Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.07.2012, 17:12
ZAU:n Avatar
ZAU ZAU ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 13.11.05
Sijainti: vaasa
Viestit: 2.956
Perusasetus

Ajonesto päällä,oli jossain autossa samanlainen vika joskus,koodattiin ajonesto ja toimi.

__________________
Uaz/Gaz/Zil varaosia-> UAZ Osia.

zau(ät)offipalsta.com

Nolnelnol-7181850
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 03.07.2012, 17:43
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ZAU Näytä viesti
Ajonesto päällä,oli jossain autossa samanlainen vika joskus,koodattiin ajonesto ja toimi.
Ajonesto ei estä autoa käynnistymästä!! Jeepit käynnistyy kyllä, mutta sammuu kahden sekunnin käynnin jälkeen!!! Ei pysty ajamaan, on siis ajonesto!!

Kyllä tuo nyt kuulostaa pumppuvialta ja pumppu sijaitsee tankissa, ensin kannattaa mitata pumpun liittimeltä, tuleeko sinne edes sähköä, sitten jos tulee, tankki irti...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 03.07.2012, 18:37
lavanelikko lavanelikko ei ole kirjautuneena
RIP
 
Rekisteröitynyt: 10.04.07
Sijainti: Tampere, .
Viestit: 1.171
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Ajonesto ei estä autoa käynnistymästä!! Jeepit käynnistyy kyllä, mutta sammuu kahden sekunnin käynnin jälkeen!!! Ei pysty ajamaan, on siis ajonesto!!

Kyllä tuo nyt kuulostaa pumppuvialta ja pumppu sijaitsee tankissa, ensin kannattaa mitata pumpun liittimeltä, tuleeko sinne edes sähköä, sitten jos tulee, tankki irti...
Mielestäni omituisinta tässä on se, että sammumisen jälkeen polttoainelnjassa on painetta, mutta uusi startti ei saa siä aikaseksi... Eikös wranglerissa ollut etuvastus pumpulle? Onko se kaput?1
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 03.07.2012, 19:31
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja lavanelikko Näytä viesti
Mielestäni omituisinta tässä on se, että sammumisen jälkeen polttoainelnjassa on painetta, mutta uusi startti ei saa siä aikaseksi... Eikös wranglerissa ollut etuvastus pumpulle? Onko se kaput?1
Ei oo enää etuvastusta vuosimallin 1993 jälkeen!!
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.07.2012, 12:05
Ataka Ataka ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.07.12
Sijainti: Lapland
Viestit: 2
Perusasetus

Moro!
Uutena foorumilla ja painin samanlaisen "ei käynnisty" ongelman parissa. Oma peli myös 4.0 manuaali ja vuosikertaa 1999.
Selvisikö se Fujille mikä oli Wranglerissa vikana?

Sen verran olen omaani tutkinut että bensapumppu ei hurise-> syystä ettei bensapumpun johdoille tule tankille jännitettä, konehuoneeseen kylläkin (uusi alkuperäinen bensapumppu vaihdettu pari vuotta sitten). Ja bensapumpun rele ei myöskään pidä sitä ääntä mitä pitäisi ( releen toiminta testattu töötillä).

Ja itsellä samoin jää palamaan se keltainen "No key" merkkivalo.

Sen PCM boxin käytin myös irti ja kuivasin, koska siellä oli vettä! Itse boxin sisältö ei kuitenkaan silmämääräisesti näytä hapettuneelta.. Meneekö "käynnistys" tämän boxin kautta??

Olisko antaa vinkkejä kuinka edetä, ennenkuin vie auton valohoitoon? Kiitoksia jo etukäteen!
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.07.2012, 13:05
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ataka Näytä viesti
Moro!
Uutena foorumilla ja painin samanlaisen "ei käynnisty" ongelman parissa. Oma peli myös 4.0 manuaali ja vuosikertaa 1999.
Selvisikö se Fujille mikä oli Wranglerissa vikana?

Sen verran olen omaani tutkinut että bensapumppu ei hurise-> syystä ettei bensapumpun johdoille tule tankille jännitettä, konehuoneeseen kylläkin (uusi alkuperäinen bensapumppu vaihdettu pari vuotta sitten). Ja bensapumpun rele ei myöskään pidä sitä ääntä mitä pitäisi ( releen toiminta testattu töötillä).

Ja itsellä samoin jää palamaan se keltainen "No key" merkkivalo.

Sen PCM boxin käytin myös irti ja kuivasin, koska siellä oli vettä! Itse boxin sisältö ei kuitenkaan silmämääräisesti näytä hapettuneelta.. Meneekö "käynnistys" tämän boxin kautta??

Olisko antaa vinkkejä kuinka edetä, ennenkuin vie auton valohoitoon? Kiitoksia jo etukäteen!
Sulla on todennäköisesti se PCM pimeenä, jos siellä on vettä, ei siellä välttämättä edes näy yhtään mitään vikaa, kun ei niistä pintaliitoskomponenteista pysty silmällä näkemään, onko ne kunnossa vai ei... Mutta jos ei PCM ohjaa relettä, on todennäköisesti PCM pimeänä (on noita ennenkin tullut vastaan)!!! Ja starttaus ei mee PCM:n kautta, mutta sytytys ja polttoaineensyöttö menee... PCM:lle tulee kyllä tieto virtalukolta, että nyt startataan, mutta sama tieto menee sitten myös solenoidille...
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 23.07.2012, 13:41
Ataka Ataka ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 23.07.12
Sijainti: Lapland
Viestit: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JAMANT Näytä viesti
Sulla on todennäköisesti se PCM pimeenä, jos siellä on vettä, ei siellä välttämättä edes näy yhtään mitään vikaa, kun ei niistä pintaliitoskomponenteista pysty silmällä näkemään, onko ne kunnossa vai ei... Mutta jos ei PCM ohjaa relettä, on todennäköisesti PCM pimeänä (on noita ennenkin tullut vastaan)!!! Ja starttaus ei mee PCM:n kautta, mutta sytytys ja polttoaineensyöttö menee... PCM:lle tulee kyllä tieto virtalukolta, että nyt startataan, mutta sama tieto menee sitten myös solenoidille...
Siinä boxissahan on sellainen lokerorakenne ja sitä vettä oli siellä takaosassa ei siis varsinaisesti komponenttiosastolla.. Boxissa näkyi selviä jälkiä, että sitä on jostain syystä käytetty aikaisemminkin auki.
Mutta voiko olla niin huono säkä, että ainoastaan se komponentti joka ohjaa sytytystä jne. on ainoastaan boxissa sökönä? Voiko tuolle boxille nyt sitten enää tehdä mitään vai onko uuden osto edessä? Entä jos joltain löytyisi käytetty boxi, niin onko vain lyödä paikalleen ja lähteä ajelemaan vai vaatiiko jotain koodauksia? Mitähän lie uusi boxi kustantaa..
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan jeep wrangler -92 fordisti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 02.04.2012 08:41
Myyty Jeep Wrangler KooPee O/M/V Ajoneuvot 5 08.08.2011 17:23
Myydään Jeep wrangler -90 Pexi O/M/V Ajoneuvot 0 20.11.2008 19:26
Myydään jeep wrangler tj Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 1 17.11.2008 11:01
Jeep Grand Cherokee (02): Ei käynnisty pakkasella eikka Tekniikka & Jutustelu 12 29.11.2007 00:47


Sivu luotu: 15:07 (GMT +2).