![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Mie kyllä liputtaisin Terrano II:sen puolesta.. Viimeistään siksi että neliveto laitetaan kepillä päälle eikä millään kepulikonsteilla ![]()
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
Lyhyt malli ei kelpaa kun se on vain 4 paikkanen. Pitää olla vähintään 5 paikkaa. Plussaa jos on 7 paikkanen. Kumma juttu kun suomessa pajeroilla on veivattu melkein jokaisella reilut 400tkm niin virossa kaikki on melkein alle 200tkm.. Vähän epäilen tuollaisia lukemia. Toisaalta kaikki pajerot on varmaan saksasta haettu.Tietääkö jostain onko pajerossa kitkalukko vai kytkettävä lukko taka akselilla? Kahdella koneella sitä ilmeisesti on saanut. 2.5 ja 2.8 mistä isompi on kait parempi? Mitähän noissa on niitä tyyppivikoja, muita kuin mätää runkoa.
|
#3
|
|||
|
|||
![]()
Tuolla budjetilla pitäisi kyllä löytyä järkikuntoista Cherokeetakin. Puolet halvemmallakin löytynyt useampi ehjäpeltinen. Kunhan pysyy kaukana VMn diiseleistä.
![]()
__________________
Elämä potkii mutta miksi aina munille? ----------------------------------------------- Jeep Cherokee Limited 4.0L HO -92 Jeep Cherokee Sport 2.5L TD -00 (Rest in pieces) http://fjdc.org |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Gls mallissa on takana kytkettävä lukko ja 2.8:n jakopää on ketjulla.
Multa löytyisi vähän ajettu pajero, suoralla ostolla hintaa voi tarkentaa.. http://www.nettiauto.com/mitsubishi/pajero/4826087 |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Diesel laite sen pitää olla. Hinta sais olla alle tuon 8000e niin jää hilloa ostella palikkaa. Mitä edukkaampi sen parempi.
|
#6
|
||||
|
||||
![]()
2-koppaset on 5-paikkaisia.
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Osa on 4 paikkaisia. En tie miksi? Mistähän tuollaiseen arpoo verot jos hakee vaikka virosta? Saksasta viitsi mitään hakee kun samaa tavaraa saa virosta ja nouto kustannukset paljon pienemmät. Kuulin vaan että nykyään kun mennään päästöjen mukaan niin noiden verotus voi olla melkein mitä vaan. Halvin pajero virosta oli tuo 1700e niin ei siinä viitsi mitään 3000e veroja maksella.
|
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mitenhän tuollaisessa lyhkäisessä mallissa mahtaa olla tavaratilaa? Hurtta pitäisi mahtua kyytiin ja se ei ole mikään pieni puudeli. Rotwailerin kokoinen koira. Ei sinne niin tavaraa tarvi mahtua, mutta kunhan hurtta mahtuu hyvin.
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Suosiolla pitkä, sopii hauveli paremmin kyytiin.. Ja pitkiä saa paljon halvemmalla, ainaki jos kuntoa/hintaa vertaa!
|
#10
|
||||
|
||||
![]()
Ennen 1.1.2002 käyttöönotetut tän painoluokan (>2500 kg kok.massaiset) menee kokonaismassan kilojen mukaan, eli tuloopi n. 40 % autovero = karkeesti 40 % samanlaisen vastaavan Suomi-auton hinnasta.
Täältä voit laskeskella auton verotusarvoa: http://asiointi.tulli.fi/mahtiintern...ietojenhaku.do Laita enemmän kilsoja jos ei ala muuten onnistumaan. Ja täältä prosentit minkä mukaan menee: http://www.tulli.fi/fi/tiedotteet/th...t/04401012.pdf Eli esim. 300 tkm ajetusta -97 Pajero 2.8TD:stä menis veroja n. 2000 €. Eli tuo Tupun linkkaama peli pitäis olla Suomeen kilvitettynä n. 7000 €. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Mikäs tuo veroprosentista tehtävä vähennys on? jos auto painaa yli 2501kg niinn 9.8%
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollu puoli vuotta nyt terrano 2:nen ja en kyllä voi haukkua.
Fordin maveric on sitte kans terrano jos niitä kattelet. Jos jotain kaipaa niin keskitasauspyörästö olis pop. Siinä on siis jäykkä nelikko eli kovalla ei ajella 4x4 päällä. Pahiten sen huomaa keväällä kun on sulaa ja liukasta niin saa yhtenään nyhtää nelikkoa päälle ja pois. 2000 eteenpäin vaihtuu pois se ainaki mun mielestä ruma keula. 3.0 Di kone on sitte vissiin aika löysä. Toki niitä ei tuolla budjetilla taida saadakaan.
__________________
- eskimo kaenuusta |
#13
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
- auton kokonaismassa on yli 2 500 kilogrammaa; - autossa ei ole muita istuimia tai istuinten kiinnitykseen tarkoitettuja laitteita (pl. pyörätuolin kiinnittämiseen tarkoitetut laitteet) kuin kuljettajan istuin ja tämän vieressä olevat istuimet; ja -kokonaismassan ja omamassan välinen erotus (kantavuus) on vähintään 680 mutta alle 1000 kilogrammaa ja tehon (kilowatteina) ja kokonaismassan (kilogrammoina) osamäärä on enintään 0,05 taikka kantavuus on vähintään 1 000 kilogrammaa ja tehon ja kokonaismassan osamäärä on enintään 0,06. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajeron hankintaa.. | Machist | Tekniikka & Jutustelu | 14 | 28.03.2012 17:59 |
Myyty maasturin aluvanteet 16'' | RikuH | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 01.02.2010 21:52 |
Maasturin valinta? | Pajaeero | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 31.01.2010 13:49 |
Ajoalueen hankintaa | Nerd-O | Chit-Chat | 3 | 20.12.2006 21:14 |
Iskareiden hankintaa | jallu80 | Tekniikka & Jutustelu | 20 | 28.05.2006 12:02 |