![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() 115-koppanen Mese.
Kampiakselin koiranpaskatiiviste vuotaa!
![]() Onks mitään helppoo konstia korjata tota?
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
|
||||
|
||||
![]()
Jos se on se avolaavakeksintö ni voin pelastaa sut murheilta!
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kerro lisää! Edit: Luin eka et avolaakerikeksintö... ![]() Ei oo edelleenkä myynnissä. ![]() Tars mennä leimalle, mut kusee kun pikkupoika öljyä.
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot Viimeksi muokannut Rompe1 : 06.06.2012 21:03 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() Paljonko vuotaa?Lainaus:
Jos vuotaa kunnolla, niin uutta "paskaa" kehiin uusin laakereiden lisäksi. Eikö noissa massatiivisteissä ollut joku öljynvuoto kanava, onhan se auki? ja kampikammion paine on minimoitu suoralla huohottimella. Ja sitten jos uusit vanhan massatiivisteen uuteen, niin nykyiset öljyt tuhoaa sen! Mutta mitä tilalle ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
mistäs mää huomenna saan ostettua 6mm kupari putkea? ei oo motoonetis.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() joutuu hommaa..... |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |