![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Tarkoititko tuollaista ? http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...IN-OPEL-52711/
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#3
|
|||
|
|||
![]() LN110 Valokytkennät
Eli pitkien merkkivalo puuttuu. Osaisko joku fiksu kertoa millaisen vastuksen tarvin ettei nuo sulakkeet pala. Ja ettei tää olis niin yksin kertainen niin
Homma menee näin Maa ohjattu ok, tiedän periaatteen. Omassani auravarustus joten otettu 3 releellä ohjaus oikealta puolelta ohjaa omat valot pois kun aura on kiinni ja hantin puolella yksi vapaa töpseli käytännössä kun siellä ei lähde herätteitä edes minnekkään. tähän asti toimii hienosti ![]() no aura varustuksen jäälkeen kytketty Motonetin valovahvistimet molemmille puolille pitkät + lyhyet (kytkettävissä molemmat myös yhtäaikaa) tuokaan ei ihan normisti onnistunut vaan piti pistää plugit palasiksi ja juottaa maat yhteen ottaa ohjaus auravarustukselta eli nuo vahvarit katkaisee tämän normaalin maaohjaus valosysteemin kun vahvaria ei saa toisinpäin toimimaan. mutta pelittää täysin tuolla tavalla ja pitkät + lisäpitkät ja ajovalot saavat hiukan enempi virtaa niin näkeekin jotain. Ongelma on siis virran saanti mittaritauluun joka kyllä onnistuu kun pistää hantipuolella vapaana roikkuvaan orkkis töpseliin polttimon niin se ohjaa sen hyttiin, mutta en viitsisi siellä poltinta pidellä joten kokeilin samaa vaihto releellä mutta ei toiminut kuin hetken ja rikkoi sulakkeen. eli olsiko jollain hyviä ehdotuksia minkä vastus tuonne pitäsi tyrkkää että saan tuon pirun merkkivalon toimimaan luotettavasti????? ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Tuli hommattua nylonpuslat korotusta varten mutta pultteja en saanut...
Onko noissa korin kiinnityspulteissa normaali kierre vaiko tihu sellainen kun -99 Hilux kyseessä? Vielä josko joku n. mitta löytyy mikä riittää, poishan noista aina saa niin saa hommattua valmiiksi. Lujuudeksi riittänee 8.8? 30mm korotus. Viimeksi muokannut 2,4TD : 28.06.2012 17:34 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Moi
![]() Lueskelin palstaa ja monella tuntus vuotavan kaasuvivun juuresta ja pumpun kannesta, mutta näyttäs ihan siltä että tää pumppu vuotaa tosta "klompista", kuva selventää asiaa. Mitäs ton alta paljastuu jos menee availemaan ? Lisäks olis toinen hiluxi joka on alkanu lataileen vähän liikoja ja kiehutaa akut. 17v Jännitettä näyttää kun mittaa. Onkohan lataussäädin paskana vai mikähän mahtaa olla `?
__________________
-- Hyvää yötä sano mummo, kun silmä puhkes ! -- |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Jos akkujen navoilta tulee 15V tai yli niin joku haittaa todennäkösesti lataussäätimen toimintaa tai säädin on pimeänä. Mulla latas keväällä reilusti yli 15V ja siihen autto kun tarkisti/korjas akuilta moottoriin menevät maadotukset ja koneen ja tulipellin välisen maapiuhan niin säädin sai oikeet lukemat akuilta. Säätimen voi myös aukasta ja katella näyttääkö jotenki erikoiselta, toi 17V on jo aika häikäsevä lukema.
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Miten terävästi tommosessa vanhassa rohjossa pitäis ottaa takajarrut kiinni tyhjällä lavalla soralla? Pelailin nyt kuormaventtiiliä parempaan kuntoon, kun ennen otti helvetin terävästi takaa kiinni ja edestä ei juuri yhtään, nyt edestä menee helposti lukkoon, mutta takaa ei juurikaan jarruta. Sylinterit kyllä toimii jonkun verran takana, paloja on ja automaattisäädöt on sädelly paloja sopivalle etäisyydelle.
Jarrut ei jää laahaamaan, mutta käsijarrukaan ei ihan hirveästi pidä, vaikka ei siinäkään ole löysää vaijereissa. Vai voiko muka takapalat olla vaan niin lasittuneet, ettei ne vaan jarruta? Tai takasylinterit jotenkin taktisesti huonot, vaikka eivät vuoda?
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 21.07.2012 18:28 |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Sanokeepas nyt viisaammat että mistäkä vehkeestä tuohon vm89 2,4d Hiluksiin passaapi turbonpakosarja. Perkele tuossa jo yhden ostin mutta eihän ne pultin reijät passaa mitenkään vaikka kaikkiin reikiin koitin tälläillä niitä pultteja. Eli onko tuo minun sarja sitten siihen vanhempaan Hiluksin koneeseen.
Tympäsee ku auto nyt levällään ja kaikki osat hankittu mutta pakosarja ei passaa. Auttakkee nyt miestä mäessä. ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Voiko motonet laatuun luottaa 2l koneen alakerran laakereissa? Kyseessä 1,5 ahot + keula cooleri ja kärrin kanssa kokonaismassa parhaillaan ollut jotain 5 tonnin luokkaa että on suht raskaalla käytöllä..
![]()
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata |
#11
|
|||
|
|||
![]()
Tarvikeputsari.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Samoilla asetuksilal omakin 2L kone, ja motonettiin menet ja pyydät Glycon laakerit, muita sieltä ei kannata hyväksyäkään, silloin tällöin löytyy myös ACL laakereita, nekin hyvä laatuisia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#13
|
|||
|
|||
![]() Uudemmasta.Lainaus:
|
#14
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Teettämään en taida rueta kun hintaa sille sitten tulee väkisellä turhan paljon. Kyrsii kun kiirus ois ja mistään ei löydy soppelia. ![]() |
#15
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
PS, multa löytyisi yksi joutilas 2L koneeseen tehty Cummins tyylinen pakosarja. jonkuinverran löytyy laippojakin jos haluaa siihen sovittaa eri turboa, tig hitsattu ja tasot koneistettu suoraksi. 170€
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Muistelisin ettei uusikaan 2lt2:n pakosarja maksa Toyotalla ihan mahdottomia, kysyppä sieltä.
|
#17
|
|||
|
|||
![]()
Selviäisi nyt vaan että onko Arde haluamassa 2L vai 2lt vai uudempaa 2l2 sarjaa? muuta ongelmaa tässä nyt ei ole.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 16 (0 jäsentä and 16 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj`iin joudet l´j 70´seen käykö?? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 02.03.2008 20:02 |
LN 65 Hiluksiin korotus jouset? | -Ville- | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 20.02.2008 21:15 |
käykö HDJ:n jouset LJ:hin? | Jari_M | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.05.2007 20:24 |
M: HiLux LN65 jouset+muutakin, JOUSET MYYTY! | A45 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 25.04.2006 18:14 |
MISTÄ UUDET JOUSET BJ40:seen =>Käykö Hj 60 jouset? | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 03.12.2004 21:34 |