Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 18.06.2012, 20:10
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus


Moottorin eteen hitsattu poikittaispalkki sai tänään rälläkkää ja modifoinnin jälkeen siitä tuli pultattava versio. Moottorin irroittaminen on tämän jälkeen mahdollista.


Toisen etukulman ohjauksen raudat on hitsattu ja siistitty.


Lisäksi jarrulevy koki pientiä pienennys modifointia ja jarrusatulakin on saatu paikoilleen. Pienentämisellä haettiin ilmeisesti vain painon kevittämistä, levyssä ei ollut mitään vikaa.


Vinssinaru tulee kuvassa näkyvää putkea pitkin keulalle.


Tähän kokonaisuuteen tuleekin sitten vain tuo laturin hihna. Ohjaustehostus toteutetaan tupla hydraulipumpun kautta josta myös vinssi saa voimansa.
Ennen kuin tuplapumppu kiinnitetään kampiakselin päähän pitää boori vaihtaa isompaan. Niin ja tuon kampiakselin ja tuplapumpun väliin tulee tietenkin Mersun kardaanin nivellaippa, kumilimppu, mitä nimitystä kukin haluaakin käyttää. Kiinnitys suoraan kampiakseliin saattaisi vääntää akselin väärään tiukan paikan tullen.


Helppohoitoiset muovipulkat kajuutan puolelle. Ajatus on se että auton pitäisi kestää painepesuripesu kauttaaltaan ja mielellään vielä kuivuakkin nopeasti. Sen vuoksi penkkien pitää olla irtopäällisillä.


Ja tässä ne irtopäälliset vielä laatikossa. Suhteellisen siedettävissä hinnoissa penkit päällisineen olivat mutta mukavuutta ei varmaankaan voi kehua.

__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 18.06.2012, 20:21
Offipiru:n Avatar
Offipiru Offipiru ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.07.05
Sijainti: Lahti-city, Finland
Viestit: 2.515
Perusasetus

Elkee millää maalilla tuhriko tuota pilalle vaa säilyttäkää toi asiallinen madmax lookki tossa! Se oli vaan mun mielipide.
__________________
__________________________________________________ _____________________________
Jos toimintasavu pääsee ulos, tulee se pussittaa.

Päiväkodissa sentään rehellisesti hakattii lapioilla jos vitutti. Nykyään ei enää saisi edes sanoa ääneen jos vituttaa.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 18.06.2012, 20:26
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Offipiru Näytä viesti
Elkee millää maalilla tuhriko tuota pilalle vaa säilyttäkää toi asiallinen madmax lookki tossa! Se oli vaan mun mielipide.
Samoihin aatoksiin ollaan itsekin tultu ja kyllähän noi rälläköinneistä tulleet kirkkaat kohdat maisemoituu kun projektia pidetään pari päivää vesisateessa.

Ainakin Klaperjahtiin mennään tällä ilmeellä mikäli nyt ylipäätään sinne asti päästään.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 25.06.2012, 20:02
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Tallissa on puuhailtu juhannuksen tunnelmissa ja aikaansaannoksiakin on tullut ihan mukavasti. Mukavasti ottaen huomioon että nyt on menossa se näpertelyvaihe.


Vai alkoiko mestaria näpertely turhauttamaan ja otettiin raskaanpaa työkalua esiin. Vaikuttaa siltä että valmistumistavoitteeseen on liikaa aikaa kun putkirunkoa aletaan pilkkomaan.


Ensin piti olla tilava oviaukko ja nyt alkoivat jo ristikotkin ahdistamaan.
Tosin täytyy muistaa että ajokorkeus kasvaa jonkinverran ja pruhjumaastossa kajuuttaan kiipeäminen tuon ristikon yli lukuisia kertoja olisi alkanut käymään liiaksi työstä. Nimeenomaan apukuskille.
Kuljettajan puolelta ristikko onkin jo rälläköity ja nyt on menossa apparin puoli. Tilalle tulee saranoilla varustetut ovet.


Boori on vaihdettu ja hydraulipumput paikoillaan.


Audin muuttuvasiipinen turbo on saanut siipien ohjauksen. Tämä turbo oli hankintahetkellä hai tekkiä mutta nyt todennäköisesti vanhentunutta tekniikkaa. Mutta kun se on kerran hankittu, pitää sille edes joskus löytää käyttökohde.


