin.

T:270CDI ja vauhtipyörä solmussa...

__________________
---------------------------------------------
# # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # #
---------------------------------------------

Viimeksi muokannut Mikki : 12.08.2012 23:24
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.08.2012, 17:38
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- on kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.063
Perusasetus

Miten tuo avataan?

Edit: onnistuihan se Adobella, Mäkin oma Esikatselu ei osannu. Eli:

BRABUS 6,3 R biturbo 750
Basis:
SL 600 (R230)
Power enhancement by displacement enlargement 6.3 by use of a special crank shaft and enlarged
bore with appropriate pistons. The suction and the outlet section of cylinder heads are flow-optimized
and finetuned with four special camshafts according to the displacement. For better filling larger
valves are used. The modification is completed by a back pressure lowering metal-catalytic converter
and special attuned engine electronics.
Techniacal data:
Displacement cm3 6233
Bore/stroke mm 83 / 96
Compression ratio 9,0 : 1
Torque Nm 1320 Nm (elect. Limited down to 1100 Nm)
at min-1 since 2.100
Power output kW/HP 551 / 750
at min-1 5.100
Performance:
Acceleration
0-100 km/h s 4,0*
Top Speed
Vmax: above 300 km/h

Viimeksi muokannut -MaTTi- : 14.08.2012 17:41
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.08.2012, 18:10
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Vmax: above 300km/h. Eikö ole tarpeeksi hullua kuskia löytynyt kokeilee?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Mercedes-Benz 814 samid O/M/V Ajoneuvot 5 13.04.2012 14:18
Myydään / Vaihdetaan Mercedes benz 190 2.5 ST Keke9 O/M/V Ajoneuvot 5 28.01.2012 16:10
Myydään / Vaihdetaan Mercedes benz 914 kares O/M/V Ajoneuvot 3 10.07.2011 20:48
M: Mercedes-Benz 300 GD O/M/V Ajoneuvot 1 06.05.2007 08:08
V/M: Mercedes-Benz 190e 2.0i vm.86 VonLeka O/M/V Ajoneuvot 0 21.01.2007 19:15


Sivu luotu: 21:39 (GMT +2).