![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() No purkamistahan siinä on aika paljon, sinällään mitään ihmeellistä ei kyseisessä hommassa ole. Loppupelistä aika simppeli homma, aikaa ja työtä kyllä menee. Kannet mahtuu muistaakseni tulemaan pois pakosarjojen kanssa, helpompi irrotella ne sitten pöydällä. Imusatsi pois ja saat ruiskuputket irroteltua. Jos kansi/kannet on halki niin niitäkin varmasti löytyy uusia järkevään hintaan, ei tartte maksaa US-Partsin listahintaa ![]() Samalla kun nyt tollasen homman joutuu tekemään kannattaa miettiä että laittaisko jakopään ja suuttimet samalla varsinkin jos niiden kunnosta/huollosta ei ole tietoa. Ne nyt ei enää paljon maksa tuossa konkurssissa. Samoilla lämpösillä voi tietty vaihdella hieman parempia osia jos viriviri meinaa laitella, lähinnä nyt toi isompi vesipumppu ja tuplatermarit (ellei sitten jo ole). Jossain netin syövereissä muistan nähneeni sellasen varsin kattavan selostuksen kuvien kanssa kansirempasta, mutta enhän mä sitä nyt tietenkään löytäny. Momentit löytyy korjaamokirjasta, esim. mulla on sellanen. Kannattaa tosiaan katella ja kysellä toi FSD-foorumi läpi, sieltä löytyy varmasti apuja.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Joo itse osat ei oo kovin kalliit. Kävin paikallisessa jenkkikorjaamossa kyselemässä osia. Työtähän tuossa riittää kun itse tekee.
Fsd:n foorumi aika hiljainen ollut. Kattelin kyl sieltäkin ja netistä yrittäny ettii tietoo.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Vans & trucs club of finland ry:n sivulla saa hyvää tietoa.
Sieltä nimimerkki PANZE. Työkseen tekee ja mielellään neuvoo.... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
multa löytyy yks ylimääränen koeponnistettu kansi jos tarvetta
__________________
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa siitä palkan ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kiitoksia tiedoista. Jos tällä viikolla sais kannet irti. Kyllähän toi Vähänikkilän Mikkokin opasti kun työkseen tehnyt noita.
saa nähdä mitä sieltä sit löytyy. Toivonmukaan pelkät pahvit.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kaverille tehtiin aikoinaan kempsuhuollossa kansipokat supurpaniin, 7000 €€€€.....
![]()
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Aika kallista, tolla rahalla saa tehdasuuden moottorin kaikkine tarpeellisten ja tarpeettomien apulaitteiden kanssa ja jää vieläpä useempi tonni rahaakin...
![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Joo melkoisen kallista. Vähänikkillä sanoi että heillä n 2000 euron hujakoilla remontti.
Osat maksaa n 200.
__________________
"I love to drink beer, I need one bottle a beer a day" |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
4Runnerin kansiremontti | Jooseppi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.03.2010 20:25 |
Patrol gr:n kansiremontti | Grr | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 25.02.2010 20:50 |
kansiremontti | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 23.10.2004 20:20 |