Imupuolen putkisto on liitetty tiiviiksi.


Penkkien kiinnitysraudat valmiit.


Jarrupoljin ja ohjaus on pikku hiljaa saamassa omalle tekniikalle paikkaansa konehuoneen puolelta.


Pajerosta lähtöisin olevat polkimet on jo asennettu. Ohjauspylväskin tulee olemaan Pajerolainen.
Kuvassa näkyy myös oven hahmotelma. Saranoita ei vielä ole hankittu joten tekele on pikku heppauksella rungossa kiinni.


Vinssin hydrauliikkaventtiili sopii tuohon. Jonkinlainen jatkovarsi tulee varmaan olemaan tarpeellinen käytön kannalta mutta kaikki aikanaan.
Myös jäähdytin sekä kaksinopeuksinen tuuletin on kiinnitetty paikoilleen. Alunperin suunniteltu vanha Letukan jäähdytin löysi tärkeämmän käyttökohteen joten tälainen piti hankkia ja laskun mukaan on mallia Ford. Mallillahan ei olisi ollut merkitystä, jäähdytin tilattiin ulkomittojen mukaan.


Näkymää toiselta puolelta. Vesipumppu saadaan noin kahden viikon päästä joten vasta sitten aloitetaan vesilinjaston rakentaminen. Siihen hommaan on varattu ihan alansa osaaja. Tulee hyvät liitokset ja saadaan mainostaa jälleen kerran paikallista osaamista.
Siitä tulikin mieleeni että LapaTeamin Mika kävi katsomassa kuinka projekti etenee. Ossin hitsaussaumat olivat aikaansaaneet lähinnä "oksennuskohtauksen". No ammattimies on eri mies ja ei se aina tarkoita etteikö ruma sauma voisi ajaa asiaansa yhtä hyvin. Niinkuin eräs mestari joskus irvaili: huono hitsaaja on hyvä hiomaan.


Hydrauliöljysäiliö mahtuukin nyt hyvin keulalle kun vinssi sijoittui taakse. Säiliö on mallia omavalmiste ja vielä kesken. Sen kiinnitys on tuossa uudessa poikittaisputkessa. Putken pulttikiinnitys helpottaa jälleen kerran moottoripaketin irroitusta ja putki tukee ehkä myös hieman ilmatikkujen kiinnitysputkia.


Jakolaatikkoon on ilmestynyt iso/pikkupuoli kytkin sekä nelivedon vapautin. Sen jälkeen autosta tulee takatuuppari. Etuvetoa ei harkittukaan kun trialli ei ole tämän auton heiniä.

Muuten jos jollakulla on nurkissa myytävänä kyseisen näköinen jakolaatikko, toimiva tai varaosiksi kelpaava, kannattaa ottaa yhteyksiä privana.

Että tällaista tällä kertaa. "MadMax" alkaa valmistumaan mukavaa tahtia.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 01.07.2012, 10:27
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Monen päivän ajan on tallissa tapahtunut mutta tarinan kertoja on jäänyt jälkeen jo pahasti. Päivitetään välillä.


Patrollin kardaanit odottelevat modifointia ja paikoilleen asentamista.


Jotta kytkentä jakolaatikkoon onnistuu, välilaipat pitää muokata siten että toinen pää sopii laatikkoon ja toinen pää Patrollin kardaaniin.
Kuvassa näkyy miten laippaa on kasvatettu. Reiät on vielä poraamatta ja sen jälkeen tuote on valmis kiinnitettäväksi.


Tämännäköistä kytköstä. Takakardaani on vinossa ja etummainen suorassa linjassa.


Toiselta puolelta näkymää.


Ja kuvataan nyt alapuoleltakin.


Hydrauliletkut on kaikki vedetty ja säiliö on täytetty öljyllä. Vuotojakaan ei ole ilmennyt vaikka kaatohetkellä "hieman" lörähti ohitse.


Putket vinssin venttiilille.


Alustasta tulee tasainen ja noihin palkkeihin on helppo kiinnittää pohjapanssari.


Nyt on ilmatikkuja hieman paineistettu ja koria saatu korkeammalle. Konehuoneen tekniikka alkaa olemaan niitä vesilinjastoja vaille valmis.


