Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 23.07.2012, 21:27
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Sanokeepas nyt viisaammat että mistäkä vehkeestä tuohon vm89 2,4d Hiluksiin passaapi turbonpakosarja. Perkele tuossa jo yhden ostin mutta eihän ne pultin reijät passaa mitenkään vaikka kaikkiin reikiin koitin tälläillä niitä pultteja. Eli onko tuo minun sarja sitten siihen vanhempaan Hiluksin koneeseen.
Tympäsee ku auto nyt levällään ja kaikki osat hankittu mutta pakosarja ei passaa. Auttakkee nyt miestä mäessä.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.07.2012, 23:00
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Voiko motonet laatuun luottaa 2l koneen alakerran laakereissa? Kyseessä 1,5 ahot + keula cooleri ja kärrin kanssa kokonaismassa parhaillaan ollut jotain 5 tonnin luokkaa että on suht raskaalla käytöllä.. Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 24.07.2012, 03:24
Jappi Jappi ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 04.04.08
Sijainti: Puolanka
Viestit: 3.852
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?
Tarvikeputsari.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään,
Se joku tahtoo olla ihminen,
Minä en!

Timo Rautiainen & Neljäs sektori
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 24.07.2012, 11:34
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TeaM-PKR Näytä viesti
Voiko motonet laatuun luottaa 2l koneen alakerran laakereissa? Kyseessä 1,5 ahot + keula cooleri ja kärrin kanssa kokonaismassa parhaillaan ollut jotain 5 tonnin luokkaa että on suht raskaalla käytöllä.. Missä on L-koneessa yleisin vika kun ö-painevalo jaa palamaan kylmänä muutamaksi sekunniksi?


Samoilla asetuksilal omakin 2L kone, ja motonettiin menet ja pyydät Glycon laakerit, muita sieltä ei kannata hyväksyäkään, silloin tällöin löytyy myös ACL laakereita, nekin hyvä laatuisia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.07.2012, 23:19
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

Uudemmasta.


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arde Näytä viesti
Sanokeepas nyt viisaammat että mistäkä vehkeestä tuohon vm89 2,4d Hiluksiin passaapi turbonpakosarja. Perkele tuossa jo yhden ostin mutta eihän ne pultin reijät passaa mitenkään vaikka kaikkiin reikiin koitin tälläillä niitä pultteja. Eli onko tuo minun sarja sitten siihen vanhempaan Hiluksin koneeseen.
Tympäsee ku auto nyt levällään ja kaikki osat hankittu mutta pakosarja ei passaa. Auttakkee nyt miestä mäessä.
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 24.07.2012, 09:34
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
Jep,kiitoksia. On kyllä niin perkuleen kiven alla tuohon löytää käypänen sarja. En luota niin paljoo omiin taitoihini että rupeaisin itse vääntämään.
Teettämään en taida rueta kun hintaa sille sitten tulee väkisellä turhan paljon.
Kyrsii kun kiirus ois ja mistään ei löydy soppelia.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.07.2012, 09:44
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja RIPAX Näytä viesti
Muistelisin et se vanhempikin on melko sama,yks tai kaks pulttia ei osu kohdalle. Hankala vaan porata ja kierteyttää paikallaan,mut uudemmasta LN170 eli -98 ja uudemmasta hiluxista pitäs käydä. Luulis hiasestaki käyvän. Yks vaihtoehto sit tehä ite koko pakosarja mut hiukka puuhaa siinä on.
2L&2LT ja 2L2&2l2t Aivan eri pulteilla, tuli juuri toissa viikolla niitä tsuumailtua, mitkään pultit eivät ole samalla kohdalla, uudemmassa on pultit enemmän toisiaan lähekkäin per sylinteri.

PS, multa löytyisi yksi joutilas 2L koneeseen tehty Cummins tyylinen pakosarja. jonkuinverran löytyy laippojakin jos haluaa siihen sovittaa eri turboa, tig hitsattu ja tasot koneistettu suoraksi. 170€

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.07.2012, 11:18
MF356:n Avatar
MF356 MF356 ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.04.07
Sijainti: lappi (tl), Finland.
Viestit: 523
Perusasetus

Muistelisin ettei uusikaan 2lt2:n pakosarja maksa Toyotalla ihan mahdottomia, kysyppä sieltä.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.07.2012, 11:35
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja MF356 Näytä viesti
Muistelisin ettei uusikaan 2lt2:n pakosarja maksa Toyotalla ihan mahdottomia, kysyppä sieltä.
Selviäisi nyt vaan että onko Arde haluamassa 2L vai 2lt vai uudempaa 2l2 sarjaa? muuta ongelmaa tässä nyt ei ole.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.07.2012, 13:19
arde arde ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.10.08
Sijainti: Pohjois-pohjanmaa
Viestit: 190
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Selviäisi nyt vaan että onko Arde haluamassa 2L vai 2lt vai uudempaa 2l2 sarjaa? muuta ongelmaa tässä nyt ei ole.
Eli selvennetään. Olen siis laittamassa turboa tuohon uudempaan vm89-> olevaan 2l2 koneeseen. Siihen tarvitsisin sen sarjan. Eli ei passaa 2LT tai 2L sarjat. Eli ilmeisesti se pitää olla tuo 2LT2 sarja.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 24.07.2012, 17:24
JSE JSE ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.08.08
Sijainti: Mikkeli
Viestit: 45
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja arde Näytä viesti
Eli selvennetään. Olen siis laittamassa turboa tuohon uudempaan vm89-> olevaan 2l2 koneeseen. Siihen tarvitsisin sen sarjan. Eli ei passaa 2LT tai 2L sarjat. Eli ilmeisesti se pitää olla tuo 2LT2 sarja.
Pystyykö/mahtuuko siihen vakio-sarjan jatkeeksi hitsaamaan 2kpl valurautaisia 2,5"tai sinnepäin viemärikäyriä ja sen perään turbolle laipan? Tämmöisiä on tehty ainakin 2L:n pakosarjoihin, joissa ovat toimineet. Ja on halpaa.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 15 (0 jäsentä and 15 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? henteri Tekniikka & Jutustelu 20 02.03.2008 20:02
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? -Ville- Tekniikka & Jutustelu 8 20.02.2008 21:15
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? Jari_M Tekniikka & Jutustelu 2 23.05.2007 20:24
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! A45 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 25.04.2006 18:14
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? Tekniikka & Jutustelu 7 03.12.2004 21:34


Sivu luotu: 05:35 (GMT +2).