Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 10.07.2012, 21:11
helmapelti:n Avatar
helmapelti helmapelti ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 07.12.08
Sijainti: Tampere
Viestit: 1.195
Perusasetus

Mulla oli kuvia muistakin ruuveista mutta mikä se keltaisen nuolen pati oikein on ja mitä se tekee?
Sorry ot enkä jaksanu söörtsiä.

__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig,
after a couple of hours you realize the pig likes it.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 10.07.2012, 22:08
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.730
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti Näytä viesti
Mulla oli kuvia muistakin ruuveista mutta mikä se keltaisen nuolen pati oikein on ja mitä se tekee?
Sorry ot enkä jaksanu söörtsiä.
se on joku ylikuumenemis sammutin, tai vähentää tehoja jos toi patti kuumenee tarpeeksi. voi sen ruuvailla pois kokonaan, ainakin pumppupajat ottaa pois, tai säätää sillain että jää rakoo milli pari tohon vipuun
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.07.2012, 23:07
pezq^:n Avatar
pezq^ pezq^ ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.08.10
Sijainti: Taivalkoski
Viestit: 442
Perusasetus

Kertokaapa siitä hukkiksen tangon säädöstä jos haluisin et ahdot nousee suunnillee o,8 bar:iin. ja sit jos säätäis pumppua hieman uglyn ohjeitten mukaaan

Ja missä vaiheessa pakopaineet nousee liika koviksi?
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 14.07.2012, 00:23
ugly_hj:n Avatar
ugly_hj ugly_hj ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 11.09.04
Sijainti: espoo, .
Viestit: 1.710
Perusasetus

Otat sen letkun irti, mikä menee sinne kellolle sieltä turbolta, vaikka siitä kellon puoleisesta päästä, sinne kelloon sitten toinen letku ja yhdistät ne letkut ja laitat väliin kuristimen, niin sillä pystyt jo jotenkin säätelemään niitä ahtoja, vaikka pieni letku klemmari joka tarvittaessa puristaa letkun lyttyyn, pumppuuki pitää säätää jos haluut, että ahdot nousee.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 14.07.2012, 19:46
Jani E:n Avatar
Jani E Jani E ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.10.05
Sijainti: Parkano, .
Viestit: 1.730
Perusasetus

ei sie pakopaineet varmaankaa liikaa nouse. jotain 1,4 se ahtaa vakioturbolla...
kai liika syöttö voi nostaa pakolämpöö. ittellä ei einkaan vaikuta pakoläpöön oli sitten 0,6 tai 1,6 ahtoja. mutta toi on "billet" kompuralla mutta vakio pakopuoli...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Kaivataan neuvoja Wrangler 94- automaatin korjaukseen man1 Tekniikka & Jutustelu 7 12.01.2010 16:57
UAZ koputtaa, Neuvoja kaivataan Ju33i Tekniikka & Jutustelu 14 05.12.2008 09:35
Karttojen skannaamiseen kaivataan neuvoja Td5 Tekniikka & Jutustelu 7 20.08.2007 16:53
Aga tig neuvoja kaivataan. Pecos Tekniikka & Jutustelu 6 27.03.2007 18:28
Bertan ruiskutuspumpusta neuvoja kaivataan Tekniikka & Jutustelu 3 05.09.2006 20:17


Sivu luotu: 01:51 (GMT +2).