Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #14  
Vanha 20.07.2012, 11:55
HRD:n Avatar
HRD HRD ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.03.07
Sijainti: Hyvinkää, Finland.
Viestit: 1.602
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja LaaLaa Näytä viesti
Ja vetarit kestää "yllättävän" hyvin, se avoin perä on heikoin lenkki.
Eli KUN saat sen avoimen perän rikki niin älä aja poskirattaita halki, että ne saa vielä hitsattua murikkaan kiinni
Joo kokoisikseen ihmeen hyvät, mutta kyllä nekin antautuu, ku niille tarjoo vääntöö monin kerroin enempi ku on alunperin suunniteltu. Orkkis tekniikalla varmaan kestääkin aika hyvin kyrmyttää.

Itse jouduin korjaamaan taka perän kempillä, kun kaikki tasauspyörästön pikkurattaat meni päreiksi pikku hanki ajoissa viime talvena.
Kempityksien jälkeen sitten tossa keväällä etuperä alkoikin ääntelemään tasaiseen tahtiin pienen ojan ylityksen jäljiltä...


Samasta kuvasta vähän näkee minkä verran pitää purkaa, jotta pääsee liimaamaan, aika pitkälti koko roska.
__________________
Juho Haapakorpi
Kaukas 4x4'n ski
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 13:00 (GMT +2).