![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() Kannattaa lukea tää topicci läpi ja miettiä sen jälkeen onko lyttäystä tapahtunut vai onko tapahtunut vain keskustelua puoleen ja toiseen. Eiku sehän oliki tosiaa iironsika joka veti sen nivan lj:llä, muisti pätkii.
Viimeksi muokannut ugly_hj : 04.08.2012 18:50 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() PS: miten voi istua nivan takaluukun päällä?
__________________
KEHRUU-RACING Viimeksi muokannut Punanenä : 04.08.2012 18:38 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Oli sen verran jyrkkäreunainen oja ja nivan keula oli ojan pohjalla, että kuski pystyi istumaan siinä, tarina kyllä jatkuu tuosta mutta menee jo vähän liiankin offtopic
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Hyvässä hengessä tietysti ![]()
__________________
KEHRUU-RACING |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Anteeksi maalaisuuteni, missä tuo mäenjuuri on.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
Täällä olisi yksi paha (kylmäkoski], keskipaha [tikinmaa]... Mites teilläpäin?
Täältä tarvittaessa tullaan myös sinne, kahvia vastaan
__________________
KEHRUU-RACING |
#7
|
||||
|
||||
![]()
No tossa on tuo kulmakorpi, kyllä sieltä kaikenlaista maastoa löytyy ja kaikki tervetulleita, saattas tuota joskus sinne tullakin, mutta enemmän meitsin ajot suuntautuu tonne itärajan taakse, niin liikenevän vapaa-ajan käytän mieluummin niihin reissuihin, enemmän mutaa/suota mutta kyllä tulee mäkiinkin tutustuttua siellä. Niillä reissuilla tulee naurettua kuka kellekin ja millekin sekä autoille, että ajosuorituksille, mutta minkään merkkistä autoa ei siellä jätetä pulaan, ja 100% hyvässä hengessä mennään
![]() Vaatimus on kohtuullinen ja onnistuu, Kulmaan meen todennäköisesti 1.9 seuraavan kerran jos ei tuu mitään esteitä. Viimeksi muokannut ugly_hj : 04.08.2012 19:37 |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
1987 TM kertoi mitä noi on vakiona, mutta jokainen voi omastaan rakentaa varmasti paljon paremman kuin mihin tehdas on kyennyt, minulle piisaa suurin piirtein se mitä Kynther on kavereineen tehnyt, koska minun ei tarvitse olla paras upottavalla suolla, minulle riittää että kun talvella tiet on auraamatta, pääsen töihin. Edellisessä kotikunnassa piti päästä paloasemallekkin, koska aurakuskin talo tai auto saattoi kärytä enne hänen töihin lähtöään. Toivon myös, ettei vammani aiheuta syrjimistä, jos joku päivä pääsen esim Kulmakorpeen tai johonkin muuhun kaikille merkeille avoimeen tapahtumaan ja olen taas kerran jumissa. Olen minäkin auttanut jaappanialaisia tielle takaisin ja antanut Hiluxin vetää oman vajaavetoiseni hangesta. Eka ajamani 4x4 auto oli luonnollisesti T3 Syncro, sitten tuli vm-palveluksessa Uaz ja Niva. YK-joukoissa jouduin tekemisiin 4x4 Toyotien kanssa. Tasauspyörästön lukottomat "rimpulat" tuli haukuttua alimpaan h€lv€ttiin ja ajettua mielummin A45 Sisulla, jos sain itse valita. Kaikkiin kolmeen "maasturimerkkiin" on tullut tehtyä huolto-ohjelmien mukaisia huoltoja ja tietty ajettua, eli niiden tekniikka ei ole ihan outoa. Eräänkin kerran on tullut tapeltua ihmisten kanssa Toyotien napalukoista. Jopa autojen omistajat ovat luullkeet niitä tasauspyörästön lukoiksi ja VW-vammaisena olen joutunut neuvomaan miten jaappanialainen neliveto saadaan toimimaan. Myöhemmin on työhommissa sitten tullut ajettua Paheroa, Hiluxia ja paria uudempaa LC:tä sekä VW:N T3, T4 ja T5 nelivetoja. Jotain on ilm päässäni naksahtanut, kun ajan mieluiten Tölkillä??? Defenderiäkin olen kokeillut, mutta sen olemattomat tilat kuskin paikalla lopettivat koeajon alle 20 m matkalla. Maastossa olen ollut kyydissä ja varmasti ihan OK auto, mutta ei vaan sovi minulle.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No ei varmasti aiheuta minkään tasoista syrjimistä, varmasti paikanpäällä tuleva kommentointi on pääasiassa kannustavaa. Merkkikeskustelua varmaan sielläkin tulee jos jonkun automerkin edustaja rupee kehuun omaansa johonkin muuhun verrattuna, vaikkei siinä mitään järkeä olekaan kun autot ei enää ole alkuperäisen laisia ja sanoisinpa etten montaa kertaa ole kyseisistä keskusteluista ulos jäänyt, vaikka harvemmin niitä aloitan ![]() |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Aja se tölkki suolle ja jätä se sinne, ei jaksais joka päivä viimeisen kahden kuukauden aikana lukea jotain paskanjauhantaa siittä että japanilaiset ei mee mihinkään, vaan tölkillä pääsee |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |