![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Ne alkuperäiset kyllä on tehtaalta lähtiessään tarkoitettu joustaviksi (kiertyviksi), ja toisaalta kolarissa kasaanpainuviksi. Mutta ei niillä metsässä mitään tee ja kadullakin vähän niin ja näin ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Mulla katsastusmies suositteli vaihtamaan ylätukivarret kun on niin hepposen näköiset. Alhaalla ei ollut valittamista kun on noi vahvistetut kanget.
__________________
Elämä potkii mutta miksi aina munille? ----------------------------------------------- Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92 Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces) http://fjdc.org |
#3
|
||||
|
||||
![]()
no miten se nyt meni että älä nuolase ennenkun,,,
![]() no ei woblaa mutta nyt tulee sellainen tärinä 100km/h nopeudella, ei ennen sitä ja häviää nopeutta nostamalla. tuntuu kuin kuskinpuolen pyörä olis epätasapainossa(ei kyllä pitäis olla) sellainen hurraus kyllä mielestäni on kasvanut joka kuuluu myös pienillä nopeuksilla ja muuttuu vauhdin mukaan,, oliskohan nyt pyöränlaakerit vaihtoa vailla.... ![]() äkkiä se tilanne muuttuu eilen ei merkkiäkään mistään ja tänään taas täristää ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kato ne etunavat vielä, ja koita tarvittaessa vaikka vaihtaa pyöriä päästä toiseen niin selviää sekin onko jossain renkaassa tärinää vai ei.
Ja kuten todettua niin kato vielä pallonivelet yms..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
jatketaan nyt vielä tähän..
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Vetarit tulee navan mukana juu, jos ei ota mutteria vetarin päästä irti.
Mutta turhaa sun on ulosvetäjää käyttää, vaikka navat onkin menossa vaihtoon niin sopivasti jumivassa navassa lähtee vain se splindle navan sisältä ja navan kuoret on edelleen kiinni kääntöpäässä. Ota valmiiksi vetarin 36mm mutterit auki kun auto on vielä tassuillaan, avaa navan takaa ne kolme pulttia mutta jätä muutaman kierroksen verran kiinni (voi olla vaikka ~5-10mm rakoa kääntöpään ja pultinkannan välissä). Renkaat pois, akseli pukeille ja sen jälkeen hylsy + jatkovarsi akselin ja kääntöpään pultinkannan väliin -> ratin kääntö -> napa on irti. Takaisin kasatessa irtoruosteet hiekkapaperilla veks ja lämmön/ suolankestävällä rasvalla kasaus (vastinpinnat sekä pulttien kierteet).
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
juu tokihan olin sen mutterin avaamassa
![]() ![]() ![]() mutta tuo mainitsemasi hylsy akselin ja pultin välille hoitaa tosiaan saman... ulostyönnin ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Lj tukivarret | Anttu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 22.07.2012 10:49 |
Ostetaan hdj etu tukivarret | HCelin | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 01.04.2011 19:09 |
Ostettu LJ:iin tukivarret | jonetzu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 06.02.2011 21:22 |
O: Tukivarret BJ:hin | mss | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 12.08.2007 20:22 |
O:Tukivarret | ari | O/M/V Muut | 0 | 17.12.2003 09:24 |