Näkymiä sivusta.


Ja toisesta sivusta.


Kattopelti ei tässä kunnossa paljoa esittelyjä kaipaisi. Reunojen viimeistely, hionta ja maalaus tekee kummia tällekin palalle mutta koeajot mennään viimeistelemättömällä lookilla.


Jarruputket on vedetty niin eteen kuin taaksekin.


Tässä kohtaa piti ottaa muistiinpanovälineet esiin kun isäntä alkoi selostamaan mikä lauhdutin kuuluu millekin toiminnolle.
Vasemmanpuoleinen on moottoriöljyn lauhdutin, keskimmäinen vaihdelaatikkoöljyn lauhdutin ja oikean puoleisin keulalla olevan välilauhduttimen jäähdytin. Meniköhän se nyt oikein.
Sitten tuo iso noiden kolmen takana on moottorin jäähdytin.
Joka tapauksessa hydrauliöljykin saattaisi tarvita oman lauhduttimensa mutta yritetään ensin ilman ja katsotaan ilmeneekö sellaisen tarvetta ylipäätään.


Vaihdekepin sijoittumisen suunnittelua.


Eikä aikaakaan kun tällainen metallipömpeli oli ilmaantunut keskikonsoliksi.


Nämä turvavyöt ovat nopeat ja yksinkertaiset käyttää. Ovat ihan riittävät crossiauton tarpeisiin.


Kompuran paikka löytyi ohjaamon puolelta. Tuskimpa sen aiheuttama äänihaitta paljoa erottuu auton muista äänistä. Korvanjuureen sijoittuva vaimentamaton pakoputki pitää huolen siitä.
Lantsikasta irroitettu paineilmavivusto sopii suoraan tähän asennettavaksi. Ainoastaan yksi vipu on liikaa sillä tähän ei tule erillistä takavinssiä.


Turvavöiden kiinnityspisteiden rakentelua.


Tältä näyttävät valmiina. Muuten silloin kun tuota takaseinää tehtiin loppui pelti kesken. Ei mikään mairittelevan näköinen mutta aikanaan saumakitit ja maalipinta korjaavat pahimmat kauneusrypyt. Ja tuleehan tuon kohdan eteen onneksi penkki.


Keskikonsolissa alkaa olemaan jutut paikoillaan. Ihan käsinkosketeltavaa tuo 80-luvun Saksalaisen laatuauton tunnelma. Tämän jälkeen on vain yksi vaihtoehto ohjauspyöräksi. Pitääpä kysäistä Raptecilta.


Mersumies valitsee parhaat vaihtoehdot offispeliinkin. Muuten tuo vaihdekeppi on jo kytketty ja vaihteet vaihtuvat hienosti.

Tässä kaikki tällä kertaa. Autoahan rakennetaan nytkin koko ajan eli ilmeisesti illalla tai huomenna tulee uutta tilannepäivitystä.

Videoo ensikäynnistyksestäkin pitäisi saada ihan lähiaikoina. Asia ei ole vielä varma mutta ensi tiistaina saattaa Krossille tulla ensimmäinen "keikka" vaikka ei niitä vesilinjastoja vielä siihen mennessä päästä tekemäänkään.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto

Viimeksi muokannut Picu : 01.07.2012 16:02 Perustelu: asiavirhe kuvatekstissä
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 01.07.2012, 19:49
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Ainoastaan sähkötöitä on tänään tehty.


Koska käynnistystä oli ajateltu tälle päivälle niin muutamat sähkötyöt oli hyvä tehdä ennen sitä. Loput pääsee tekemään pikaisen sähköliikkeessä käynnin jälkeen.

Mutta nyt se ensimmäinen käynnistys ja sen jälkeiset käytöt. Ihan kaikkea sahausta en koosteeseen liittänyt mutta yllättävän helposti monta kuukautta taivasalla seisoskellut moottori vailla mitään suojaa käyntiin lähti. Tai no mikä tuollaisen moottorin tappaisi.
Filmillä ei nähdä mitään voimakkaita kierroksien kasvatuksia sillä vesilinjasto puuttuu edelleen. Toki pannussa vesi oli ja sitä kaadeltiin kannusta aina tarpeen tullen lisää.

