![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
JarruremppaaTämmönen kökötys tuli vaihdettua uuteen Uus jokoblokikin odottelee paikoilleen pääsyä ja jarruputkia tarttis hieman uusia.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Jarru rojekti jatkuu
Tuli hiekkapuhalletettua jarrurummut, samalla sorvissa kitkapinta puhtaaks.
Melko mielenkiintosia sorvata noita peltikeskiöllä olevia rumpuja, piti ensteks sorvata taustalaippa ohjainolakkeella ja toisella laipalla kärjella painaen niin pirusti, että istu nätisti suorassa. Tässä uusilla osilla kasattuna Ja "uus"rumpu paikallaan Etujarrut tuli myös purettua, vähä tarvii sorvinterää näytää. Samalla tuli huomattua, että napalukot oli löysällä. Tarvii leikellä lukitusprikat pulttien alle, tai sitten hakea nordlockit. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Tuli päivänpäätteks sorvattua jarrulaikat puhtaiks ja purettua jarrusatulat. Nyt ootellaan uusia stefoja napoihin ja kumeja satuloihin, että sais jarrut nippuun.
Sitte mitottelin laatikoitten välistä adabteria, jos viikon loppuna ehtis leikellä aihiot. Samalla kattelin ja ihmettelin, että pitäiskö tuplakepittää jakis. Olis helppo homma nyt kun on vielä irrallaan. Onko tosta muuta käytännön hyötyä kun saa pikkualueella pelkän takavedon, jos vaikka sattuis etuperään täystuho ja sisukset juntturaan? |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Näyttää muuten vahvasti mun vanhalta Jeepiltä! Oliskohan Riksun suunnalta?
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Kyllä, Riihimäeltä tämän hain.
Lähinnä mietin etuperän kannalta välityksen hajoomista, sillon vois vielä vois kääntää napalukot auki ja takavedolla ajella polttamatta niin herkästi kytkintä. Pitää vissiin enempi paneutua tohon tuplakepitykseen, sielä kun taitaa sit löytyä enempikin noita vetovaihtoehtoja, pahimmas tapaukses pystyy kai laittamaan toiseen perään nopean alueen ja toiseen hitaan alueeen samaan aikaan? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Remppaa taas jatkettu. Etujarruputket taivuttelin paikalleen ja putkisiteillä runkoon kiinni. On jokseenkin typerästi suunniteltu noi etupään putkilinjat, molemmille satuloille menee rungosta omat letkut. Täytyy joskus muuttaa yhdellä letkulla akselille ja siitä jakaa puolilleen.
Uudet polttoaine linjat tuli myös vedettyä, nylonletku on huomattu aikojen saatossa hyväksi ja helpoksi kyseiseen virkaan. Nämäkin tuli vetästyä putkisiteillä runkoon. Pitäis jarruille sorvata pari nippaa, kun ei sopivan kokoisia löytyny. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kulman kevätkauden aloitus, eiku talvikauden lopetus la 18.4. | Byrocrat | Tapahtumat | 33 | 21.04.2009 21:54 |
| Juha Jokinen.............eiku........... | faagis | Linkit | 2 | 20.12.2007 22:35 |
| Narua kaul.. eiku keulaa | tomikoo | Chit-Chat | 20 | 27.01.2007 19:39 |
| M.Toyota Hj-60-83 3+3 Paku.MYYTY eiku Vaihdettu | hoojii | O/M/V Ajoneuvot | 7 | 03.03.2006 11:53 |