Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.07.2012, 18:29
macro:n Avatar
macro macro ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 03.06.07
Sijainti: Kempele, Finland.
Perusasetus

Korostetaan nyt vielä, että olen käyttänyt Pointerin Magnumia, jonka hankin "pääkallopaikalta" oulunsalosta. Myyjän puheista minulle jäi mielikuva, että se ois logoa lukuunottamatta sama kampe ku G400. Tästä aikaa pari vuotta. Tuo tutka meni edellisen koiran mukana, joka meni maaseudulle ku hermostutti naapurit haukkumisellaan. Tämä kokemus tais alkuviestissä jäädä vähälle huomioille. Tuota aiemmin oli joku vanhempi trackeri tekstari-paikannukseen perustuvana, ja kyllä se gprs on ehdoton omasta mielestä.

Joten jos nyt se G400 / vanhempi Magnum otetaan lähtökohdaksi niin siihen verrattuna kaipaisin mieluusti kokemuksia G500:sta. Tai Ultrapointista. Tai onko Magnum edelleen sama teknisesti ku tuo aiemmin omistamani? Eli onkohan järkevää sijoittaa 699€ g500:een ku g400 irtoais 449€

Nyt ku suurimmalla osalla tuntuu olevan samaa kampetta ohjelma & panta niin itelle ainakin on vaihtoehto myös erilliset vehkeet. Eli siis jos joltain löytys kokemuksia ultrapointin ja trackerin anroid ohjelmista niin oon kiinnostunu. Muita vaihtoehtoja ei taida olla, jos karttaselainta ei huomioida...? UP:n pantahan toimii myös trackerin ohjelmalla jota oon siis java(?)-pohjasena käyttäny. Anroidi pohjasesta ei liene kokemuksia kellään vielä? UP:lta löytys jo päivittetty anroid-ohjelmisto, joten lienee lastentaudit sieltä saatu pois? Motorola defy+:lla noita tullaan pyörittelemään...

Puhelinliittymäjutut nyt on oma päänsärkykeskuksensa. Vain soneran verkossa toimivia liittymiä käytän juuri siksi ettei dna:t yms. kuulu yhtä hyvin metästysalueillani kuusamossa tai kärsämäen eteläreunoilla.

Mutta hyvää keskustelua tähän asti, jatkakaa...
Vastaa lainaten

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pohdintaa romun hamstraamisesta... vmt Chit-Chat 70 19.12.2012 20:37
Perintöä odotellessa (wrangler pohdintaa) Ex_inkkari Chit-Chat 2 02.01.2012 11:20
Pohdintaa: kuurot mikk0 Mikk0lle Sattuu Ja Tapahtuu 9 18.11.2005 10:32
Sukinamin kartaani pohdintaa... Gemari Tekniikka & Jutustelu 0 16.05.2005 16:06
tyhmä koira bono Jokes 0 19.08.2002 10:21

Sivu luotu: 14:43 (GMT +2).