![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuli ajettua motarilla ja ei niissä Saharoissa ole pahempia jumputuksia. Normaaleihin katurenkaisin verrattuna tietysti on, mutta välttää. Samalla hain paikallisesta poppi-shopista budjetti-jenkkakoneen, kun oli oikein tarjouksessa. Pääsinpä eroon kojetaulun piuhahässäkästä ja moottoriantennikin toimii. Ei muuten ole yhtään hullummat audiovehkeet Jeepeissä, missä on vahvari takapenkin alla. ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Juu ei ne vakiokamppeiksi mitkään huonot ole tosiaan, jos vain on kaiuttimet ehjät. Joku pöljä on mulla vissiin popitellu bassonupit täysillä ja rikkonut kuudesta bassokeskiäänestä ainakin kolme tai neljä
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Viime kesänä, kun mulla oli se 300M Chrysleri, niin siinä oli kaiutinelementti revennyt irti kehikosta ja oli aika hapero liitoskohta. Onnistuin liimaamaan sen takaisin semmoisella jollain ihmeen halkeamantäyttölirulla, jota valutin puolen tusinaa eri kertaa elementin rakoon ja annoin kuivua välillä. Lopulta se halkeama täyttyi umpeen ja bassot soi nätisti.
Jos elementti ei ole pahasti halki, niin luulis jollain ohuella liimalla onnistuvan sama kikka. Jos esim. ohentaisi Eri-Keepperiä reilusti ja valuttaisi sitä...? Eihän se tietysti uutta vastaa, mutta ehjä elementti on kuitenkin aina ehjä. Toisaalta jos omaa käyttistä laittaa, niin sitten turhat kikkailut pois ja kunnon vehkeet paikalleen. Täytyy juotella poppikoneen piuhat uusiksi, kun joku älypää on laittanut 15cm pituisen kytkentäriman auton oman johtosarjan ja vakioliittimen väliin! ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Vaihdettu Infinityn kaiutin oveen ja johan loppui säröt. Vielä piuhat juotokseen, niin saa poppikoneen mahdutettua koloonsa. Vähän off topiikkina näin maasturiprojektiosiossa toistaiseksi, kun aika on vierähtänyt viime aikoina enempi näissä ei-niin-offroad-osissa ja muitakin autoja on talossa laitettavaksi. Tässä autossa tosin riittää kaikenmaailman pikkutingeliä korjattavaksi / vaihdettavaksi rakenteluhimon yltymistä odotellessa. Näin eilen yhdessä -93 ZJ:ssä 4,5" korotussarjan 31":llä kopioboggereilla ja heti alkoi NIIN kuumotella samaisen satsin osto.
![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kato sitten jos korotat tuota yhtään enempää kuin 3", niin investoi kerralla kunnolla ja laita long arm:it sekä eteen että taakse. Noilla lyhkäsillä tukivarsilla ei tuu kun vihaiseksi..
Jos laki sallisi ja itse voisi tehdä, niin tähän omaan käyttikseen olisin ainakin eteen jo tehnyt pitkät varret tässä uudistusprojektin yhteydessä ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Näiden korotusosien hintapolitiikka on ihan mielenkiintoinen. Kolmen tuuman korotusosien hinta on n. 600€, 4,5":lla hinta tuplaantuu ja long-arm-kitillä tuplaantuu vielä siitä. Sikäli voisin olla taipuvainen tekemään kahden tuuman budjettikorotuksen, kun se puolestaan on neljäsosa kolmen tuuman korotuksesta. Voishan sitä valtavirran vastaisesti rakentaa hot-off-rodinkin (vai mikä se termi nyt lieneekään), mutta katsotaan nyt.
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Rough Countryn Long arm- upgrade kitti (jokseenkin kaikki tarvittava lukuunottamatta vietereitä ja etu- sekä takapanhardia) on 999$, Jerkulta 4x4parts:ista voinee kysyä paljonko on hintaa täällä. Sen verran painava paketti että lentorahdit voi olla aika kiitettävät jos itse tilaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand Cherokee "käyttis" projekti | JeepWJ | Maasturiprojektit | 37 | 04.10.2012 20:20 |
Myydään Grand Cherokee WJ alkup 17". vanteet & renkaat 235/65 r17" | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 03.03.2011 22:08 |
Myyty Uudet alut 16"! Jeep Grand Cherokee, Chysler, Dodge | ImacInnes | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 02.05.2010 10:51 |
Jeep Grand Cherokee "WJ" | Nex | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 15.01.2008 18:39 |