Toi sun palkki on muuten hyvää, mutta tukivarsien puslien leveys on 2.63" eli aika tarkkaan 67mm - korvakkeet yleensä tehty 68mm leveiksi kuten nuo alkuperäisetkin pitäisi olla. 6mm:n seinämällä tuota vastaavaa palkkia niin olisi ollut loistavaa, nyt joudut joko leikaamaan poikki ja kaventamaan pari milliä, tai sitten laittamaan yhden prikan väliin jommallekummalle puolelle. Itellekin etsin talvella 6mm:n seinämällä olevaa 80 x 100-140 kokoista palkkia mutta kaikki terästoimittajat joista yksityishenkilönä sai täältäpain ostettua myi eioota
Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja WinChester
Saattoi muuten olla ensimmäinen ja viimeinen mutareissu. Sen verran on putsaamista joka paikassa, ettei toista kertaa viitsi tehdä.  Pahinta on se että syyläri tukeentuu. Miten helkutilla noi mutakruiserit yleensä toimii, kun kestävät moisen kuramäärän koneessansa????? Onneksi ei apulaitteet kärsineet.
|
Juu ei ole munkaan mielestä maailman hehkeintä puuhaa - joka paikka paskassa, karmee putsaus ja haisee pahalle. Kaikkialle pääsee kuitenkin sitä hiekansekaista mutamömmöä joka kuluttaa paikat rikki aika äkkiä. Koskaan et tiedä mitä siellä mudan seassa piilee kun vauhdilla koittaa läpi. Ei ole mun juttu
XJ:ssä ja muissakin viskoflektillisissä se on se propelli joka imee kaiken paskan syylarin läpi ja ympäri konehuonetta. Siksi enempi mettäkäyttään tehdyssä vermeessä pitäisi olla tehokkaat sähköflektit mitkä saa katkaisijasta pois päältä jos joutuu menemään syvän muta- tai vesilätäkön kautta.