Voi ihanuus miten kauniisti tuo vanha megeläinen moottori käykään. Turbokin hieman heräili ja siipien ohjauskin tuntui tekevän liikkeitään. Hyvä tästä on jatkaa.




Hydrauliikkaöljyvuotoja ilmeni käytön yhteydessä muutamia. Ne johtuivat löysään jääneistä liitoksista. Muita vuotoja ei havaittu ja hytikkaöljykin alkoi pysymään sisällä liitosten kiristelyiden jälkeen.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 01.07.2012, 21:16
VW Taro:n Avatar
VW Taro VW Taro ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 29.09.09
Sijainti: Sastamala "Äetsä"
Viestit: 782
Perusasetus

On se vaan komee..
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 02.07.2012, 08:45
pjtk:n Avatar
pjtk pjtk ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 22.04.03
Sijainti: Pirkanmaa, Suomi.
Viestit: 1.741
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
Kompuran paikka löytyi ohjaamon puolelta. Tuskimpa sen aiheuttama äänihaitta paljoa erottuu auton muista äänistä. Korvanjuureen sijoittuva vaimentamaton pakoputki pitää huolen siitä.
Nääh, kyllähän turbo rikkoo pakoäänet kivasti.
En oo kyllä mikään suurensuuri diesel fani, mutta tän verstaan TD pannuissa on ollu aina kivat äänet.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 02.07.2012, 10:09
sos:n Avatar
sos sos ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 16.01.06
Sijainti: Jyväskylä, Finland.
Viestit: 2.245
Perusasetus

meillä kompura vaihto aikanaan paikkaa just sen vittumaisen ja terävän melun takia, vaikkei se kuksakaan mikään hiljainen ole ja sillon oli vielä pystyputket. jokos tää auto nähdään anttolassa?
__________________
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 02.07.2012, 12:11
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pjtk Näytä viesti
Nääh, kyllähän turbo rikkoo pakoäänet kivasti.
Huono selityshän noi auton "muut äänet" ovat kompuran sijoittelulle. Kyllä SOS siinä oikeassa varmaan on että lopulta nimenomaan se on toi kompuran veemäinen ääni joka lyö kaiken yli. Mutta muuta paikkaa ei tuntunut löytyvän ja tuossa oli ihan kuin vartavasten sille tehty paikka. Ja paineilmaverkoston rakentelu helppoa.

Mutta joo, uskon kyllä että se toinen paikka löytyy sen jälkeen kun on hermot mennyt muutaman kerran ja kuulo.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 08.11.2012, 17:38
Tazkila Tazkila ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.10.12
Sijainti: Vihanti, Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Mistä oot ostanu nuo penkit??
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 08.11.2012, 20:13
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tazkila Näytä viesti
Mistä oot ostanu nuo penkit??
Täältä:
http://www.racersplace.fi/home.php

Hyvänä puolena ollaan pidetty sitä että ne ovat helppohoitoiset. Nopea pestä ja kuivattaa.

Huonona puolena voi pitää sitä että ristiselän kohta vaatii lisäpehmustetta tuon oman päällisen alle. Mutta ollaan leikattu jumppamatosta palaset ja teipattu ne ilmastointiteipillä pulkkaan kiinni ennen päällysteen paikoilleen laittoa. Se on riittänyt.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 09.11.2012, 09:23
Kankku:n Avatar
Kankku Kankku ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 04.10.04
Sijainti: Masku/Turun kupees
Viestit: 1.031
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Picu Näytä viesti
Täältä:
http://www.racersplace.fi/home.php

Hyvänä puolena ollaan pidetty sitä että ne ovat helppohoitoiset. Nopea pestä ja kuivattaa.

