Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 20.07.2012, 20:16
LaaLaa:n Avatar
LaaLaa LaaLaa ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Lahti, Finland.
Viestit: 6.249
Perusasetus

Kyllähän maastossa työvaloista on nimen omaan eniten hyötyä katolla, jolloin valo tulee korkeammalta kuin katse. Ne jotka väittää, että kattovalot jättävät varjon juuri sinne minne pitäisi nähdä, niin haluaisin hieman perusteluja? Asiahan on nimenomaan päinvastoin. Valo näyttää katolta esim. auton eteen lähemmäs autoa, minne ei voi nähdä. Varsinkin pimeässä varjojen puuttuminen on erittäin suuri plussa.

Konepellin heijastus lienee autokohtaista tai katsojan silmästä kiinni. Itselläni ei suzukin konepellin "heijastukset" ole koskaan häirinneet. Onhan konepelti tietysti valaistunut mutta siihen pätee sama kuin vastaantulijoiden valoihin, siihen ei kannata tuijottaa

Lumisateessa katolla olevat valot ei tosiaankaan ole hyvät, silloin kannattaa olla tehokkaat sumuvalot mahdollisimman alhaalla keulassa.
__________________
~~~~~~~~~~~~~~
www.suzuki4x4club.fi
~~~~~~~~~~~~~~
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 22:18 (GMT +2).