Huonona puolena voi pitää sitä että ristiselän kohta vaatii lisäpehmustetta tuon oman päällisen alle. Mutta ollaan leikattu jumppamatosta palaset ja teipattu ne ilmastointiteipillä pulkkaan kiinni ennen päällysteen paikoilleen laittoa. Se on riittänyt.
mä annoin raakasti tuohon ristiselän kohdalle kuumailma puhallinta ja muotoilin "ristiselkä pulpin" matalammaksi,
nyt ei ole enää tullut alaselkään mustelmaa ja on melkoisesti paremmat istua.
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti
Vastaa lainaten
  #14  
Vanha 09.11.2012, 10:45
Jare:n Avatar
Jare Jare ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 10.01.03
Sijainti: Loppi, Finland.
Viestit: 8.488
Perusasetus

Summitin penkit on muistaakseni tolta kohdalta paremman muotoiset ja muutenkin hiukan syvempi tuo kuppi, eli pysyy paremmin jakkarassa.
Vastaa lainaten
  #15  
Vanha 10.11.2012, 00:24
Tazkila Tazkila ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.10.12
Sijainti: Vihanti, Suomi
Viestit: 6
Perusasetus

Kuuluuko päälliset hintaan..??
Vastaa lainaten
  #16  
Vanha 11.11.2012, 19:09
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tazkila Näytä viesti
Kuuluuko päälliset hintaan..??
Eivät kuulu. Päälliset on hinnoiteltu erikseen. Nyt en muista hintoja tarkkaan mutta yhteisiinsä päällysteen kanssa hinta jäi selvästi alle sen mitä pyydetään halvimmista pehmustetuista kuppipenkeistä. Eli noi on halpa ratkaisu mutta käyttömukavuudesta joutuu tinkimään.

Kannattaa varmaan katsoa myös niitä Summitin penkkejä. Jarehan tuossa tuumaili että taitavat olla paremmin muotoillut. Nämä meidän penkit kun eivät tue laisinkaan sivuttaissuunnassa. Elleivät vyöt ole tiukalla, niin kovarytmisessä crossiajossa on ollut hieman ongelmia pysyä penkillä.

VINKKI:
Tuossa yks päivä mestari vain itse tuumaili että voisi vaikka myydä nämä penkit sopuhinnalla jollekin ja laittaa tilalle nurkista löytyvät vanhat kunnon kuppipenkit. Eli nämä penkit voisivat olla myytävänä ja jos kiinnostaa niin suoraan privaa käyttäjälle mauriala.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #17  
Vanha 24.12.2012, 00:11
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus



Lukuunottamatta pieniä kosmeettisia pintavaurioita on Krossi urhoollisesti kestänyt loppuvuoden muutamien ajopäivien rankat ajosuoritukset.

Pinnoitellaan auto talven aikana kelta/musta väreihin ja odotellaan innolla uutta alkavaa ajokautta. Tavoitteena osallistua mahdollisimman moniin crossikisoihin, mutta Klaperjaht tulee olemaan ensi vuonnakin Krossille se kohokohta. Josko toisella yrittämällä päästäisiin kisailemaan kunnolla kun on ollut runsaasti aikaa ajella viat pois jo kotioloissa.

Mutta nyt vietellään makoisat joulunpyhät kinkkua mussuttaen. Kinkunsulattelua ehkä jonkun pikku offisprojektin kimpussa harrastaen.
__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
  #18  
Vanha 25.12.2012, 20:47
Picu Picu ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 28.03.10
Sijainti: Vampula
Viestit: 916
Perusasetus

Oli aikaa kinkunsulattelun yhteydessä hieman katsoa läpi videomateriaaleja ja sain raavittua kasaan tällaisen koosteen Krossin ajoista Porin Lyttylässä ja Sastamalan Kämmäkässä.

Koska elävää kuvaa Krossin ajoista on aika vähän tässä topicissa ajattelin linkittää koosteeni tänne. Joku on joskus saattanut miettiäkkin että onkohan tuo auto edes koskaan kunnolla liikkunut ja jos on niin minkähän näköistä meno on ollut.

__________________
Team Kutunjuuston "kätevä emäntä"

You Tube

Facebook/Kutunjuusto
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
officrossi, porttaaliakselit, putkirunko


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Toyota land cruiser rj "crossiauto" artsi777 O/M/V Ajoneuvot 2 31.10.2011 20:43
Myyty Aussie locker HJ, BJ eli tojon isoon perään lepoantti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 31.12.2008 09:47
V: Chevy > isoon autotraileriin KooPee O/M/V Ajoneuvot 2 17.04.2006 22:17
Järeä puskuri isoon autoon Tekniikka & Jutustelu 32 14.04.2006 18:33
Isoon Sormuksen Isäntä mikk0 URL 3 18.11.2004 20:56


Sivu luotu: 13:29 (GMT +2).